اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ملک بھرمیں یوم جمہوریہ کاشانداراہتمام، پی ایم مودی نےقوم کودی 74ویں یوم جمہوریہ کی مبارکباد

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی نے ہندوستان کے 74ویں یوم جمہوریہ (Republic Day) کے موقع پر قوم کو مبارکباد دی۔ پی ایم مودی نے کہا کہ اس بار یہ موقع اس لئے بھی خاص اہمیت کا حامل ہے کیونکہ ملک آزادی کے ’’امرت مہوتسو‘‘ کے دوران یوم جمہوریہ منا رہا ہے۔ پی ایم مودی نے ٹویٹ کیا کہ یوم جمہوریہ کے لئے بہت سی نیک خواہشات پیش ہیں۔ اس بار یہ موقع اس لیے بھی خاص ہے کہ ہم اسے آزادی کے امرت مہوتسو کے دوران منا رہے ہیں۔ ہم ملک کے عظیم مجاہدین آزادی کے خوابوں کو شرمندہ تعبیر کرنے کے لیے متحد ہو کر آگے بڑھنا چاہتے ہیں۔ تمام ہندوستانیوں کو یوم جمہوریہ مبارک ہو!

      جشنِ جمہوریہ کی ایک اہم خصوصیت یعنی پریڈ صبح 10 بجے دہلی کے کارتویہ پاتھ پر شروع ہوگی جو ہندوستان کی فوجی صلاحیت اور ثقافتی تنوع کا ایک انوکھا امتزاج ہوگا۔ جس میں تقریباً 23 ٹیبلوکس ہوں گے۔ ان میں 17 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں سے اور چھ مختلف وزارتوں اور محکموں سے ہوں گے۔

      یہ پریڈ ہندوستان کی بھرپور روایت، ثقافتی ورثے، اور ملک کی ترقی اور کامیابیوں کے تماشے کو پیش کرتے ہیں، اس عظیم الشان پریڈ کا حصہ ہوں گے۔ ہندوستانی مسلح افواج ہارس شو، مختلف ڈانس پرفارمنس، موٹر سائیکل ڈسپلے، ایئر واریر ڈرل، نیوی بینڈ اور مارشل آرٹس کے ذریعے اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کریں گی۔ پریڈ میں پہلی بار خواتین سوار بھی شرکت کریں گی۔ 503 رقاص، ’ناری شکتی‘ کے تھیم کو پیش کرتے ہوئے پریڈ کے دوران ایک پرجوش ثقافتی شو پیش کریں گے۔

      ہندوستان 3,500 دیسی UAVs کے ساتھ سب سے بڑے ڈرون شو کا بھی مشاہدہ کرے گا جس میں قومی شخصیات اور واقعات کو قطعی ہم آہنگی کے ذریعے دکھایا جائے گا جس میں نوجوانوں کی تکنیکی صلاحیت کو رائسینا پہاڑیوں پر دکھایا گیا ہے۔ یوم جمہوریہ کی تقریبات سے قبل قومی راجدھانی میں سیکورٹی سخت کر دی گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      پولیس نے تخریب کاری کے خلاف چیکنگ تصدیقی مہم اور گشت کو تیز کر دیا ہے۔ خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق تقریباً 6,000 سیکورٹی اہلکار تعینات کیے گئے اور چوراہوں، سونگھنے والے کتوں کے ساتھ چوکیوں اور میٹل ڈیٹیکٹرز پر بھاری رکاوٹیں لگائی جائیں گی۔

      دہلی پولیس کے مطابق تقریباً 65,000 لوگوں کے کرتاوایا پاتھ پر پریڈ دیکھنے کی امید ہے۔ مصری صدر عبدالفتاح السیسی اس سال یوم جمہوریہ کے مہمان خصوصی ہیں اور 120 رکنی مصری دستہ کارتاوایا پاتھ پر ہونے والی تقریبات کے دوران مارچ بھی کرے گا۔ اس سال یوم جمہوریہ کی تقریب جن بھاگداری (لوگوں کی شرکت) کے ارد گرد تھیم ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: