உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Modi@8: مودی حکومت نے گاؤں کے لوگوں کو دیں یہ آٹھ بڑی سوغات

    مودی حکومت نے ایسے کئی کام کیے ہیں جن کا تعلق براہ راست عام عوام کے مفاد سے ہے۔ دراصل حکومت کی کئی عوامی فلاحی اسکیمیں ہیں، جن کا سیدھا فائدہ عام لوگوں کو ہوا اور جس کی وجہ سے آنے والی نسل وزیر اعظم مودی کو تاریخ میں رحم دلی اور ہمدردی کی علامت کے طور پر یاد رکھے گی۔

    • Share this:
      Modi@8: وزیر اعظم نریندر مودی Prime Minister Narendra Modi کی حکومت کے آٹھ سال ہونے جا رہے ہیں۔ ان آٹھ سالوں میں مودی حکومت نے ایسے کئی کام کیے ہیں جن کا تعلق براہ راست عام عوام کے مفاد سے ہے۔ دراصل حکومت کی کئی عوامی فلاحی اسکیمیں ہیں، جن کا سیدھا فائدہ عام لوگوں کو ہوا اور جس کی وجہ سے آنے والی نسل وزیر اعظم مودی کو تاریخ میں رحم دلی اور ہمدردی کی علامت کے طور پر یاد رکھے گی۔ آج مودی حکومت کے آٹھ سال مکمل ہونے پر ہم آپ کو حکومت کے وہ کام بتارہے ہیں جو قابل ستائش ہیں، آئیے جانتے ہیں مودی حکومت کی کامیابیاں…

      1. اجولا یوجنا: یہ اسکیم دیہی علاقوں میں رہنے والے ان خاندانوں کے لیے ایک وردان ثابت ہوئی ہے، جن کے پاس گیس کنکشن نہیں تھا اور جنہیں کھانا پکانے کے لیے بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا تھا۔ پردھان منتری اجولا یوجنا (PM Ujjwala Yojana) کے تحت، حکومت غریبی کی ریکھا سے نیچے رہنے والے خاندانوں کو گھریلو کھانا پکانے کی گیس (LPG Connection) مفت فراہم کرتی ہے۔ اس اسکیم کے ذریعے ان غریب خاندانوں کو ایل پی جی کنکشن دستیاب کرائے گئے جو اب تک ان فوائد سے محروم تھے اور اس سے دیہی خواتین کو بھی بااختیار بنایا گیا۔ آپ کو بتا دیں کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے اس اسکیم کو یکم مئی 2016 کو شروع کیا تھا۔ اس اسکیم کے تحت اب تک 9 کروڑ لوگوں کو مفت ایل پی جی کنکشن مل چکا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ بجٹ 2021-22 میں حکومت نے PMUY اسکیم کا فائدہ ایک کروڑ مزید خاندانوں تک پہنچانے کا اعلان کیا تھا۔ حکومت نے ایک کروڑ گیس کنکشن ڈپازٹ مفت دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس میں ان غریب کنبوإ کو شامل کیا جائے گا جو اس اسکیم کے پہلے مرحلے میں شامل نہیں ہو پائے تھے۔

      2. ڈیجیٹلائزیشن digitization کی طرف مودی حکومت کے اہم اقدامات: مودی حکومت نے پچھلے آٹھ سالوں میں ڈیجیٹلائزیشن پر بہت زور دیا ہے۔ اب بینکنگ سیکٹر میں دیگر سرکاری کاموں کے لیے ڈیجیٹلائزیشن کی حوصلہ افزائی کی گئی ہے، جس کی وجہ سے لوگوں کو کافی راحت ملی ہے۔ اس میں BHIM ایپ بھی شامل ہے، جو مودی حکومت کے لیے ڈیجیٹل ادائیگیوں کو آسان بناتی ہے۔ اس ایپ کے تحت رقم براہ راست بینک اکاؤنٹ میں Transfer کی جا سکتی ہے۔

      3. جن دھن یوجنا : وزیر اعظم نریندر مودی نے 28 اگست 2014 کو ملک کے لوگوں کو بینکنگ سے جوڑنے کے لیے جن دھن یوجنا Jan Dhan Yojana کا اعلان کیا تھا۔ اس اسکیم کے تحت اب تک 44 کروڑ سے زیادہ لوگوں کے کھاتے کھولے جاچکے ہیں۔ ملک میں بینکوں نے کیمپ لگا کر محروم لوگوں کے کھاتے کھولنے اور انہیں بینکنگ کی سہولت سے جوڑنے کا کام کیا تھا، جو اپنے آپ میں ایک تاریخی قدم ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ جن دھن یوجنا مودی حکومت کی سب سے اہم اسکیموں میں سے ایک ہے۔ اس اسکیم سے حکومت عوام سے براہ راست رابطہ قائم کرنے میں کامیاب ہوئی ہے۔

      Haryan Road Accident: ہریدوار سے استھیا ں وسرجت کر واپس لوٹ رہے کنبے کے 6افراد کی موت
      4. پردھان منتری آواس یوجنا (PM Kisan Samman Nidhi Yojana) : مودی حکومت کی عوامی فلاحی اسکیموں میں سے ایک پردھان منتری آواس یوجنا (Pradhan Mantri Awas Yojana) ہے، جس کا فائدہ عام غریبوں اور گاؤں میں رہنے والے لوگوں کو ملا ہے۔ 2018 میں، شہری اور مکانات کی مرکزی وزارت نے پردھان منتری آواس یوجنا کے تحت ایک کروڑ مکانات کی تعمیر کا ہدف رکھا ہے، جو 2022 میں مکمل کئے جانا ہے۔ پردھان منتری آواس یوجنا کے تحت 2022-23 میں شہری اور دیہی علاقوں میں مستحقین کے لیے 80 لاکھ مکانات تعمیر کیے جائیں گے اور حکومت نے تمام ضروری سہولیات کے ساتھ پکے مکانات فراہم کرنے کے لیے بجٹ میں 48,000 کروڑ روپے کا انتظام کیا ہے۔
      5. کسان سمان ندھی یوجنا-: مودی حکومت کی دیگر اہم عوامی فلاحی اسکیموں میں سے ایک 'کسان سمان ندھی' اسکیم ہے، جس کا معاشی فائدہ براہ راست عام کسانوں کو ملتا ہے۔ دسمبر 2018 میں شروع کی گئی 'پی ایم کسان سمان ندھی یوجنا' کا مقصد ان کسان خاندانوں کو مالی امداد فراہم کرنا ہے جنہیں مدد کی سب سے زیادہ ضرورت ہے۔ پی ایم کسان سمان ندھی اسکیم کے ایک حصے کے طور پر، زمیں دار کسانوں کو ہر سال 6,000 روپے کا الاؤنس ملتا ہے، جو چار ماہ کے عرصے میں سال میں تین بار تقسیم کیا جاتا ہے۔

      ساکیت کورٹ میں سماعت آج، مرکزی وزیر نےدی صفائی،ASI کو نہیں دیاQutub Minarمیں کھدائی کا حکم


      6. اچھے دنوں سے خود انحصاری یعنی آتم نربھر تک: نریندر مودی نے 'اچھے دن' کے وعدے کے ذریعے 2014 میں اقتدار پر قبضہ کیا اور 2020 میں خود انحصاری Atmanirbhar Bharat کا نعرہ دیا۔ مودی کو ایک مضبوط اور مقبول لیڈر مانا جا رہا ہے۔ پی ایم مودی کی ایسی امیج بن گئی ہے کہ وہ سخت فیصلے لینے سے نہیں ہچکچاتے اور نئی لیکس کرنے کی کوشش بھی کرتے ہیں۔ اسے اس بات کی بھی فکر ہے کہ اس نے جس راستے پر چلنے کا فیصلہ کیا ہے وہ کہاں لے جائے گا اور اس کے نتائج کیا ہوں گے۔ اگر حکومت نے کشمیر میں علیحدگی پسندی اور بغاوت کو چارہ فراہم کرنے والی دفعہ 370 کو ختم کرنے کا اسی طرح کیا تو دہشت گردی کے خلاف کریک ڈاؤن کا کام بھی حکومت نے کیا۔

      7. آیوشمان یوجنا Ayushman Yojana: آیوشمان یوجنا نئے ہندوستان کی طرف انقلابی قدموں میں سے ایک ہے۔ یہ اسکیم سے ملک کے لاکھوں غریب لوگوں کو بیماری سے صحت یاب ہونے کی امید جگاتی ہے اور مریضوں کے بہتر علاج کو یقینی بنانے میں مدد ملتی ہے۔ آیوشمان بھارت کا اعلان حکومت ہند نے مرکزی مالیاتی بجٹ 2018 میں کیا تھا، جس کے دو اہم ستون ہیں - پہلا ملک میں ایک لاکھ صحت اور تندرستی کے مراکز قائم کرنا اور دوسرا 10 کروڑ خاندانوں کو 5 روپے کے ہیلتھ انشورنس کور سے جوڑنا۔ لاکھ سالانہ ہر اہل خاندان کو شناخت شدہ سرکاری یا پرائیویٹ ہسپتال میں سالانہ 5 لاکھ روپے تک مفت علاج کا فائدہ ملتا ہے۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: