LIVE NOW

نیوز 18 رائزنگ انڈیا لائیو : پھر نظر آیا کنگنا کا بے باک انداز،لو۔بریک اپ اور مودی پرکھل کر رکھی رائے

پہلے دن وزیر اعظم مودی نے جہاں 2022 تک کیلئے اپنا ویزن پیش کیا وہیں آج وزیر داخلہ راجناتھ سنگھ بھارت اودے ( طلوع ہندستان ) کے خواب کو در پیش چیلنجوں پر بات چیت کریں گے ۔

news18urdu.com | March 17, 2018, 9:05 PM IST
facebook Twitter Linkedin
Last Updated March 17, 2018
auto-refresh

Highlights

Load More

ملک کے سب سے برے میڈیا گروپ نیٹ ورک 18 کی رائزنگ انڈیا سمٹ کی شروعات ہوچکی ہے ۔ پہلے دن وزیر اعظم مودی نے جہاں 2022 تک کیلئے اپنا ویزن پیش کیا وہیں دوسرے دن وزیر داخلہ راجناتھ سنگھ بھارت اودے ( طلوع ہندستان ) کے خواب کو در پیش چیلنجوں پر روشنی ڈالی ۔ داخلی سلامتی پر بات کرتے ہوئے راجناتھ سنگھ نے کہا کہ نکسلی محاذ پر ملک کو بڑی کامیابی ملی ہے ۔ وہیں انہوں نے کہا کہ جے این یو ایک تعلیمی ادارہ ہے اور اسے وہ ملک کی داخلی سلامتی کیلئے خطرہ نہیں مانتے ہیں۔
نوبیل انعام یافتہ پال کروگمین نے اس بات پر زور دیا کہ اگلے کچھ سالوں میں ہندوستان ایک سپر پاور بن کر ابھرے گا ۔ انہوں نے کہا کہ معیشت کے معاملہ میں ہندوستان صرف چین اورامریکہ سے پیچھے ہے ۔ انہوں نے کہا کہ چین کی کام کاجی آبادی اپنے عروج پر ہے اور کچھ وقت میں وہ کم ہوجائے گی جبکہ ہندوستان میں کام کاجی آبادی مسلسل بڑھ رہی ہے۔
مارگن اسٹینلی کے چیف روچر شرما نے کہا کہ گلوبل ٹرینڈس کو دیکھتے ہوئے فی الحال ہندوستان کا 8-10 فیصد شرح ترقی حاصل کرنا ممکن نہیں ہے ۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے بٹکوائن میں سرمایہ کاری نہ کرنے کا بھی مشورہ دیا ۔
بالی ووڈ اداکار رنویر سنگھ نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر اور فلم پدماوت تنازع پر اپنی بات رکھی ۔ اس کے علاوہ فلمی ستارہ کنگنا رناوت بھی اپنی موجودگی درج کرائیں گی۔
اس سمٹ کے توسط سے سیاست ، تجارت ، انتظامیہ ، آرٹس اور تعلیم کے شعبہ کی قومی و بین الاقوامی شخصیات کو ایک چھت کے نیچے جمع کیا جارہا ہے۔اب دوسرے دن یوپی کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ ، مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی ، چندا کوچر ، نرملا سیتا رمن اور کیپٹن امریندر سنگھ وغیرہ بھی پروگرام میں شریک ہوں گے اپنی بات رکھیں گے ۔
رائزنگ انڈیا کے لائیو اپ ڈیٹس کیلئے ہمارے ساتھ جڑے رہیں ۔

corona virus btn
corona virus btn
Loading