اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Mission Swachhta aur Paani: یوگی آدتیہ ناتھ بولے، شہریوں کو خود میں تبدیلی لانے کی ضرورت 

    Youtube Video

    اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ پانی کا ہر قطرہ بہت قیمتی ہے۔ زندگی کو آسان اور صحت مند بنانے کے لیے عوامی بیداری بہت ضروری ہے۔ یوپی کے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ نے ٹیلی تھون میں کہا کہ 'میں نیٹ ورک 18 کو اس مہم کے لیے مبارکباد دیتا ہوں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Uttar Pradesh | Delhi
    • Share this:
      ممبئی۔ ورلڈ ٹوائلٹ ڈے World Toilet Day کے موقع پر ملک کے سرکردہ میڈیا گروپ نیٹ ورک 18 Network18 اور ہارپک Network18 کے ذریعہ منعقدہ 8 گھنٹے کے عظیم الشان ٹیلی تھون 'مشن سوچھتا اور پانی' میں ڈیجیٹل طور پر حصہ لیتے ہوئے اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ پانی کا ہر قطرہ بہت قیمتی ہے۔ زندگی کو آسان اور صحت مند بنانے کے لیے عوامی بیداری بہت ضروری ہے۔ یوپی کے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ نے ٹیلی تھون میں کہا کہ 'میں نیٹ ورک 18 کو اس مہم کے لیے مبارکباد دیتا ہوں... پانی کی ایک ایک بوند بہت قیمتی ہے، زندگی کو آسان اور صحت مند بنانے کے لیے عام بیداری بہت ضروری ہے۔'

      وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے کہا کہ صفائی کے ذریعے دھرتی ماں کا بھی احترام کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ سب کا فرض ہے کہ اس مہم میں اپنا حصہ ڈالیں اور پانی کے تحفظ میں تعاون کریں۔ انہوں نے کہا کہ پانی کی کمی آنے والے وقت میں ایک بڑا خطرہ بن سکتی ہے۔ پانی کو بچانے کے لیے شہریوں کی سوچ بدلنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ پانی کے تحفظ کے لئے گاؤں میں امرت سروور ابھیان چل رہا ہے۔ نمامی گنگا پروجیکٹ نے دریائے گنگا کو زندہ کرنے میں مدد کی ہے۔ اس کے نتائج گنگا میں ڈولفن کے دوبارہ زندہ ہونے کی صورت میں نظر آ رہے ہیں۔



      سابق پاکستانی کپتان نے کہا، پتہ نہیں ہاردک پانڈیا کو کپتان کے طور پر کون دیکھ رہا ہے

      جیل میں مالش کراتے نظرآئے ستیندر جین توBJPبولی۔ تہاڑ میں کیجریوال نے مساج پارلر کھول دیا

      نیٹ ورک 18 اور ہارپک کے ذریعہ منعقدہ ٹیلی تھون 'مشن صفائی اور پانی' میں، یوپی کے نائب وزیر اعلی برجیش پاٹھک نے کہا کہ مشن صفائی اور پانی کوئی عام پہل نہیں ہے۔ اس سے ملک کے اندر نہ صرف بنی نوع انسان بلکہ تمام جانداروں کے تئیں ذمہ داری کا احساس پیدا ہوگا۔ نیٹ ورک 18 اور ہارپک کے 'مشن سوچھتا اور پانی' ٹیلی تھون میں خطاب کرتے ہوئے، نیتی آیوگ کے سابق سی ای او امیتابھ کانت نے کہا کہ پہلی بار ملک میں ٹوائلیٹ کی تعمیر اور کھلے میں رفع حاجت کو ختم کرنے کا مشن دیہی ترقی کے ایجنڈے کو تشکیل دے رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ صفائی سے واقعی ماحول میں مدد ملتی ہے۔ اس سے زندگی اور معاشرہ متاثر ہوتا ہے۔ تقریباً 25 ملین لوگوں کو نل کا پانی مہیا کیا گیا ہے۔ کانت نے کہا کہ تبدیلی لانے کے لیے ٹوائلیٹ کی تعمیر ترقی کی طرف سب سے اہم قدم ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: