உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    15سال پرانی گاڑیوں کو لیکر گڈکری سخت، کہا۔ حکومت گاڑیوں کو بھی کباڑ میں بدلیں گے

    گڈکری نے یہ بات ایک پروگرام کے افتتاح کے دوران کہی۔ انہوں نے کہا، “میں نے کل وزیر اعظم نریندر مودی کی رہنمائی میں ایک فائل پر دستخط کئے۔ اس کے تحت حکومت ہند کی تمام گاڑیاں جو 15 سال سے زیادہ پرانی ہیں کو ردی میں تبدیل کر دیا جائے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      مرکزی وزیر نتن گڈکری نے ایک بار پھر سکریپ پالیسی کو لے کر سختی دکھائی ہے۔ انہوں نے جمعہ کو کہا کہ حکومت ہند کی 15 سال سے زیادہ پرانی تمام گاڑیوں کو بھی ردی میں تبدیل کر دیا جائے گا اور اس سے متعلق پالیسی ریاستوں کو بھیج دی گئی ہے۔ گڈکری نے یہ بات ایک پروگرام کے افتتاح کے دوران کہی۔ انہوں نے کہا، “میں نے کل وزیر اعظم نریندر مودی کی رہنمائی میں ایک فائل پر دستخط کئے۔ اس کے تحت حکومت ہند کی تمام گاڑیاں جو 15 سال سے زیادہ پرانی ہیں کو ردی میں تبدیل کر دیا جائے گا۔ میں نے حکومت ہند کی یہ پالیسی تمام ریاستوں کو بھیج دی ہے۔ انہیں ریاستی سطح پر بھی اسے اپنانا چاہیے۔

      نتن  گڈکری نے کہا کہ پانی پت میں انڈین آئل کے دو پلانٹ تقریباً کام کر رہے ہیں، جن میں سے ایک روزانہ ایک لاکھ لیٹر ایتھنول تیار کرے گا، جبکہ دوسرا پلانٹ چاول کے بھوسے کا استعمال کرتے ہوئے روزانہ 150 ٹن بائیو بٹومین تیار کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ ان پودوں سے پراٹھا جلانے کا مسئلہ کم ہو جائے گا۔ مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان اس موقع پر مہمان خصوصی تھے۔ انہوں نے گڈکری کی کوششوں کی تعریف کی۔





      سکریپنگ کا مطلب ہے کہ اگر کسی کے پاس 15 سال سے زیادہ پرانی گاڑی ہے تو اس کی رجسٹریشن منسوخ کر دی جائے گی۔ وہ گاڑی سڑک پر نہیں چلا سکتا۔ اگر کوئی شخص ایسا کرتے ہوئے پکڑا گیا تو اس پر جرمانہ ہو سکتا ہے۔ 10 سال سے پرانی کمرشل گاڑیاں اور 15 سال سے زیادہ پرائیویٹ مسافر گاڑیوں کو فٹنس ٹیسٹ پاس کرنا ہوگا۔ فٹنس ٹیسٹ سے گزرنا لازمی ہے۔ اگر آپ کی گاڑی فٹنس ٹیسٹ میں ناکام ہوجاتی ہے، تو آپ کو اپنی گاڑی ملک بھر میں 60-70 رجسٹرڈ سکریپ سہولیات میں جمع کرانی ہوگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: