உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مودی کابینہ میں پھیر بدل : گوئل اور پردھان کا بڑھ سکتا ہے قد ، رام مادھو اور پرہلاد پٹیل بن سکتے ہیں وزیر

    وزیر اعظم نریندر مودی ۔ فائل فوٹو

    وزیر اعظم نریندر مودی ۔ فائل فوٹو

    مودی کابینہ میں پھیر بدل کی قیاس آرائی کے درمیان جہاں راجیو پڑتاپ روڈی اور اوما بھارتی سمیت چھ وزار نے استعفی سونپ دیا دیا ہے ، وہیں کچھ نئے چہروں کو کابینہ میں شامل کرنے کی بھی قیاس آرائی تیز ہوگئی ہے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی : مودی کابینہ میں پھیر بدل کی قیاس آرائی کے درمیان جہاں راجیو پڑتاپ روڈی اور اوما بھارتی سمیت چھ وزار نے استعفی سونپ دیا دیا ہے ، وہیں کچھ نئے چہروں کو کابینہ میں شامل کرنے کی بھی قیاس آرائی تیز ہوگئی ہے ۔ جبکہ کچھ وزرا کے قلمدان تبدیل بھی کئے جاسکتے ہیں ۔ ذرائع کے مطابق جلد ہی مودی کابینہ میں پھیر بدل کی جاسکتی ہے ۔

      ذرائع کے مطابق وزیر توانائی پیول گوئل ، پٹرولیم کے وزیر دھرمیندر پردھان اور راجیو سنگھ راٹھور کا قد بڑھنا تقریبا طے مانا جارہا ہے ۔ وزارت خزات اور وزارت دفاع کی دو اہم ذمہ داریاں سنبھال رہے ارون جیٹلی کی بھی ذمہ داری کم کی جاسکتی ہے ۔ جبکہ راجیہ سبھا کے رکن رام مادھو ، ونے سہستر بدھے اور بھوپیندر یادو اور لوک سبھا کے رکن پرہلاد پٹیل کو کابینہ میں جگہ مل سکتی ہے ۔

      ذرائع کے مطابق موجودہ وزیر ریلوے سریش پربھو کا قلمدان تبدیل کیا جاسکتا ہے اور ان کی جگہ نتن گڈکری کو نیا وزیر ریل بنایا جاسکتا ہے ۔ سریس پربھو کو وزیر ماحولیات کی ذمہ داری دی جاسکتی ہے ۔ خبریں ایسی بھی ہیں کہ ریل ، ہوائی اور سڑک وزارتوں کو ایک کرکے اس کی کمان نتن گڈکری کو سونپی جاسکتی ہے ۔

      کابینہ میں پھیر بدل کے درمیان اتحادی پارٹیوں کو بھی جگہ دی جائے گی ۔ حال ہی میں بی جے پی ساتھ آئی جے ڈی یو سے دو وزیر بنائے جاسکتے ہیں ۔ اس کے علاوہ شیو سینا اور ٹی ڈی پی سے بھی ایک ایک وزیر بنائے جاسکتے ہیں ۔
      First published: