உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Asaduddin Owaisi: ’میری موت کاوقت خدا نےپہلےہی طےکردیاہے‘ بیرسٹراسدالدین اویسی نےدیابڑابیان

    بیرسٹر اسد الدین اویسی (فائل فوٹو)

    بیرسٹر اسد الدین اویسی (فائل فوٹو)

    آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین (AIMIM) کے سربراہ بیرسٹر اسد الدین اویسی (Asaduddin Owaisi) نے جمعہ کو اتر پردیش میں ایک انتخابی مہم میں کہا کہ ہم ڈرنے والے نہیں ہیں، کیونکہ خدا نے میری موت کا وقت مقرر کر دیا ہے۔

    • Share this:
      آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین (AIMIM) کے سربراہ بیرسٹر اسد الدین اویسی (Asaduddin Owaisi) نے جمعہ کو اتر پردیش میں ایک انتخابی مہم میں کہا کہ ہم ڈرنے والے نہیں ہیں، کیونکہ خدا نے میری موت کا وقت مقرر کر دیا ہے۔ ان کا یہ بیان جمعرات کو میرٹھ سے نئی دہلی کی طرف واپسی پر ان کے قافلے پر فائرنگ کے واقعہ کے تناظر میں آیا ہے۔ حملے کے ایک دن بعد جمعہ کو مرکز نے اویسی کو 'Z' زمرہ کی سیکورٹی فراہم کی تھی۔
      ان کا یہ بیان جمعرات کو میرٹھ سے نئی دہلی کی طرف واپسی پر ان کے قافلے پر فائرنگ کے واقعہ کے تناظر میں آیا ہے۔ حملے کے ایک دن بعد جمعہ کو مرکز نے اویسی کو 'Z' زمرہ کی سیکورٹی فراہم کی تھی۔ مرکز نے حیدرآباد کے رکن پارلیمنٹ کی سیکورٹی کا جائزہ لیا اور انہیں فوری اثر سے 'Z' زمرہ کی سیکورٹی فراہم کرنے کا فیصلہ کیا۔ اب سینٹرل ریزرو پولیس فورس (CRPF) انھیں کور فراہم کرنے کی ذمہ دار ہوگی۔

      جمعرات کی شام اے آئی ایم آئی ایم کے سربراہ کے قافلے کو اس وقت گولیوں کا نشانہ بنایا گیا جب وہ مغربی اتر پردیش کے میرٹھ میں انتخابی مہم سے واپس آرہے تھے۔ یہ واقعہ دہلی کے قریب ایک ٹول پلازہ پر پیش آیا۔ پولیس حکام نے بتایا کہ حملہ آور اپنے ہتھیار چھوڑ کر فرار ہو گئے۔ اویسی نے میڈیا کو بتایا کہ میں کیتھور، میرٹھ میں ایک انتخابی پروگرام کے بعد دہلی جا رہا تھا۔ چھجرسی ٹول پلازہ کے قریب دو افراد نے میری گاڑی پر تین سے چار راؤنڈ گولیاں چلائیں۔ ان میں سے تین یا چار تھے۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر لکھا کہ ہم سب محفوظ ہیں۔

      अल्लाह (s.w.t) ने मेरी मौत का वक़्त मुक़र्रर रखा है, मैं तुम्हारे मारने से हरगिज़ नहीं मरूंगा। pic.twitter.com/x87F3FArvf




      اے آئی ایم آئی ایم کے سربراہ نے 10 فروری سے شروع ہونے والے اتر پردیش انتخابات کی مہم کے دوران میرٹھ میں ایک جلسہ عام سے خطاب کیا تھا۔ اتر پردیش کے مغربی حصے میں 10 فروری کو ریاست میں سات مرحلوں میں ہونے والے پہلے انتخابات میں پولنگ ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: