உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بارہ سال سے کم عمر بچوں کے لیے کووڈ۔19 ویکسین، NTAGI بہت جلد لے سکتا ہے فیصلہ!

    یہ صرف سرکاری ویکسینیشن مراکز میں ہی لگائی جائے گی۔

    یہ صرف سرکاری ویکسینیشن مراکز میں ہی لگائی جائے گی۔

    ایک سینئر سرکاری اہلکار کے مطابق اگر مرکز 12 سال سے کم عمر کے بچوں کے لیے کووِڈ ویکسینیشن کھولنے کا فیصلہ کرتا ہے، تو امکان ہے کہ یہ صرف سرکاری ویکسینیشن مراکز میں ہی لگائی جائے گی۔

    • Share this:
      مرکزی حکومت کا ٹیکہ کاری سے متعلق اعلیٰ ماہرین کا پینل ملک کے کووِڈ-19 امیونائزیشن پروگرام میں 12 سال سے کم عمر کے بچوں کو شامل کرنے کا معاملہ اپنی اگلی میٹنگ میں لے سکتا ہے۔ نیشنل ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) بھی کوربیویکس کے ممکنہ رول آؤٹ پر بوسٹر ڈوز کے طور پر بات کرنے کے لیے تیار ہے جسے دوسری قسم کی ویکسین کے ساتھ ملایا جا سکتا ہے۔

      یہ پیشرفت ایک ایسے وقت میں ہوئی ہے جب ماہرین کی رائے ابھی تک اس بارے میں منقسم ہے کہ چھوٹے بچوں کو کووِڈ 19 کے خلاف ویکسین دینے کی فوری ضرورت ہے یا نہیں۔ فی الحال 12 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کو ہندوستان کی کوویڈ ویکسینیشن مہم کے تحت احاطہ کیا گیا ہے جو 16 جنوری 2021 کو شروع ہوئی تھی۔

      نیشنل ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن کے ماہرین کی طرف سے کئی اہم مسائل پر غور کیا جا رہا ہے اور ویکسینیشن کی عمر کو کم کرنا میٹنگ کے ایجنڈے میں شامل مسائل میں سے ایک ہو سکتا ہے۔ دوسرا مسئلہ جس میں نمایاں ہونے کا امکان ہے وہ ہے ہیٹرولوگس کوویڈ ویکسین شاٹ کو بوسٹر ڈوز کے طور پر شامل کرنا۔

      ایک ہیٹرولوگس بوسٹر خوراک دی جانے والی بنیادی ویکسین سے مختلف ہوتی ہے۔ اس ہفتہ کو Covid-19 ویکسینز کے اختلاط کے لیے ڈیکوں کو صاف کر دیا گیا جب انڈیا کے ڈرگ ریگولیٹر نے حیدرآباد میں قائم بائیولوجیکل ای کی اینٹی کوویڈ ویکسین کوربیویکس کو بالغوں کے لیے پہلی مکس اینڈ میچ بوسٹر خوراک کے طور پر منظور کیا۔

      ایک بار جب اس کے اراکین متفقہ طور پر کوئی فیصلہ لے لیتے ہیں، تو NTAGI اس کے مطابق مرکزی وزارت صحت اور خاندانی بہبود کو سفارشات پیش کرتا ہے، جو پھر حتمی پالیسی سطح کا فیصلہ لیتی ہے۔

      ہندوستان میں 18 سال سے کم عمر کے افراد میں دو ویکسین کا استعمال کرتے ہوئے ویکسینیشن کی جاتی ہے۔ بھارت بائیوٹیک کی کوویکسین اور کووی شیلڈ جبکہ Covaxin اور Corbevax دونوں کو نیشنل ڈرگ ریگولیٹر نے بالترتیب 6 تا 12 اور 5 تا 12 سال کی عمر کے بچوں میں ہنگامی طور پر استعمال کے لیے منظور کیا ہے، اس کا رول آؤٹ ہونا باقی ہے۔

      مزید پڑھیں: امرناتھ یاترا 2022: سیکورٹی امور کا جائزہ لینے کی غرض سے پولیس کے اعلیٰ افسران خود کر رہے ہیں نگرانی

      ایک سینئر سرکاری اہلکار کے مطابق اگر مرکز 12 سال سے کم عمر کے بچوں کے لیے کووِڈ ویکسینیشن کھولنے کا فیصلہ کرتا ہے، تو امکان ہے کہ یہ صرف سرکاری ویکسینیشن مراکز میں ہی لگائی جائے گی۔

      مزید پڑھیں: UPI-Credit Card لنکنگ کا آر بی آئی نے آج کیا اعلان، کتنے ہونگے چارجز؟ جانیے تفصیلات

      ڈاکٹر گگندیپ کانگ، سینئر ویکسین ماہر اور فیکلٹی، سی ایم سی، ویلور کے مطابق، رسک بینیفٹ تجزیہ کی بنیاد پر فیصلہ کیا جانا چاہیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: