உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PFI: اشتعال انگیز ریلی کے خلاف کارروائی کا مطالبہ، ’ججوں کا اندرونی لباس زعفرانی‘، بیان پر تنازعہ

    'پی ایف آئی کو بائیں بازو کی حکومت کی حمایت حاصل ہے"

    'پی ایف آئی کو بائیں بازو کی حکومت کی حمایت حاصل ہے"

    ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق تنگل نے الاپوزا میں ایک ریلی میں کہا کہ عدالتوں کو اب آسانی سے جھٹکا لگ رہا ہے۔ ہائی کورٹ کے جج ہماری آلپوزا ریلی کے نعرے سن کر چونک رہے ہیں۔ کیا آپ وجہ جانتے ہیں؟ وجہ یہ ہے کہ ان کا اندرونی لباس زعفرانی ہے۔

    • Share this:
      حالیہ ’’اشتعال انگیز نعرے بازی‘‘ کے بعد کیرالہ پاپولر فرنٹ (PFI) کے رہنما یحییٰ تنگل (Yahiya Tangal) نے ہفتہ کے روز کیرالہ ہائی کورٹ (Kerala High Court) کے ججوں کے بارے میں ایک چونکا دینے والا تبصرہ کیا اور دعویٰ کیا کہ ان کا ’’اندرونی لباس زعفرانی ہے‘‘۔

      ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق تنگل نے الاپوزا میں ایک ریلی میں کہا کہ عدالتوں کو اب آسانی سے جھٹکا لگ رہا ہے۔ ہائی کورٹ کے جج ہماری آلپوزا ریلی کے نعرے سن کر چونک رہے ہیں۔ کیا آپ وجہ جانتے ہیں؟ وجہ یہ ہے کہ ان کا اندرونی لباس زعفرانی ہے۔ چونکہ یہ زعفران ہے اس لیے وہ بہت تیزی سے گرم ہو جائیں گے۔ آپ جلن محسوس کریں گے اور یہ آپ کو پریشان کرے گا۔

      یہ تبصرہ اس وقت آیا جب کیرالہ ہائی کورٹ نے 21 مئی کو کیرالہ کے الاپپوزا میں PFI کے ایک مظاہرے کے دوران ایک نابالغ کے جارحانہ نعروں پر صدمے کا اظہار کیا۔ انھوں نے مبینہ طور پر اشتعال انگیز نعرے لگائے اور کہا کہ ہندوؤں کو اپنی آخری رسومات کے لیے چاول رکھنا چاہیے اور عیسائیوں کو اپنی آخری رسومات کے لیے بخور رکھنا چاہیے۔ اگر آپ شائستگی سے رہتے ہیں تو آپ ہماری سرزمین میں رہ سکتے ہیں اور اگر آپ شائستگی سے نہیں رہتے تو ہم آزادی کو جانتے ہیں۔ شائستگی سے جیو۔

      پولیس نے بتایا کہ نابالغ لڑکے کے والد کو ہفتہ کے روز یہاں پالوروتھی میں واقع اس کے گھر سے حراست میں لیا گیا تھا۔ اطلاعات کے مطابق پولیس نے اس کیس کے سلسلے میں مزید 18 افراد کو گرفتار کرلیا۔

      مزید پڑھیں: کرناٹک: حجاب پہن کر کالج آئیں طالبات کو لوٹایا گیا، وزیر تعلیم نے کہی یہ بڑی بات

      کیرالہ ہائی کورٹ نے پولیس کو مبینہ جارحانہ نعرے بازی کے سلسلے میں پاپولر فرنٹ آف انڈیا کے خلاف مناسب کارروائی کرنے کا حکم دیا تھا۔

      مزید پرھیں: Nupur Sharma Controversial Remark:متنازعہ تبصرہ کا معاملہ، نیشنل کانفرنس کی مانگ-BJPلیڈر نوپور شرما کے خلاف درج ہوFIR

      پی ایف آئی کے ریاستی صدر سی پی محمد بشیر کے مطابق نعرہ راشٹریہ سویم سیوک سنگھ کے خلاف تھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ان کی پارٹی آر ایس ایس کی دہشت گردی سے لڑتی اور مزاحمت کرتی رہے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: