உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ilker Ayci: ترک نژاد ایلکر آیکی ہوں گے ایئر انڈیا کے نئے سی ای او اور ایم ڈی، جانیے تفصیلات

    تصویر ٹوئٹر: @EnginEsen

    تصویر ٹوئٹر: @EnginEsen

    مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci) کا خیرمقدم کرتے ہوئے این چندر شیکرن نے کہا کہ آیکی ایوی ایشن انڈسٹری کے ایک رہنما ہیں جنہوں نے ترک ایئر لائنز کو اس کی موجودہ کامیابی تک پہنچایا اور وہ ایئر انڈیا کو نئے دور کی طرف لے جائیں گے۔ آیکی نے اپنے تقریباً 30 سال کے کیریئر میں مختلف شعبوں میں کام کیا ہے۔

    • Share this:
      ٹاٹا سنز (Tata Sons) نے ترک ایئر لائنز (Turkish Airlines) کے سابق چیئرمین مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci) کو ایئر انڈیا (Air India) کا ایم ڈی اور سی ای او مقرر کیا ہے۔ ایئر انڈیا بورڈ نے ان کی امیدواری کو منظور کرنے کے لیے 14 فروری 2022 کو میٹنگ کی۔ ٹاٹا سنز کے چیئرمین این چندر شیکرن اس بورڈ میٹنگ میں خصوصی مدعو تھے۔ ٹاٹا سنز کی طرف سے جاری کردہ سرکاری پریس ریلیز کے مطابق ایئر انڈیا کے نئے مالکان کو اب امید ہے کہ آیکی 1 اپریل 2022 کو یا اس سے پہلے چارج سنبھال لے گی۔

      مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci) کا خیرمقدم کرتے ہوئے این چندر شیکرن نے کہا کہ آیکی ایوی ایشن انڈسٹری کے ایک رہنما ہیں جنہوں نے ترک ایئر لائنز کو اس کی موجودہ کامیابی تک پہنچایا اور وہ ایئر انڈیا کو نئے دور کی طرف لے جائیں گے۔ آیکی نے اپنے تقریباً 30 سال کے کیریئر میں مختلف شعبوں میں کام کیا ہے، جس میں سرمایہ کاری فرم، انشورنس کمپنیاں اور ہوا بازی کا شعبے شامل ہیں۔

      مہمت ایلکر آیکی سال1971 میں استنبول میں پیدا ہوئے۔ 51 سالہ ایوی ایشن ماہر بلکینٹ یونیورسٹی کے شعبہ سیاسیات اور پبلک ایڈمنسٹریشن کے سابق طالب علم ہیں۔ بلکینٹ یونیورسٹی سے گریجویشن مکمل کرنے کے بعد انھوں نے 1995 میں انگلینڈ کی لیڈز یونیورسٹی میں بطور محقق کام کیا۔ انھوں نے 1997 میں استنبول کی مارمارا یونیورسٹی سے بین الاقوامی تعلقات کا ماسٹر پروگرام مکمل کیا۔


      سال 2011 میں انہیں ترکی کی وزیر اعظم سرمایہ کاری اور فروغ دینے والی ایجنسی (ISPAT) کا صدر مقرر کیا گیا۔ اس سے قبل وہ استنبول میٹروپولیٹن میونسپلٹی میں کئی عہدوں پر فائز رہے اور کئی انشورنس کمپنیوں کے سی ای او کے طور پر خدمات انجام دیں۔ سال 2015 سے مہمت ایلکر آیکی Hava Yollari Anonim Ortaklığı (THY) کے بورڈ اور ایگزیکٹو کمیٹی کے چیئرمین رہے ہیں، جسے ترکش ایئر لائنز بھی کہا جاتا ہے۔

      کمپنی ایئر کارگو اور مسافروں کی ہوائی نقل و حمل کی خدمات فراہم کرتی ہے۔ یہ تمام گھریلو مقامات پر کام کرتا ہے اور مشرق وسطیٰ، شمالی امریکہ، یورپ، ایشیا، شمالی افریقہ اور جنوبی افریقہ میں اس کی موجودگی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: