ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سال کی پہلی 'من کی بات' میں اسٹارٹ اپ کو راہ دکھا گئے وزیر اعظم مودی

نئی دہلی۔ سال 2016 کی پہلی من کی بات پروگرام میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کھاد، کسانوں پر بات کی۔

  • IBN Khabar
  • Last Updated: Jan 31, 2016 12:22 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
سال کی پہلی 'من کی بات' میں اسٹارٹ اپ کو راہ دکھا گئے وزیر اعظم مودی
نئی دہلی۔ سال 2016 کی پہلی من کی بات پروگرام میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کھاد، کسانوں پر بات کی۔

نئی دہلی۔ سال 2016 کی پہلی من کی بات پروگرام میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کھادی اور کسانوں پر بات کی۔ وزیر اعظم نے مرکز کی فصل بیمہ یوجنا کا ذکر کرتے ہوئے یوجنا کے بارے میں تفصیل سے بتایا۔ پریمیم کی شرح نیچے کئے جانے کا بھی وزیر اعظم نے ذکر کیا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ قدرتی آفت کی وجہ سے کسانوں کی فصل برباد نہ ہو اس لئے 2016 میں حکومت نے وزیر اعظم فصل بیمہ یوجنا کی شروعات کی ہے۔


وزیر اعظم نے کہا کہ نئی بیمہ یوجنا میں پریمیم کی زیادہ سے زیادہ حد خریف کی فصل کے لئے 2٪ اور ربیع کی فصل کے لئے 1.5٪ ہوگی۔ فصل بیمہ یوجنا سے ہمیں آنے والے ایک دو سال میں کم از کم ملک کے 50 فیصد کسانوں کو شامل کرنا چاہئے۔ وزیر اعظم نے 'من کی بات' کے لئے موبائل فون نمبر بھی طے کیا ہے۔ اب آپ موبائل فون سے 8190881908 نمبر پر مسڈ کال کرکے 'من کی بات' سن سکتے ہیں اور کبھی بھی سن سکتے ہیں۔


وزیر اعظم نے 'من کی بات' میں کھادی پر بھی بات کی۔ وزیر اعظم نے کہا کہ کھادی ایک علامت بن چکی ہے۔ نوجوانوں کے رجحان کا مرکز بن کر ابھری ہے۔ کھادی کے سلسلے میں سردار پٹیل نے کہا ہے، ہندوستان کی آزادی کھادی میں ہی ہے، ہندوستان کی تہذیب بھی کھادی میں ہی ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ملک بھر سے لوگوں نے انہیں لکھ کر بھیجا ہے کہ کس طرح سولر چرخہ ان کی زندگیوں کو تبدیل کر رہا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ کھادی میں وہ طاقت ہے جس سے کروڑوں لوگوں کو روزگار مل سکتا ہے۔ ہندوستان میں جسے ہم حتمی مذہب مانتے ہیں، وہ عدم تشدد کھادی میں ہی ہے۔


وزیر اعظم نے مجسموں کو بنانے کے لئے ملک میں نظر آنے والے جوش لیکن صفائی کو لے کر غیر دلچسپی کا ذکر کیا۔ انہوں نے زور دیا کہ مجسموں کی صفائی کرتصویریں مائی گورنمنٹ پورٹل پر بھیجیں۔

مرکز کے اسٹارٹ اپ منصوبہ پر وزیر اعظم نے کہا کہ یہ پروگرام 16 جنوری کو ہوا تھا۔ نوجوانوں میں نئی ​​توانائی، نئے شعور، نیا امنگ اور نئے جوش کا تجربہ کیا گیا۔ عام لوگوں کی سوچ تھی کہ اسٹارٹ اپ کا مطلب آئی ٹی سے ہے لیکن یہ انتہائی بہتر کاروبار ہے۔

 
First published: Jan 31, 2016 12:07 PM IST