உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: پی ایم مودی کے ہاتھوں گریٹر نوئیڈا میں ورلڈ ڈیری سمٹ کا ہوگا افتتاح، جانیے تفصیلات

    وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi)

    وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi)

    World Dairy Summit: انتظامیہ نے کہا کہ پی ایم مودی 12 ستمبر کو ورلڈ ڈیری سمٹ کا افتتاح کرسکتے ہیں، جبکہ سی ایم آدتیہ ناتھ تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ایک دن پہلے گریٹر نوئیڈا پہنچیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Jammu | Uttar Pradesh
    • Share this:
      World Dairy Summit: ورلڈ ڈیری سمٹ 2022 کا افتتاح کرنے کے لیے وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) 12 ستمبر کو دہلی کے قریب گریٹر نوئیڈا کا دورہ کرنے والے ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ (Yogi Adityanath) کے بھی 11 ستمبر کو وزیر اعظم کے دورے کے انتظامات کا جائزہ لینے گریٹر نوئیڈا پہنچنے کی امید ہے۔ مقامی انتظامیہ نے ایک بیان میں کہا کہ یہ سمٹ یوپی کے ضلع گوتم بدھ نگر کے گریٹر نوئیڈا میں انڈیا ایکسپو سینٹر اور مارٹ میں ہونے والی ہے۔

      ذرائع کے مطابق 12 ستمبر کے وی وی آئی پی پروگرام کو مدنظر رکھتے ہوئے پولیس کمشنر آلوک سنگھ، ضلع مجسٹریٹ سوہاس ایل وائی اور میرٹھ کے ڈویژنل کمشنر سریندر سنگھ نے منگل کو ایکسپو مارٹ میں مقام کا معائنہ کیا۔ ایونٹ سے متعلق ضروری رہنما خطوط موقع پر ہی متعلقہ افسران کو جاری کیے گئے تھے اور سیکورٹی کے نقطہ نظر سے جگہ کا مکمل معائنہ کیا گیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      China Earthquake: زلزلے سے چین میں تباہی، سیچوان میں کئی عمارتیں ملبے کے ڈھیر میں تبدیل

      انتظامیہ نے کہا کہ پی ایم مودی 12 ستمبر کو ورلڈ ڈیری سمٹ کا افتتاح کرسکتے ہیں، جبکہ سی ایم آدتیہ ناتھ تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ایک دن پہلے گریٹر نوئیڈا پہنچیں گے۔ سائٹ کے معائنے کے دوران جوائنٹ پولس کمشنر (قانون و نظم) لو کمار، ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ (انتظامیہ) نتن مدن، اور ایکسپو سنٹر کے متعلقہ افسران موجود تھے۔ یہ انٹرنیشنل ڈیری فیڈریشن کی ورلڈ ڈیری سمٹ عالمی ڈیری سیکٹر کا سالانہ اجلاس ہے، جس میں دنیا بھر سے تقریباً 1,500 شرکاء کو اکٹھا کیا جاتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Liz Truss: کیا برطانیہ کی نئی وزیر اعظم روس۔ یوکرین جنگ کو روکنے میں ہوگی کامیاب؟

      اس پڈیری پروسیسنگ کمپنیوں کے سی ای اوز اور ملازمین، ڈیری فارمرز، ڈیری انڈسٹری کو سپلائی کرنے والے، ماہرین تعلیم، اور حکومتی نمائندے شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: