உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Viral Video: بچے کی پیدائش کے ساتھ ہی ماں نے اپنے بچے کا نام رکھا بارڈر! آخر کیا ہے وجہ؟

    برازیل میں ایک نانی نے اپنی نواسی کو جنم دیا ہے ۔ علامتی تصویر ۔

    برازیل میں ایک نانی نے اپنی نواسی کو جنم دیا ہے ۔ علامتی تصویر ۔

    موہن اور سندر داس بھی دیگر پھنسے ہوئے پاکستانیوں میں شامل ہیں جنہوں نے حکام سے انہیں قبول کرنے کی درخواست کی ہے۔ ان کا تعلق پاکستان کے مختلف اضلاع سے ہے جن میں رحیم یار خان اور راجن پور شامل ہیں۔

    • Share this:
      ایک پاکستانی جوڑے نے اپنے نومولود بچے کا نام ’بارڈر‘ رکھا ہے۔ وہ 97 دیگر پاکستانی شہریوں کے ساتھ گزشتہ 71 دنوں سے اٹاری بارڈر پر پھنسے ہوئے ہیں۔ نومولود بچے کی ماں نمبو بائی اور باپ بالم رام کا تعلق صوبہ پنجاب کے ضلع راجن پور سے ہے، انھوں نے بتایا کہ بچے کا نام بارڈراس لیے رکھا گیا ہے کیونکہ وہ پاک۔ ہند سرحد پر پیدا ہوا۔

      نمبو بائی حاملہ تھی اور 2 دسمبر کو زچگی کی حالت میں چلی گئی۔ پڑوسی پنجاب کے دیہاتوں سے کچھ خواتین بچے کو جنم دینے میں نمبو بائی کی مدد کرنے پہنچیں۔ مقامی لوگوں نے ڈیلیوری کے ساتھ ساتھ مدد کے علاوہ طبی سہولیات کا بھی بندوبست کیا۔

      بالم رام نے بتایا کہ وہ 98 دیگر شہریوں کے ساتھ پھنسے ہوئے ہیں۔ جو لاک ڈاؤن سے قبل اپنے رشتہ داروں سے ملنے کے علاوہ یاترا پر ہندوستان آئے تھے، گھر واپس نہیں آسکے کیونکہ ان کے پاس مطلوبہ دستاویزات کی کمی تھی۔ ان افراد میں 47 بچے شامل ہیں جن میں سے چھ کی پیدائش ہندوستان میں ہوئی اور ان کی عمر ایک سال سے کم ہے۔

      بالم رام کے علاوہ ایک اور پاکستانی شہری لگیا رام بھی اسی خیمے میں مقیم تھے، انھوں نے اپنے بیٹے کا نام 'بھارت' رکھا کیونکہ وہ 2020 میں جودھ پور میں پیدا ہوا تھا۔ لگیا جودھ پور میں اپنے بھائی سے ملنے پاکستان آیا تھا لیکن وہ پار نہ ہوسکا۔

      موہن اور سندر داس بھی دیگر پھنسے ہوئے پاکستانیوں میں شامل ہیں جنہوں نے حکام سے انہیں قبول کرنے کی درخواست کی ہے۔ ان کا تعلق پاکستان کے مختلف اضلاع سے ہے جن میں رحیم یار خان اور راجن پور شامل ہیں۔ وہ اس وقت اٹاری بارڈر پر ایک خیمے میں رہ رہے ہیں کیونکہ پاکستانی رینجرز نے انہیں قبول کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

      یہ خاندان اٹاری انٹرنیشنل چیک پوسٹ کے قریب پارکنگ میں ڈیرے ڈالے ہوئے ہیں۔ مقامی لوگ انہیں دن میں تین وقت کا کھانا، ادویات اور کپڑے فراہم کر رہے ہیں۔

       

      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: