ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سونیا اور راہل کو 50-50 ہزار کے ذاتی مچلکے پر ملی ضمانت، اگلی سماعت بیس فروری کو

نئی دہلی۔ نیشنل ہیرالڈ معاملے میں کانگریس پارٹی کی صدر سونیا گاندھی اور نائب صدر راہل گاندھی سمیت 6 لیڈران آج دہلی کی پٹیالہ ہاؤس کورٹ پہنچ گئے ہیں۔

  • IBN7
  • Last Updated: Dec 19, 2015 04:02 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
سونیا اور راہل کو 50-50 ہزار کے ذاتی مچلکے پر ملی ضمانت، اگلی سماعت بیس فروری کو
نئی دہلی۔ نیشنل ہیرالڈ معاملے میں کانگریس پارٹی کی صدر سونیا گاندھی اور نائب صدر راہل گاندھی سمیت 6 لیڈران آج دہلی کی پٹیالہ ہاؤس کورٹ پہنچ گئے ہیں۔

نئی دہلی۔ نیشنل ہیرالڈ معاملے میں کانگریس پارٹی کی صدر سونیا گاندھی اور نائب صدر راہل گاندھی سمیت 6 لیڈران آج دہلی کی پٹیالہ ہاؤس کورٹ میں حاضر ہوئے۔ دوپہر تقریباً تین بجے ان لیڈران کی پیشی ہوئی اور کچھ ہی منٹوں کی جرح کے بعد انہیں ضمانت مل گئی۔ اس معاملہ کی اگلی سماعت اب بیس فروری کو ہو گی۔


بی جے پی لیڈر سبرامنیم سوامی کی شکایت پر عدالت نے کانگریس کی اعلی قیادت کو سمن جاری کیا تھا۔ عدالت نے 50-50 ہزار کے ذاتی مچلکے پر سونیا اور راہل کو ضمانت دے دی۔ ضمانت بانڈ اے کے انٹونی اور پرینکا واڈرا نے بھرا ۔ پڑھیں پل پل کا اپڈیٹ۔


15:51


کانگریس متحد ہے۔ ہم اقدار، خیالات اور نظریات کے ساتھ کھڑے ہیں۔ ہمیں اپنے اقدار سے کوئی نہیں ہٹا سكتا: منموہن سنگھ

15:50

مودی جی چاہتے ہیں کہ اپوزیشن جھک جائے۔ لیکن میں کہنا چاہتا ہوں کہ ہم نہیں جھکیں گے۔ ہم غریبوں کے لئے لڑتے رہیں گے۔ ہم ایک انچ بھی نہیں جھکیں گے:راہل گاندھی۔

15:48

میں آج کورٹ میں ایک عام شہری کے طور پر پیش ہوئی۔ مجھے یقین ہے کہ سچ سامنے آئے گا۔ موجودہ مرکزی حکومت اپنے مخالفین کو نشانہ بنا رہی ہے اور اس کے لئے سرکاری ایجنسی کا استعمال کر رہی ہے۔ ہم میں سے کوئی بھی ڈرنے والا نہیں ہے۔ ان کے خلاف ہماری جنگ جاری رہے گی۔ کانگریس کے مفادات کے لئے ہماری جدوجہد جاری رہے گی: سونیا گاندھی۔

15:47

سونیا راہل کی پریس کانفرنس۔

15:40

سونیا، راہل کانگریس ہیڈکوارٹر پہنچے۔ تمام کانگریس لیڈران پہلے سے ہی تھے موجود۔

15:35

سونیا گاندھی اور راہل گاندھی 10 جن پتھ پہنچے۔ احمد پٹیل اور رنديپ سرجےوالا بھی 10 جن پتھ پہنچے۔ کچھ ہی دیر میں سونیا اور راہل کریں گے میڈیا سے بات چیت۔

15:23

میں نے پہلے ہی کہا تھا کہ انہیں ضمانت لینی ہوگی یا جیل جائیں گے۔ انہوں نے ضمانت لی۔ اب مقدمہ میرے اور وکلاء کے درمیان ہو گا: سبرامنیم سوامی۔

15:17

کورٹ نے کہا کہ سیم پترودا کو بھی 20 فروری کو عدالت میں پیش ہونا ہوگا۔

15:11

سوامی نے ملزمان کے بیرونی دورے پر روک لگانے کی کوشش کی جسے ٹھکرا دیا گیا: سبل۔

15:11

کورٹ نے غیر مشروط طور پر راہل-سونیا کو ضمانت دی ہے، 20 فروری کو اگلی سماعت ہوگی۔ سوامی نے پاسپورٹ جمع کروانے کی اپیل کی تھی جسے ٹھکرا دیا گیا: کپل سبل۔

15:05

سونیا کے لئے اے کے انٹونی اور راہل کے لئے پرینکا واڈرا نے ضمانت بانڈ بھرا ۔

15:04

ضمانت ملنے کے بعد سونیا اور راہل کورٹ روم سے باہر نکلے۔

15:04

عدالت نے سونیا اور راہل گاندھی کو ضمانت دی۔ 50-50 ہزار کے ذاتی بانڈ پر ملی ضمانت۔

15:03

سوامی نے کہا، سیم پترودا کے خلاف غیر ضمانتی وارنٹ جاری کیا جائے۔

15:02

سونیا اور راہل کی پیروی کر رہے ہیں کپل سبل۔ سوامی نے دونوں کی ضمانت کی مخالفت کی۔

14:57

سونیا گاندھی اور راہل گاندھی کورٹ روم پہنچے۔ کورٹ میں سماعت شروع۔ سبرامنیم سوامی اور کپل سبل کے درمیان بحث جاری۔

14:41

سونیا گاندھی کا بیل بانڈ منموہن سنگھ اور راہل گاندھی کا بیل بانڈ احمد پٹیل بھریں گے: ذرائع۔

14:39

پٹیالہ ہاؤس کورٹ روم میں موجود ہیں کانگریس لیڈر کپل سبل، ابھیشیک منو سنگھوی۔

14:38

پٹیالہ ہاؤس کورٹ میں پیشی کے لئے عدالت پہنچے سونیا گاندھی اور راہل گاندھی۔

14:35

موتی لال ووہرا، میرا کمار، شیلجا کماری، اے کے انٹونی، غلام نبی آزاد بھی پرینکا کے ساتھ کورٹ پہنچے۔

14:26

پرینکا واڈرا، منموہن سنگھ، احمد پٹیل، شیلا دکشت، اجے ماکن، امبیکا سونی، محسنہ قدوائی کورٹ میں رہیں گے موجود۔

14:18

پٹیالہ ہاؤس کورٹ پہنچے سبرامنیم سوامی

کانگریس کے کئی لیڈران نے اس واقعہ پر اپنے ردعمل ظاہر کئے ہیں۔ غلام نبی آزاد کہتے ہیں کہ سوامی کو سرکاری بنگلہ اور سیکورٹی دی گئی ہے۔ سوامی کے پیچھے مودی حکومت ہے۔ سوامی کو زیڈ سیکورٹی دی گئی ہے۔ وہ حکومت کے اشارے پر کیس کرتے ہیں۔ سوامی کو انعام کے طور پر مکان دیا گیا ہے۔ حکومت بدلے کے جذبے سے کارروائی کر رہی ہے۔

کانگریس کی سابق ایم پی پریہ دت کہتی ہیں کہ ہم اس مسئلے پر سیاست نہیں کر رہے ہیں۔ صرف اپنا احتجاج جتا رہے ہیں۔ وہ ہماری آواز دبا نہیں سکتے۔ ملک بھر میں کانگریس کا جو آندولن ہو رہا ہے  اسے ایونٹ بنانے کی کوشش کہنا غلط ہے۔ بی جے پی ایونٹ مینجمنٹ میں سب سے اچھی ہے۔ ان کے سامنے ہم کچھ بھی نہیں ہیں۔

رابرٹ واڈرا نے فیس بک پر لكھا، سونیا اور راہل گاندھی کو میری مکمل حمایت ہے۔ بدلے کی سیاست اورشبیہ خراب کرنے کی کوشش ناکام ہو گی۔

کانگریس لیڈر پی ایل پنیا نے کہا کہ کورٹ نے یک طرفہ ثبوت کے طور پر فیصلہ دیا۔ سوامی کے دستاویز پر ہی دیا ہے۔ ہم جب اپنے دستاویز دیں گے تو عدالت میں دیں گے۔ ہمیں قانون پر پورا بھروسہ ہے۔

وہیں کانگریس کے ایک دوسرے لیڈر آر پی این سنگھ نے کہا کہ قانون اپنا کام کرے گا۔ بہار کے انتخابات میں شکست کے بعد بی جے پی سرکارکا غلط استعمال کر رہی ہے۔ ہم جمہوریت کی جنگ جاری رکھیں گے۔ عوام اس کا جواب دیں گے۔ جس نے مقدمہ کیا اس کو تمغے دیتے جا رہی ہے حکومت۔ یہ سیاسی انتقام ہے۔
First published: Dec 19, 2015 02:55 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading