உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Air India: ایئر انڈیاکےنئےسی ای او ایلکر آیکی نےٹاٹاکی پیشکش کوکیامسترد، آخرکیاہے وجہ؟

    مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci)

    مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci)

    ایلکر آیکی کو گزشتہ ماہ ٹاٹا گروپ کی طرف سے قرضوں سے لدی ایئر لائنز کی قیادت کے لیے مقرر کیا گیا تھا۔ ایلکر آیکی نے بلومبرگ کے ذریعے نشر کیے گئے ایک بیان میں کہا کہ میں اس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ یہ عہدہ قبول کرنا قابل عمل یا قابل احترام فیصلہ نہیں ہوگا۔

    • Share this:
      ٹاٹا گروپ (Tata group) کے ایک ترجمان نے منگل کے روز رائٹرز کو بتایا کہ ترک ایئر لائنز کے سابق چیئرمین ایلکر آیکی (Ilker Ayci) نے ٹاٹا کی ایئر انڈیا کے چیف ایگزیکٹو کے کردار سے انکار کر دیا ہے۔ ایلکر آیکی کو گزشتہ ماہ ٹاٹا گروپ کی طرف سے قرضوں سے لدی ایئر لائنز کی قیادت کے لیے مقرر کیا گیا تھا۔ ایلکر آیکی نے بلومبرگ کے ذریعے نشر کیے گئے ایک بیان میں کہا کہ میں اس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ یہ عہدہ قبول کرنا قابل عمل یا قابل احترام فیصلہ نہیں ہوگا۔

      ایک پریس ریلیز کے مطابق وہ یکم اپریل کو یا اس سے پہلے ایئر لائن کا چارج سنبھالنے والے تھے۔ ایلکر آیکی ایک ترک شہری ہے۔ وہ 1971 میں استنبول میں پیدا ہوا۔ ایلکر آیکی نے 2015 سے جنوری 2022 کے آخر تک ترکش ایئر لائنز کی قیادت کی۔ ایلکر آیکی ترکی کے صدر رجب طیب اردگان (Turkish President Recep Tayyip Erdogan) کے اس وقت مشیر خاص بھی رہ چکے ہیں۔ جب اردگان 1994-1998 کے درمیان استنبول کے میئر تھے۔ اس دوران ایلکر آیکی استنبول میٹروپولیٹن میونسپلٹی میں کئی عہدوں پر فائز تھے۔

      عہدہ قبول کرنے سے انکار! آخر کیوں؟

      ان کی تقرری کی راشٹریہ سویم سیوک سنگھ (Rashtriya Swayamsevak Sangh) سے ملحقہ سودیشی جاگرن منچ نے مخالفت کی تھی۔ بلومبرگ کے مطابق انہوں نے ایک خط میں کہا کہ اس طرح کے بیانیے کے سائے میں یہ عہدہ قبول کرنا قابل عمل یا قابل احترام فیصلہ نہیں ہوگا۔ ہندوستان کے وزارت داخلہ (MHA) نے حال ہی میں بتایا ہے کہ اسے ابھی تک ایلکر آیکی، ٹاٹا گروپ، اس کی نوڈل ایجنسی یا شہری ہوا بازی کی وزارت سے اس معاملے میں کوئی مواصلت نہیں ہوئی ہے۔ پی ٹی آئی کے مطابق انہوں نے مطلع کیا کہ ان کے آنے کے بعد سیکورٹی کلیئرنس کا عمل شروع ہو جائے گا۔

      وال سٹریٹ جرنل کے مطابق ایلکر آیکی ترک فٹ بال فیڈریشن، ترکش ایئر لائنز اسپورٹس کلب اور TFF Sportif Anonim Sirketi اور کینیڈین ٹرکش بزنس کونسل کے ممبر اور US-Turkey Business Council کے ممبر بھی ہیں۔

      ایئر انڈیا بورڈ کا بیان:

      واضح رہے کہ ٹاٹا سنز (Tata Sons) نے ترک ایئر لائنز (Turkish Airlines) کے سابق چیئرمین مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci) کو ایئر انڈیا (Air India) کا ایم ڈی اور سی ای او مقرر کیا تھا۔ ایئر انڈیا بورڈ نے ان کی امیدواری کو منظور کرنے کے لیے 14 فروری 2022 کو میٹنگ کی تھی۔

      ٹاٹا سنز کے چیئرمین این چندر شیکرن اس بورڈ میٹنگ میں خصوصی مدعو تھے۔ ٹاٹا سنز کی طرف سے جاری کردہ سرکاری پریس ریلیز کے مطابق ایئر انڈیا کے نئے مالکان کو اب امید ہے کہ آیکی 1 اپریل 2022 کو یا اس سے پہلے چارج سنبھالنے کی اطلاع دی گئی تھی۔ مہمت ایلکر آیکی (Mehmat Ilker Ayci) نے اپنے تقریباً 30 سال کے کیریئر میں مختلف شعبوں میں کام کیا ہے، جس میں سرمایہ کاری فرم، انشورنس کمپنیاں اور ہوا بازی کا شعبے شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: