ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

وزیر اعظم مودی نے کی ملک سے 'من کی بات'، خشک سالی اورگرمی پر تشویش کا اظہار

نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے آج ماہانہ ریڈیو پروگرام من کی بات میں ملک سے خطاب کیا۔

  • IBN Khabar
  • Last Updated: Apr 24, 2016 11:45 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
وزیر اعظم مودی نے کی ملک سے 'من کی بات'، خشک سالی اورگرمی پر تشویش کا اظہار
نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے آج ماہانہ ریڈیو پروگرام من کی بات میں ملک سے خطاب کیا۔

نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے آج ماہانہ ریڈیو پروگرام من کی بات میں ملک سے خطاب کیا۔  مودی نے اپنے پیغام میں ملک میں پڑ رہی خشک سالی پر بات کی۔


وزیر اعظم نے کہا کہ شدید گرمی نے چاروں طرف سارا مزہ کرکرا کر دیا ہے۔ جب مسلسل قحط پڑتی ہے، تو پانی جمع کرنے کے جو مقام ہوتے ہیں، وہ بھی کم پڑ جاتے ہیں۔ انکروچمنٹ کی وجہ سے، سلٹنگ کی وجہ سے، پانی کے بہاؤ میں رکاوٹوں کی وجہ سے، آبی ذخائر بھی اپنی صلاحیت سے کافی کم پانی ذخیرہ کرتے ہیں۔


خشک سالی سے نمٹنے کے لئے شہری بھی بہت ہی اچھی کوشش کرتے ہیں۔ مہاراشٹر کے احمد نگر ضلع کے ہیورے بازار گرام پنچایت نے پانی کے مسئلے سے نمٹنے کے لئے كراپنگ پیٹرن کو بدل دیا۔ پانی زیادہ استعمال کرنے والی فصلوں کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔ انہوں نے اسپرنگلر، ٹکپ سینچائی، واٹر ہارویسٹنگ اور واٹر ریچارجنگ جیسے اقدامات کئے۔


میں ملک کے ایسے تمام باشندوں کو بہت بہت مبارکباد دیتا ہوں آپ کے اس شاندار کام کے لئے۔ مدھیہ پردیش میں دیواس میں گورکھا گاؤں پنچایت میں تقریباً 27 فارم پاونڈ بنائے، جس کی وجہ سے گراؤنڈ پانی لیول میں اضافہ ہوا، پانی اوپر آیا۔ مدھیہ پردیش کے دیواس میں گورکھا گاؤں پنچایت میں زرعی پیداوار میں 20 فیصد اضافہ ہوا۔

جس تیزی سے ریلوے نے لاتور میں پانی پہنچایا ہے، ریلوے مبارکباد کا مستحق ہے۔ اس بار 106٪ سے 110٪ بارش کا امکان، ایک بہت بڑا سکون کا پیغام لایا ہے۔ کیا ہم گاؤں گاؤں پانی کو بچانے کے لئے ابھی سے مہم چلا سکتے ہیں۔
First published: Apr 24, 2016 11:45 AM IST