உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SpiceJet: ملیےسپائس جیٹ کی پائلٹ کیپٹن مونیکاکھنہ سے! جن کےبروقت اقدام نےکئی جانیں بچائیں

    تصویر بشکریہ ٹوئٹر: FaryalRumi

    تصویر بشکریہ ٹوئٹر: FaryalRumi

    اسپائس جیٹ کے فلائٹ چیف گرچرن اروڑہ نے کہا ہے کہ کیپٹن مونیکا کھنہ اور فرسٹ آفیسر بلپریت سنگھ بھاٹیہ نے واقعے کے دوران خود کو اچھی طرح سے چلایا۔ وہ پورے وقت پرسکون رہے، اور طیارے کو اچھی طرح سے ہینڈل کیا۔

    • Share this:
      پٹنہ-دہلی اسپائس جیٹ بوئنگ 737 کی پائلٹ کیپٹن مونیکا کھنہ (Captain Monica Khanna) اپنی بہادری کی وجہ سے سرخیوں میں ہیں جس نے بہت سی جانیں بچائیں۔ 185 مسافروں کے ساتھ دہلی جانے والی پرواز کی پٹنہ ہوائی اڈے پر ہنگامی لینڈنگ کی گئی جب پٹنہ سے ٹیک آف کے فوراً بعد طیارے کے ایک انجن میں آگ لگ گئی۔

      پائلٹ ان کمانڈ کیپٹن مونیکا کھنہ نے متاثرہ انجن کو بند کر دیا اور اس ہنگامی لینڈنگ میں جہاز میں سوار تمام افراد کے ساتھ بحفاظت پٹنہ ہوائی اڈے پر واپس آگئے۔ حکام نے بتایا کہ تمام مسافروں کو بحفاظت نکال لیا گیا اور کسی کے زخمی ہونے کی کوئی اطلاع نہیں ہے۔ مقامی لوگوں کی جانب سے بنائی گئی ویڈیوز میں اسپائس جیٹ بوئنگ 737 کے بائیں انجن سے چنگاریاں نکلتی دکھائی دیتی ہیں۔

      اسپائس جیٹ کے فلائٹ چیف گرچرن اروڑہ نے کہا ہے کہ کیپٹن مونیکا کھنہ اور فرسٹ آفیسر بلپریت سنگھ بھاٹیہ نے واقعے کے دوران خود کو اچھی طرح سے چلایا۔ وہ پورے وقت پرسکون رہے، اور طیارے کو اچھی طرح سے ہینڈل کیا۔ وہ تجربہ کار افسر ہیں اور ہمیں ان پر فخر ہے


      کیا ہوا؟

      طیارے کے ایک انجن میں آگ لگ گئی۔ دریں اثنا کیپٹن مونیکا کھنہ نے اے ٹی سی سے بات چیت کے فوراً بعد طیارے کے بائیں انجن کو بند کرنے کا فیصلہ کیا۔ طیاروں کو معیار کے مطابق ایک چکر لگانا تھا۔ طیارہ جلدی میں چکر لگانے کے بعد واپس لوٹ گیا۔ جب بوئنگ 737 واپس اترا تو صرف ایک انجن کام کر رہا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:مذہبی عبادت گاہوں سے متعلق قانون سے چھیڑچھاڑ انتہائی خطرناک: مولانا ارشد مدنی

      عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ طیارے کے انجن میں لگی آگ رن وے کے قریب پہنچنے تک بجھ چکی تھی۔ بحفاظت لینڈنگ کے بعد ایئر لائنز کے نمائندوں اور ایئرپورٹ حکام نے کیپٹن مونیکا کا تالیوں سے استقبال کیا۔ انجینئرز کے مطابق پرندہ ٹکرانے سے پنکھے کے بلیڈ اور انجن کو نقصان پہنچا۔ ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) مزید تحقیقات کرے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:کیاآپ ہندوستانی فضاؤں میں اڑناچاہتےہیں؟ ہوائی اڈے پرپہنچنےسےپہلےایئرسوودھابھرنامت بھولیں!

      کیپٹن مونیکا کھنہ کون ہیں؟

      کچھ رپورٹس کے مطابق مونیکا کھنہ اسپائس جیٹ لمیٹڈ میں ایک اعلیٰ تعلیم یافتہ پائلٹ ہیں۔ ان کے انسٹاگرام پروفائل سے پتہ چلتا ہے کہ وہ سفر کرنا پسند کرتی ہے اور تازہ ترین فیشن اور رجحانات میں گہری دلچسپی رکھتی ہے۔ کیپٹن مونیکا کھنہ کی ہنگامی صورتحال پر فوری اور درست ردعمل کی وجہ سے ایک بڑا حادثہ ٹل گیا اور کئی جانیں بچ گئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: