உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Gupkar alliance: ’کشمیری پنڈت ملازمین وادی نہ چھوڑیں‘ PAGD کی اپیل، ایل جی سے ملاقات

    پنڈت کمیونٹی کے لوگوں نے بڑے پیمانے پر وادی میں احتجاج کیا۔

    پنڈت کمیونٹی کے لوگوں نے بڑے پیمانے پر وادی میں احتجاج کیا۔

    نامہ نگاروں کو بریفنگ دیتے ہوئے پانچ جماعتی اتحاد کے ترجمان ایم وائی تاریگامی نے کہا کہ وادی کشمیری پنڈتوں کا بھی اتنا ہی گھر ہے جتنا کشمیری مسلمانوں کا ہے۔ ہم ان سے اپیل کرتے ہیں کہ یہ قوم آپ کی بھی ہے اور میری بھی۔ اپنا گھر نہ چھوڑیں۔ تاریگامی نے کہا کہ یہ قتل آپ اور ہمارے لیے بہت تکلیف دہ ہے۔

    • Share this:
      جموں کشمیر کی بڑی جماعتوں کے گپکر اتحاد (Gupkar alliance) نے اتوار کے روز کشمیری پنڈت (Kashmiri pandit) ملازمین پر زور دیا کہ وہ وادی کو نہ چھوڑیں کیونکہ یہ ان کا گھر ہے اور یہ سب کے لیے تکلیف دہ ہو گا، جب کمیونٹی نے دہشت گردوں کے ہاتھوں ایک رکن کی ہلاکت کے بعد ان کی نقل مکانی کا مطالبہ کیا۔

      پیپلز الائنس فار گپکر ڈیکلریشن (PAGD) کی طرف سے اس کے صدر فاروق عبداللہ (Farooq Abdullah) کی قیادت میں ایک وفد نے یہاں راج بھون میں جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا سے ملاقات کی۔

      یہ میٹنگ راہول بھٹ (Rahul Bhat) کے قتل کے بعد کشمیری پنڈت ملازمین کی سیکورٹی کے معاملے پر تھی۔ جس کی وجہ سے کمیونٹی کے لوگوں نے بڑے پیمانے پر وادی میں احتجاج کیا۔ میٹنگ کے بعد نامہ نگاروں کو بریفنگ دیتے ہوئے پانچ جماعتی اتحاد کے ترجمان ایم وائی تاریگامی نے کہا کہ وادی کشمیری پنڈتوں کا بھی اتنا ہی گھر ہے جتنا کشمیری مسلمانوں کا ہے۔ ہم ان سے اپیل کرتے ہیں کہ یہ قوم آپ کی بھی ہے اور میری بھی۔ اپنا گھر نہ چھوڑیں۔ تاریگامی نے کہا کہ یہ قتل آپ اور ہمارے لیے بہت تکلیف دہ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شیوسینا کی ریلی میں Uddhav Thackerayکی للکار،کہا-بی جے پی داود کو بھی لڑواسکتی ہے الیکشن

      اتحاد کے ترجمان نے کہا کہ اگر بھٹ کے قتل کے بعد کشمیری پنڈت کشمیر چھوڑنا چاہتے ہیں تو پھر مقتول کشمیری مسلمانوں کے خاندانوں کا کیا ہوگا؟ اگر راہول مارا گیا تو ریاض (ایک پولیس اہلکار) بھی مارا گیا۔ ریاض کے اہل خانہ اور رشتہ دار کہاں جائیں گے؟ آپ (کشمیری پنڈتوں) کو اپنا گھر چھوڑنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ تمہارا گھر ہے، یہ میرا گھر ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شیوسینا کی ریلی میں Uddhav Thackerayکی للکار،کہا-بی جے پی داود کو بھی لڑواسکتی ہے الیکشن

      انہوں نے کہا کہ ہم اس سانحے کو مل کر برداشت کریں گے اور ایک دوسرے کی حفاظت کرنے کی کوشش کریں گے۔ سی پی آئی (ایم) لیڈر نے کہا کہ اتحاد نے ملازمین کی محفوظ مقامات پر منتقلی کا مسئلہ اٹھایا۔ تاہم، ان کی کشمیر سے باہر منتقلی کا کوئی امکان نہیں ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: