உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Supertech Twin Towers: سپرٹیک ٹوئن ٹاورز کے انہدام پر تقریباً 20 کروڑ کی لاگت! کس طرح ہوگی انہدامی کاروائی؟

    کل 915 فلیٹوں میں سے تقریباً 633 بک کیے گئے تھے

    کل 915 فلیٹوں میں سے تقریباً 633 بک کیے گئے تھے

    جڑواں ٹاورز یعنی ایپیکس اور سیانے (Apex and Ceyane) میں سے ایک عمارت کی اونچائی 103 میٹر ہے، تو دوسری عمارت تقریباً 97 میٹر اونچی ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق نوئیڈا کے سیکٹر اے 93 میں واقع جڑواں ٹاورز کے انہدام کی لاگت کا تخمینہ تقریباً 267 روپے فی مربع فٹ بتایا گیا ہے۔ Supertech Twin Towers Demolition

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Uttar Pradesh | Lucknow | Mumbai | Hyderabad | Gulbarga
    • Share this:
      Supertech Twin Towers: نوئیڈا میں واقع سپرٹیک ٹوئن ٹاورز (Supertech twin towers) کو اتوار کے روز یعنی 28 اگست کو منہدم کیا جائے گا، جس کی تعمیراتی لاگت 933 روپے فی مربع فٹ (مربع فٹ) بتائی گئی اور اس کا کل تعمیر شدہ رقبہ 7.5 لاکھ مربع فٹ ہے، جو مجموعی طور پر 7.5 لاکھ مربع فٹ ہے۔ جس کے لیے کل 70 کروڑ روپے خرچ کیے جائیں گے۔ تاہم اسے مسمار کرنا بھی ایک مہنگا معاملہ ہے کیونکہ اس کے لیے بہت زیادہ دھماکہ خیز مواد، انسانی وسائل اور مشینوں کی ضرورت ہوتی ہے۔

      کل لاگت میں سے سپرٹیک تقریباً 5 کروڑ روپے ادا کر رہا ہے اور باقی تقریباً 15 کروڑ روپے کی رقم ملبے کو بیچ کر حاصل کی جائے گی، جو تقریباً 55,000 ٹن ہوگی جس میں 4,000 ٹن اسٹیل بھی شامل ہے۔ اس کے علاوہ عمارتوں کو گرانے کی ذمہ دار کمپنی ایڈیفائس ایجینئرنگ (Edifice Engineering) نے آس پاس کے علاقے میں کسی بھی نقصان کے لیے 100 کروڑ روپے کا انشورنس کور بھی حاصل کیا ہے۔

      جڑواں ٹاورز یعنی ایپیکس اور سیانے (Apex and Ceyane) میں سے ایک عمارت کی اونچائی 103 میٹر ہے، تو دوسری عمارت تقریباً 97 میٹر اونچی ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق نوئیڈا کے سیکٹر اے 93 میں واقع جڑواں ٹاورز کے انہدام کی لاگت کا تخمینہ تقریباً 267 روپے فی مربع فٹ بتایا گیا ہے۔ تقریباً 7.5 لاکھ مربع فٹ کے کل تعمیر شدہ رقبے کو دیکھتے ہوئے دھماکہ خیز مواد سمیت انہدام کی کل لاگت تقریباً 20 کروڑ روپے آئے گی۔

      تقریباً 100 مزدور مسمار کرنے والی ٹیم کا حصہ ہیں۔ ہندوستانی بلاسٹر چیتن دتہ (Chetan Dutta) 28 اگست کی دوپہر 2.30 بجے دھماکے کے لیے حتمی بٹن دبائیں گے۔ انہدام میں تقریباً 9 سیکنڈ لگیں گے۔ سپرٹیک ایمرالڈ کورٹ پروجیکٹ میں ایک 3 بی ایچ کے اپارٹمنٹ کی قیمت تقریباً 1.13 کروڑ روپے تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Raja Singh: راجہ سنگھ منگل ہارٹ پولیس اسٹیشن کا روڈی شیٹر، حیدرآباد پولیس کا دعویٰ، PD ایکٹ کا نفاذ

      دونوں عمارتوں میں تقریباً 915 فلیٹ تھے، جس سے کمپنی کو تقریباً 1200 کروڑ روپے کی آمدنی ہوتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Hyderabad : ٹی راجا سنگھ کے خلاف احتجاج جاری ، درجنوں مظاہرین کو کیا گیا گرفتار

      ٹاورز کو نیچے لانے اور عمارتیں اندر کی طرف گرنے کے لیے آبشار کے ایملشن کا طریقہ استعمال کیا جائے گا۔ اس سے 55,000 ٹن ملبہ ہٹانے کے لیے 3,000 ٹرکوں کا انتظام کیا جائے گا۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ ملبہ کو ہٹانے میں تقریباً تین ماہ لگیں گے۔ انہدام کے لیے تقریباً 3,700 کلو گرام دھماکہ خیز مواد استعمال کیا جائے گا، جو پلوال (ہریانہ) سے لایا گیا ہے۔ یہ ڈائنامائٹ، ایملشن اور پلاسٹک کے دھماکہ خیز مواد کا مرکب ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: