உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Cares for Children Scheme: پی ایم مودی آج اسکولی بچوں کو اسکالرشپ، ہیلتھ کارڈ دیں گے

    آٹھ سالوں میں کچھ ایسا نہیں کیا، جس سے ملک کے عوام کو سر جھکانا پڑے: PM مودی

    آٹھ سالوں میں کچھ ایسا نہیں کیا، جس سے ملک کے عوام کو سر جھکانا پڑے: PM مودی

    اس اسکیم کا مقصد بچوں کو رہائش اور پرورش فراہم کرکے ان کی جامع دیکھ بھال اور تحفظ کو یقینی بنانا ہے، انہیں تعلیم اور اسکالرشپ کے ذریعے بااختیار بنانا ہے، انہیں 23 سال کی عمر تک پہنچنے پر 10 لاکھ روپے کی مالی امداد کے ساتھ خود کفیل ہونے کے لیے لیس کرنا ہے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) آج یعنی 30 مئی 2022 بروز پیر کو صبح 10:30 بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پی ایم کیئر فار چلڈرن اسکیم کے تحت فوائد جاری کریں گے۔

      وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) کے ایک نوٹیفکیشن کے مطابق پی ایم مودی اسکول جانے والے بچوں کو اسکالرشپ منتقل کریں گے۔ پروگرام کے دوران بچوں کے لیے پی ایم کیئرز کی پاس بک اور آیوشمان بھارت اور پردھان منتری جن آروگیہ یوجنا کے تحت ہیلتھ کارڈ بچوں کے حوالے کیا جائے گا۔

      11 مارچ 2020 سے 28 فروری 2022 کی مدت کے دوران بچوں کے لیے پی ایم کیئرز اسکیم کا آغاز وزیر اعظم نے 29 مئی 2021 کو ان بچوں کی مدد کے لیے کیا تھا جنہوں نے اپنے والدین یا قانونی سرپرست یا گود لینے والے والدین یا کووڈ-19 وبائی مرض سے بچ جانے والے والدین دونوں کو کھو دیا ہے۔

      اس اسکیم کا مقصد بچوں کو رہائش اور پرورش فراہم کرکے ان کی جامع دیکھ بھال اور تحفظ کو یقینی بنانا ہے، انہیں تعلیم اور اسکالرشپ کے ذریعے بااختیار بنانا ہے، انہیں 23 سال کی عمر تک پہنچنے پر 10 لاکھ روپے کی مالی امداد کے ساتھ خود کفیل ہونے کے لیے لیس کرنا ہے۔ عمر اور ہیلتھ انشورنس کے ذریعے ان کی صحت کو یقینی بنانا۔

      بچوں کو رجسٹر کرنے کے لیے pmcaresforchildren.in کے نام سے ایک پورٹل شروع کیا گیا تھا۔ یہ پورٹل ایک سنگل ونڈو سسٹم ہے جو بچوں کے لیے منظوری کے عمل اور دیگر تمام امداد کی سہولت فراہم کرتا ہے۔

      مزید پڑھیں: اسرائیل کے دورہ سے پاکستان میں سیاسی ہنگامہ، پاکستان کے کسی بھی وفد کا دورہ اسرائیل کی تردید

      اس سال خواتین اور بچوں کی ترقی کی وزیر اسمرتی ایرانی نے پارلیمنٹ میں بتایا کہ پی ایم کیئرز فار چلڈرن اسکیم کے تحت تعاون کے لیے کل 6,624 درخواستیں موصول ہوئی تھیں، اس وقت 3,855 کو منظور کیا گیا تھا۔

      مزید پڑھیں: PICS:۔ 19 سال کے جوان بیٹے کے ساتھ صرف شرٹ پہن کر نکلی 48 سالہ ملائیکہ اروڑہ، یوزرس نے سنا ڈالی کھری کھوٹی، کہا : پینٹ پہننا بھول گئی کیا

      ایرانی کے اشتراک کردہ اعداد و شمار کے مطابق مہاراشٹر سے سب سے زیادہ 1,158 درخواستیں موصول ہوئیں، اس کے بعد 768 کے ساتھ اتر پردیش، 739 کے ساتھ مدھیہ پردیش، 496 کے ساتھ تمل ناڈو، اور آندھرا پردیش سے 479 درخواستیں موصول ہوئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: