உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi Address to The Nation:وزیراعظم مودی کا قوم سے خطاب، کہا ۔ ملک کو لاک ڈاؤن سے بچانا ہے

    وزیراعظم نریندرمودی کی فائل فوٹو

    پی ایم نے کہا کہ گزشتہ دنوں جو فیصلے کیے گئے اس سے کورونا وباء پرقابوپانے میں اہم رول ادا کرینگے ۔ حالیہ دنو ں میں آکسیجن کی کمی ہوئی ہے دراصل آکسیجن کی طلب میں اضافہ ہواہے اسی لیے حکومت نے آکسیجن کی کمی کو پورا کرنے کے اقدامات کیے ہیں۔ جنوری ۔فروری کے مقابلہ آج ملک میں دواؤں کی پیدوار میں اضافہ کیاگیاہے دواء ساز کمپنیوں کی مدد لی جارہی ہے

    • Share this:
      وزیراعظم نریندر مودی نے آج شام قوم سے خطاب کیاہے۔وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ  ملک  کو ایک اور لاک ڈاؤن سے بچاناہے ۔پی ایم مودی نے کہا کہ عوام کے تعاون سے کورونا پر قابوپایاجاسکے گا ۔ پی ایم مودی نے کہا کہ ریاستیں حکومتیں بھی آخری اقدام کے طورپر ہی  لاک ڈاؤن  نافذ کرنے کا فیصلہ  کریں ۔ انہوں کہا کہ صبر کے ساتھ صحیح اقدامات کرنے پر ہمیں کامیابی ملے گی ۔ پی ایم نے کہا کہ گزشتہ دنوں جو فیصلے کیے گئے اس سے کورونا وباء پرقابوپانے میں اہم رول ادا کرینگے ۔ حالیہ دنو ں میں آکسیجن کی کمی ہوئی ہے دراصل آکسیجن کی طلب میں اضافہ ہواہے اسی لیے حکومت نے آکسیجن کی کمی کو پورا کرنے کے اقدامات کیے ہیں۔ جنوری ۔فروری کے مقابلہ آج ملک میں دواؤں کی پیدوار میں اضافہ کیاگیاہے دواء ساز کمپنیوں کی مدد لی جارہی ہے ہمارا ملک خوش قسمت ہے کہ ہمارے ملک میں ایک مضبو ط فارما انڈسٹری ہے۔ اسپتالو ں میں بستروں کی کمی کو کم کرنے کے لیے بھی اقدامات کیے جارہاہے۔


      پی ایم مودی نے کہا کہ میں اہل وطن سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ  بحران کی اس گھڑی میں  آگے آکر ضرورت مندوں کی مدد کریں۔ صرف خدمت کے عزم کے ساتھ ہی ہم یہ جنگ  میں فتح حاصل ہوگی۔ پی ایم مودی نے  نوجوان ساتھیوں  سے  مخاطب ہوکر درخواست کی  ہے کہ وہ معاشرے ، محل وقوع اور اپارٹمنٹس میں کوویڈ ڈسپلن کے نفاذ میں مدد کریں۔ اگر ہم ایسا کرتے ہیں تو حکومتوں کو نہ تو کرفیو اور نہ ہی کنٹینمنٹ زون بنانے کی ضرورت ہوگی۔ لاک ڈاؤن کا سوال ہی پیدا نہیں ہوگا۔


      پی ایم مودی نے کہا کہ یہ ایک ٹیم کی کوشش ہے جس کی وجہ سے ہمارا ہندوستان دنیا میں سب سے بڑی ویکسی نیشن مہم شروع کرنے میں کامیاب ہوا ہے جس میں دو انڈیکس ٹیکے لگائے گئے ہیں۔ ویکسی نیشن کے پہلے مرحلے کی رفتار کے ساتھ ، اس بات پر زور دیا گیا کہ یہ ویکسین زیادہ سے زیادہ علاقوں تک ضرورت مند لوگوں تک پہنچائی جانی چاہئے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ ویکسی نیشن کے حوالے سے کل ایک اور اہم فیصلہ لیا گیا ہے۔ یکم مئی کے بعد ، 18 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کو ویکسین لگانے کی اجازت دی گئی ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان میں جو ویکسین بنائی جائے گی اس کا آدھا حصہ بھی براہ راست ریاستوں اور اسپتالوں کو دیا جائے گا۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: