உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    زرعی قوانین کی واپسی سے متعلق مودی تقریر کے اہم نکات، جانیے مودی نے مزید کیا کیا کہا؟

    Youtube Video

    Narendra Modi Address Nation: مودی نے قوم سے خطاب میں کہا کہ ’’ہم نے تینوں زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہم اس ماہ کے آخر میں شروع ہونے والے پارلیمنٹ کے اجلاس میں تینوں قوانین کو منسوخ کرنے کے لیے آئینی عمل شروع کریں گے‘‘۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) نے 19 نومبر 2021 بروز جمعہ کو صبح 9 بجے قوم سے خطاب کیا۔ ایک شاندار یو ٹرن میں وزیر اعظم نے تینوں زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس نے کسانوں کے تقریباً ایک سال سے بڑے احتجاج کو جنم دیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ ان کی کابینہ اگلے ماہ اس پر فیصلہ کرے گی۔

      مودی نے قوم سے خطاب میں کہا کہ ’’ہم نے تینوں زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہم اس ماہ کے آخر میں شروع ہونے والے پارلیمنٹ کے اجلاس میں تینوں قوانین کو منسوخ کرنے کے لیے آئینی عمل شروع کریں گے‘‘۔


      گزشتہ سال ستمبر میں صدر رام ناتھ کووند (President Ram Nath Kovind) نے پارلیمنٹ کے ذریعے منظور کیے گئے تین بلوں کو اپنی منظوری دے دی تھی۔ تین بل یہ تھے:
      1۔ کسانوں کی پیداوار تجارت اور تجارت (فروغ اور سہولت) بل، 2020
      Farmers' Produce Trade and Commerce (Promotion and Facilitation) Bill, 2020

      2۔ کسانوں (امپاورمنٹ اینڈ پروٹیکشن) پرائس ایشورنس اور فارم سروسز بل، 2020 پر معاہدہ
      Farmers (Empowerment and Protection) Agreement on Price Assurance and Farm Services Bill, 2020
      3۔ اشیائے ضروریہ (ترمیمی) بل 2020
      Essential Commodities (Amendment) Bill 2020

      ان بلوں کو گزشتہ سال مانسون اجلاس کے دوران پارلیمنٹ نے منظور کیا تھا۔ کسانوں نے اس خدشے کا اظہار کرنا جاری رکھا ہے کہ مرکز کی فارم اصلاحات سے کم از کم امدادی قیمت کے نظام کو ختم کرنے کی راہ ہموار ہو جائے گی، جس سے وہ بڑی کمپنیوں کے رحم و کرم پر رہ جائیں گے۔


      پی ایم مودی کا قوم سے خطاب: اہم جھلکیاں

      • ہم نے تینوں زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے، اس ماہ شروع ہونے والے پارلیمنٹ کے اجلاس میں طریقہ کار شروع کریں گے۔ میں کسانوں سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ اپنے گھروں کو پاس واپس جائیں اور آئیے نئے سرے سے شروعات کریں۔

      • پی ایم مودی نے جمعہ کو کہا کہ آنے والے پارلیمنٹ کے اجلاس میں ہم ان زرعی قوانین کو منسوخ کرنے کے لیے آئینی اقدامات کریں گے۔

      • وزیر اعظم نریندر مودی نے احتجاج کرنے والے کسانوں سے اپیل کی کہ وہ اپنا احتجاج ختم کر کے اپنے گھروں کو لوٹ جائیں۔

      • تین قانون کسانوں کے فائدے میں تھے لیکن ہم پوری کوششوں کے باوجود کسانوں کے طبقے کو قائل نہیں کر سکے۔

      • پی ایم مودی نے قوم سے خطاب کے دوران کہاکہ آج میں سب کو بتانا چاہتا ہوں کہ ہم نے فارم کے تینوں قوانین کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

      • اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ کسانوں کو ان کی محنت کی صحیح رقم ملے، بہت سے اقدامات کیے گئے۔ ہم نے دیہی انفراسٹرکچر مارکیٹ کو مضبوط کیا۔ ہم نے نہ صرف ایم ایس پی میں اضافہ کیا بلکہ ریکارڈ سرکاری خریداری مراکز بھی قائم کیے ہیں۔ ہماری حکومت کی خریداری نے گزشتہ کئی دہائیوں کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔

      • ہم نے کسانوں کو مناسب نرخوں پر بیج اور مائیکرو اریگیشن 22 کروڑ سوائل ہیلتھ کارڈ جیسی سہولیات فراہم کرنے کا کام کیا۔ اس طرح کے عوامل نے زرعی پیداوار میں اضافہ کیا ہے۔ ہم نے فصل بیمہ یوجنا کو مضبوط کیا، مزید کسانوں کو اس کے تحت لایا ہے۔

      • زرعی بجٹ میں 5 گنا اضافہ ہوا ہے۔ سالانہ 1.25 لاکھ کروڑ روپے خرچ ہو رہے ہیں۔

      • ہم نے اپنی پانچ دہائیوں کی زندگی میں کسانوں کے چیلنجوں کو بہت قریب سے دیکھا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ جب ملک نے ہمیں 2014 میں پردھان سیوک کے طور پر خدمات انجام دینے کا موقع دیا تو ہم نے زراعت کی ترقی، کسانوں کی فلاح و بہبود کو اولین ترجیح دی۔

      • پی ایم مودی نے کسانوں کی صورتحال کو بہتر بنانے کے لیے مرکز کی طرف سے اٹھائے گئے اقدامات کی فہرست دی۔

      • پی ایم مودی نے گرو نانک جینتی پر مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے کہا کہ میں دنیا کے تمام لوگوں اور تمام ہم وطنوں کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

      • پی ایم مودی نے سکھ مذہب کے بانی گرو نانک دیو کو ان کے یوم پیدائش پر خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ ان کا انصاف، ہمدرد اور جامع معاشرے کا وژن لوگوں کو متاثر کرتا ہے۔

      • وزیر اعظم نے جھانسی کی ملکہ رانی لکشمی بائی کو بھی خراج عقیدت پیش کیا جو برطانوی افواج سے لڑتے ہوئے مر گئی تھیں اور کہا کہ ہندوستان کی تاریخ میں ان کا ایک خاص مقام ہے اور ان کی بہادری کو نسلیں فراموش نہیں کریں گی

      • وزیر اعظم جمعہ کو جھانسی کا سفر کر رہے ہیں تاکہ ترقیاتی منصوبوں کا آغاز کریں اور تینوں فوجی سربراہوں کو دیسی دفاعی سازوسامان بھی سونپ سکیں۔ پی ایم مودی نے سابق وزیر اعظم اندرا گاندھی کو ان کی یوم پیدائش پر خراج عقیدت پیش کیا۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: