உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NIA: ’ادے پور واقعہ کو مہاراشٹر، گجرات میں حالیہ ہلاکتوں سے جوڑ دے گی‘ این آئی اے

    اُدئے پور قتل معاملے کے ملزمین کو لے کر این آئی اے نے کیا بڑا انکشاف۔

    اُدئے پور قتل معاملے کے ملزمین کو لے کر این آئی اے نے کیا بڑا انکشاف۔

    نیوز 18 کے مطابق درزی کنہیا لال کو ادے پور میں ان کی دکان کے اندر دو افراد نے قتل کر دیا ہے۔ متقول درزی مبینہ طور پر ایک سوشل میڈیا پوسٹ پر بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی معطل ترجمان نوپور شرما کی حمایت کی تھی۔

    • Share this:
      ایجنسی کے اعلیٰ ذرائع نے CNN-News18 کو بتایا کہ نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی (NIA) ادے پور کے درزی کنہیا لال (Kanhaiya Lal) کے قتل کو مہاراشٹرا اور گجرات میں اسی طرح کے حالیہ قتل سے جوڑے گی۔

      درزی کنہیا لال کو ادے پور میں ان کی دکان کے اندر دو افراد نے قتل کر دیا ہے۔ متقول درزی مبینہ طور پر ایک سوشل میڈیا پوسٹ پر بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی معطل ترجمان نوپور شرما کی حمایت کی تھی۔ جس نے پیغمبر اسلام کے خلاف متنازعہ تبصرہ کیا تھا۔

      این آئی اے معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔ ملزمان کے پاکستان میں مقیم دہشت گرد گروپوں سے روابط پائے گئے تھے۔

      ذرائع نے بتایا کہ 21 جون کو مہاراشٹر کے امراوتی سے تعلق رکھنے والے ایک طبی پیشہ ور امیش کولہے کا مبینہ طور پر نوپور شرما کے ریمارکس کی حمایت کرنے پر سر قلم کر دیا گیا۔ اس معاملے میں ملزم عبدل، شعیب، مدثر اور شاہ رخ کو گرفتار کیا گیا تھا۔

      25 جنوری کو گجرات کے ڈھنڈوکا کے علاقے موڈھ والا میں 30 سالہ دکاندار کشن بھرواد کو گولی مار کر ہلاک کر دیا گیا۔ کیس میں دو ملزمان شبیر اور امتیاز کو گرفتار کیا گیا۔

      مزید پڑھیں: Prophet Muhammad Row:دہلی پولیسSCکی پھٹکار کے بعد نوپور شرما کے خلاف پھر نوٹس جاری کرے گی

      اس کیس کی جانچ انسداد دہشت گردی اسکواڈ (اے ٹی ایس) اور این آئی اے کر رہی ہے۔ 6 جنوری کو فیس بک پر اپنی پوسٹ میں اس نے بھگوان کرشنا کو پیغمبر محمد سے افضل قرار دیا تھا۔ بعد ازاں انہوں نے اس عہدے سے معذرت کر لی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: Nupur Sharma کو سپریم کورٹ کی پھٹکار، کہا۔ ٹی وی پر پورے ملک سے معافی مانگنی چاہئے

      این آئی اے کے مطابق یہ اسی طرح کے واقعات ہیں۔ ہم روابط تلاش کر رہے ہیں اور اس کا مطالعہ کر رہے ہیں۔ تمام مقدمات میں ملزمان کو باآسانی گرفتار کر لیا گیا۔ سپریم کورٹ نے جمعہ کو شرما کو پھٹکار لگاتے ہوئے کہا کہ وہ ملک بھر میں جذبات کو بھڑکانے کے لئے اکیلی ذمہ دار ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: