உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پی ایم مودی کے سفر میں 12 کروڑ کی Mercedes-Maybach S650 ہوگی شامل، جانیے تفصیلات

    اومیکرون کے بڑھتے اثر کے درمیان پی ایم مودی نے محتاط رہنے کی دی صلاح۔

    اومیکرون کے بڑھتے اثر کے درمیان پی ایم مودی نے محتاط رہنے کی دی صلاح۔

    اسپیشل پروٹیکشن گروپ یا ایس پی جی جو ملک کے سربراہ مملکت کی حفاظت کا ذمہ دار ہے، عام طور پر نئی گاڑی کی درخواست جمع کراتی ہے۔ ایس پی جی حفاظتی تقاضوں کی نشاندہی کرتا ہے اور اس بات کا تعین کرتا ہے کہ آیا وہ جس شخص کی حفاظت کر رہا ہے اسے نئی گاڑی کی ضرورت ہے۔

    • Share this:
      ایک رپورٹ کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی کے قافلے میں مرسڈیز-مے بیک S650 گارڈ کار بھی شامل ہوگئی ہے۔ جس میں وہ سفر کرسکتے ہیں۔ جو کہ رینج روور ووگ اور ٹویوٹا لینڈ کروزر سے اپ گریڈ کی گئی ہے۔ کارنڈ بائیک پورٹل کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پی ایم مودی کو حال ہی میں حیدرآباد ہاؤس میں نئی ​​میباچ 650 بکتر بند میں دیکھا گیا جب انھوں نے روسی صدر ولادیمیر پوتن کے ہندوستان کے مختصر دورے کے موقع پر ملاقات کی تھی۔ یہ گاڑی حال ہی میں وزیر اعظم کے قافلے میں دوبارہ دیکھی گئی۔

      ۔ Mercedes-Maybach S650 Guard VR10 لیول پروٹیکشن کے ساتھ جدید ترین فیس لیفٹڈ ماڈل ہے۔ جو کہ کسی پروڈکشن کار میں فراہم کی جانے والی سب سے زیادہ ہے۔ رپورٹس کے مطابق مرسڈیز-مے بیچ نے S600 گارڈ کو گزشتہ سال ہندوستان میں 10.5 کروڑ روپے میں لانچ کیا تھا اور S650 کی قیمت 12 کروڑ سے زیادہ ہو سکتی ہے۔

      اسپیشل پروٹیکشن گروپ یا ایس پی جی جو ملک کے سربراہ مملکت کی حفاظت کا ذمہ دار ہے، عام طور پر نئی گاڑی کی درخواست جمع کراتی ہے۔ ایس پی جی حفاظتی تقاضوں کی نشاندہی کرتا ہے اور اس بات کا تعین کرتا ہے کہ آیا وہ جس شخص کی حفاظت کر رہا ہے اسے نئی گاڑی کی ضرورت ہے۔ چونکہ ڈیکوز استعمال کیے جاتے ہیں، اس لیے ایس پی جی گاڑی کا ایک ہی ماڈل ہے۔ زیادہ سے زیادہ رفتار 160 کلومیٹر فی گھنٹہ تک محدود ہے۔

      ۔ S650 گارڈ باڈی اور کھڑکیاں سٹیل کی سخت گولیوں کو برداشت کر سکتی ہیں۔ یہ گاڑی 2010 کے ایکسپلوزن پروف وہیکل (ERV) کی درجہ بندی حاصل کی ہے اور مسافر صرف 2 میٹر کے فاصلے سے 15kg کے دھماکے سے محفوظ رہ سکتا ہے۔ کھڑکی کا اندرونی حصہ پولی کاربونیٹ سے لپٹا ہوا ہے اور گاڑی کا نچلا حصہ بھاری بکتر بند ہے تاکہ مسافروں کو براہ راست دھماکوں سے بچایا جا سکے۔ کیبن کو گیس کے حملے کی صورت میں علیحدہ ایئر سپلائی بھی ملتی ہے۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: