உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: پی ایم مودی جمعرات کو بائیوٹیک اسٹارٹ اپ ایکسپو کا کریں گےافتتاح، یہ ہوگاخاص!

    PM مودی نے لانچ کیا جن سمرتھ پورٹل، ایک ہی پلیٹ فارم پر کرسکیں گے کئی سرکاری اسکیموں کو ایکسس

    PM مودی نے لانچ کیا جن سمرتھ پورٹل، ایک ہی پلیٹ فارم پر کرسکیں گے کئی سرکاری اسکیموں کو ایکسس

    ایکسپو کا تھیم ’’بائیوٹیک اسٹارٹ اپ انوویشنز:آتما نربھر بھارت کی طرف‘‘ ہے۔ پی ایم او نے کہا کہ یہ ایکسپو کاروباریوں، سرمایہ کاروں، صنعت کے لیڈروں، سائنسدانوں، محققین، بائیو انکیوبیٹرز کے لیے پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) 9 جون کو یہاں بائیوٹیک اسٹارٹ اپ ایکسپو 2022 کا افتتاح کریں گے۔ ایک بیان میں وزیر اعظم کے دفتر (PMO) کے ذرائع نے کہا کہ دو روزہ ایکسپو کا اہتمام محکمہ بائیو ٹیکنالوجی اور بائیو ٹیکنالوجی انڈسٹری ریسرچ اسسٹنس کونسل (BIRAC) کر رہا ہے۔ یہ BIRAC کے قیام کے 10 سال مکمل ہونے کے موقع پر منعقد کیا جا رہا ہے۔

      ایکسپو کا تھیم ’’بائیوٹیک اسٹارٹ اپ انوویشنز:آتما نربھر بھارت کی طرف‘‘ ہے۔ پی ایم او نے کہا کہ یہ ایکسپو کاروباریوں، سرمایہ کاروں، صنعت کے لیڈروں، سائنسدانوں، محققین، بائیو انکیوبیٹرز، مینوفیکچررز، ریگولیٹرز اور سرکاری اہلکاروں کو جوڑنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کرے گا۔

      مزید ٖپڑھیں: Remarks on Prophet:خلیجی ممالک کو کیوں اتنی ترجیح دے رہا ہندوستان، جانیے کیا ہیں اقتصادی، سفارتی اور سیاسی نقصانات
       یہ بھی پڑھیں:
      OIC: او آئی سی نے ہندوستان کو بنایا شدید تنقید کا نشانہ، اقوام متحدہ سے ایکشن لینے کی اپیل





      اس نے کہا کہ ایکسپو میں تقریباً 300 اسٹالز لگائے جائیں گے، جو کہ صحت کی دیکھ بھال، جینومکس، بائیو فارما، زراعت، صنعتی بائیو ٹیکنالوجی، فضلہ سے قدر اور صاف توانائی جیسے مختلف شعبوں میں بائیو ٹیکنالوجی کی ایپلی کیشنز کی نمائش کریں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: