உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    National Herald case: نیشنل ہیرالڈ کیس، ای ڈی نےتحقیقات کیلئےسونیا گاندھی کوجاری کیانیاسمن

    سونیا گاندھی

    سونیا گاندھی

    کانگریس نے گاندھی خاندان کے نام سمن جاری کرنے کو کو وزیراعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کے ذریعہ ایجنسیوں کا غلط استعمال قرار دیا ہے، کانگریس نے پیر کو ای ڈی کے دفتر کے باہر احتجاج کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔

    • Share this:
      انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (Enforcement Directorate) نے جمعہ کو کانگریس صدر سونیا گاندھی (Congress president Sonia Gandhi) کو نیشنل ہیرالڈ اخبار (National Herald newspaper) سے منسلک منی لانڈرنگ کیس میں پوچھ گچھ کے لئے 23 جون کو اس کے سامنے حاضر ہونے کے لئے تازہ سمن جاری کیا۔

      سونیا گاندھی کو پہلے 8 جون کو تحقیقات میں شامل ہونے کے لیے کہا گیا تھا۔ کانگریس سربراہ کے کہنے کے بعد وہ کووڈ۔19 سے متاثر ہیں اور مرکزی ایجنسی سے نئی تاریخ مانگنے کے بعد سمن کی تجدید کی گئی۔ کانگریس لیڈر رندیپ سنگھ سرجے والا نے 2 جون کو کہا کہ پارٹی صدر کو کووڈ۔19 مثبت ہوا ہے۔

      سونیا کے بیٹے راہول گاندھی پیر کو جانچ کے لیے پیش ہونے کی امید ہے۔ جنہیں اسی معاملے میں طلب کیا گیا ہے جبکہ راہول کو بھی 2 جون کو حاضر ہونے کے لیے کہا گیا تھا، جب کہ ویاناڈ کے کانگریس ایم پی نے نئی تاریخ مانگی تھی کیونکہ وہ ہندوستان سے باہر تھے۔

      کانگریس نے گاندھی خاندان کے نام سمن جاری کرنے کو کو وزیراعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کے ذریعہ ایجنسیوں کا غلط استعمال قرار دیا ہے، کانگریس نے پیر کو ای ڈی کے دفتر کے باہر احتجاج کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔

      پارٹی نے کسی بھی دھوکہ دہی کو مسترد کیا ہے اور الزام لگایا ہے کہ سمن مہنگائی سے توجہ ہٹانے کی سیاسی چال تھی۔

      مزید ٖپڑھیں: Exclusive: پاکستانی فوج میں کشیدگی؟ کیا باجوا پر سے بھروسہ ٹوٹ رہا ہے؟ اقتدار کے گلیاروں میں بڑا سوال


      یہ کیس پارٹی کی طرف سے پروموشن کرنے والے ینگ انڈین میں مبینہ مالی بے ضابطگیوں سے متعلق ہے، جو نیشنل ہیرالڈ اخبار کا مالک ہے۔ ایجنسی نے منی لانڈرنگ کی روک تھام ایکٹ (PMLA) کی فوجداری دفعات کے تحت ایک نیا مقدمہ درج کیا جب دہلی کی ایک ٹرائل کورٹ نے اس کا نوٹس لیا تھا۔ 2013 میں بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ سبرامنیم سوامی کی طرف سے دائر کردہ نجی مجرمانہ شکایت کی بنیاد پر ینگ انڈین پرائیویٹ لمیٹڈ کے خلاف محکمہ انکم ٹیکس کی تحقیقات۔

      مزید پڑھیں: Rajya Sabha Election 2022: راجستھان میں 4 سیٹوں میں 3 پر کانگریس، ایک سیٹ پر بی جے پی کا قبضہ


      اپریل میں ایجنسی نے تحقیقات کے ایک حصے کے طور پر کانگریس کے سینئر رہنماؤں ملکارجن کھرگے اور پون بنسل سے پوچھ گچھ کی۔ ای ڈی کی طرف سے کھرگے کی جانچ کے بعد، لوک سبھا میں کانگریس کے وہپ مانیکم ٹیگور نے حکومت پر انہیں "ہراساں" کرنے کا الزام لگایا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: