உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیر اعظم مودی 71 سال کی عمر میں بھی کیسے رہتے ہیں فٹ؟ کیا ہے خوراک اور ورزش؟

    وزیر اعظم مودی

    وزیر اعظم مودی

    مودی نے ایک بار ایک انٹرویو میں کہا کہ میں ہماچل پردیش کے مشروم بھی کھاتا ہوں۔ یہ بہت سی خوبیوں سے بھرا ہوا ہے۔ اس کے علاوہ مودی نے جس مشروم کا ذکر کیا ہے اس کا سائنسی نام Macrula exulenta ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad, India
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) اس ہفتے 71 سال کے ہونے والے ہیں۔ عمر کے اس مرحلے میں بھی وہ فٹ نظر آتے ہیں۔ پی ایم مودی کل یعنی 17 ستمبر کو اپنی 71 ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔ اتنے مصروف رہنے کے باوجود خود کو فعال اور فٹ رکھنے کے لیے بھی وہ جانے جاتے ہیں۔ خود کو صحت مند اور توانا رکھنے کے لیے وہ غذائی اصولوں پر عمل پیرا ہیں۔

      پی ایم مودی بہت تیھکا، مسالہ دار کھانے کے بجائے وہ سادہ گجراتی کھانے کو ترجیح دیتے ہیں۔ بہت سے پکوانوں میں کھچڑی ان کی پسندیدہ ڈش ہے۔ اس کے علاوہ اپنے کھانے اور بھوک کو متوازن کرنے کے لیے مودی ہر روز ایک کپ دہی کھاتے ہیں۔

      مودی نے ایک بار ایک انٹرویو میں کہا کہ میں ہماچل پردیش کے مشروم بھی کھاتا ہوں۔ یہ بہت سی خوبیوں سے بھرا ہوا ہے۔ اس کے علاوہ مودی نے جس مشروم کا ذکر کیا ہے اس کا سائنسی نام Macrula exulenta ہے۔ انھوں نے بات چیت میں مزید کہا کہ پراٹھے ان کی ہفتہ وار خوراک ہے کیونکہ یہ غذائیت سے بھرپور ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      مودی کو یوگا کے سب سے بڑے حامیوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ وہ یوگا کے ایک مضبوط عقیدت مند ہے اور ان کا خیال ہے کہ اس سے جسمانی اور ذہنی صحت بنتی ہے۔ اپنے روزمرہ کے معمولات میں مودی اپنے دن کا آغاز صبح مراقبہ، چہل قدمی اور یوگا سے کرتے ہیں۔ سادہ مشقوں کے ساتھ وہ مختلف اعمال مثلاً سوریہ نمسکار، یوگاسن اور پرانایام کی بھی مشق کرتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: