اپنا ضلع منتخب کریں۔

    PFI پر پھر ایکشن: دہلی کے شاہین باغ سمیت 8ریاستوں میں تابڑ روٹ چھاپہ ماری،حراست میں 170 ورکرس

    Youtube Video

    اعلی انٹیلی جنس ذرائع نے بتایا کہ منگل کی صبح 6 بجے تک آٹھ ریاستوں میں 200 سے زیادہ مقامات پر چھاپوں کے دوران 170 سے زیادہ PFI کیڈروں کو حراست میں لیا گیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      پی ایف آئی یعنی پاپولر فرنٹ آف انڈیا پر ایک بار پھر کارروائی کی گئی ہے۔ دہلی کے شاہین باغ سمیت 8 ریاستوں میں پی ایف آئی کے اڈوں پر چھاپے مارے گئے ہیں۔ ذرائع کے مطابق مرکزی ایجنسیوں سے موصولہ اطلاعات کی بنیاد پر ریاستی پولیس اتر پردیش، مدھیہ پردیش، گجرات، آسام، کرناٹک، دہلی اور مہاراشٹر سمیت کل 8 ریاستوں میں چھاپے مار رہی ہے۔ اگر ذرائع مانیں تو صبح سویرے چھاپوں کے دوران پی ایف آئی کے 170 کارکنوں کو ملک بھر میں حراست میں لیا گیا ہے۔ بتا دیں کہ حال ہی میں NIA-ED نے ملک کی 15 ریاستوں میں PFI کے 96 مقامات پر چھاپے مارے تھے اور اس کے 100 سے زیادہ کارکنوں کو گرفتار کیا تھا۔

      اعلی انٹیلی جنس ذرائع نے بتایا کہ منگل کی صبح 6 بجے تک آٹھ ریاستوں میں 200 سے زیادہ مقامات پر چھاپوں کے دوران 170 سے زیادہ PFI کیڈروں کو حراست میں لیا گیا ہے۔ وہیں ایک انٹیلی جنس نوٹ میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ پی ایف آئی سرکاری ایجنسیوں اور بی جے پی اور آر ایس ایس کے لیڈران اور ان کی تنظیموں کو نشانہ بنانے کی منصوبہ بندی کر رہا ہے۔



      ذرائع کی مانیں تو دہلی میں شاہین باغ، جامعہ اور دیگر علاقوں میں چھاپے مار کر کئی لوگوں کو حراست میں لیا گیا ہے۔ مرکزی ایجنسیوں کے ساتھ ساتھ دہلی پولیس کے اسپیشل سیل اور مقامی تھانوں کی ٹیمیں بھی چھاپوں میں شامل تھیں اور اس دوران 1 درجن لوگوں کو حراست میں لیا گیا۔

      نوراتری کے پہلے دن غلام نبی آزاد نے لانچ کی پارٹی، نام رکھا، ڈیموکریٹک آزاد پارٹی
      علما نے وادی کشمیر کے اسکولوں میں بھجن گانے و سُوریہ نمسکار بند کرانے کا کیا مطالبہ

      دراصل، این آئی اے اور ای ڈی نے ان پٹ دیا تھا کہ پی ایف آئی پرتشدد احتجاج کی منصوبہ بندی کر رہا ہے۔ اس کے بعد ہی ان تمام ریاستوں میں ایک بار پھر پی ایف آئی پر کارروائی کی ہوئی ہے۔

      یہی نہیں مہاراشٹر کے کئی حصوں میں بھی پی ایف آئی سے وابستہ لوگوں کے ٹھکانوں پر اے ٹی ایس کے چھاپے جاری ہیں۔ اس کے ساتھ ہی گجرات اے ٹی ایس نے احمد آباد، سورت اور بناسکانٹھا سے 15 لوگوں کو حراست میں لیا گیا ہے۔ دراصل، PFI گجرات میں سرگرم نہیں ہے، لیکن اس کی سیاسی جماعت SDPI ہے۔ ذرائع کی مانیں تو جن 15 افراد کو حراست میں لیا گیا ہے ان کے تار بیرون ملک بیٹھے کچھ لوگوں سے ہیں۔ فی الحال گجرات اے ٹی ایس ان سے تفتیش کر رہی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: