உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: پی ایم مودی کا31مئی کوخاص پرگرام، فلاحی اسکیموں سےفائدہ اٹھانےوالوں سے بات چیت

    وزیر اعظم مودی

    وزیر اعظم مودی

    • Share this:
      مرکزی وزارت دیہی ترقی (Union Rural Development Ministry) نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) منگل کے روز شملہ میں منعقد ہونے والے ایک پروگرام میں ملک بھر سے مختلف فلاحی اسکیموں اور پروگراموں کے استفادہ کنندگان کے ساتھ بات چیت کریں گے۔ وزارت نے کہا کہ تقریب میں وزیر اعظم مودی کسان سمان ندھی (Kisan Samman Nidhi) کی 11ویں قسط بھی جاری کریں گے جس کی رقم 21,000 کروڑ روپے سے زیادہ ہے۔

      جبکہ کچھ استفادہ کنندگان شملہ کے مقام پر موجود ہوں گے، باقی لوگ ورچوئیل طور پر اس میں شامل ہوں گے۔ وزارت نے کہا کہ 'غریب کلیان سمیلن' (Garib Kalyan Sammelan) کے عنوان سے یہ تقریب تمام اضلاع میں پھیلے ہوئے اب تک کے سب سے بڑے واحد پروگرام میں سے ایک ہوگی، جہاں وزیر اعظم استفادہ کنندگان کے ساتھ ان اسکیموں اور پروگراموں کے ان کی زندگیوں پر پڑنے والے اثرات کے بارے میں بات چیت کریں گے۔

      ریاستی دارالحکومتوں، ضلع ہیڈکوارٹرز اور کرشی وگیان کیندر (KVK) مراکز پر بیک وقت تقریبات کا انعقاد کیا جائے گا، جہاں استفادہ کنندگان چیف منسٹر، مرکزی اور ریاستی وزراء، ایم پی، ایم ایل ایز، اور دیگر منتخب عوامی نمائندوں کے ساتھ بات چیت کریں گے۔ ان میں سے بہت سی اسکیموں کے فائدہ اٹھانے والوں کی تعداد کروڑوں میں چلتی ہے اور کئی معاملات میں دسیوں کروڑوں میں۔ یہ اسکیمیں آبادی کے غریب ترین طبقات کے سب سے زیادہ اہم مسائل کو حل کرتی ہیں، بشمول رہائش، پینے کے پانی کی دستیابی، خوراک، صحت اور غذائیت، معاش اور مالی شمولیت وغیرہ۔

      مزید پڑھیں: کرناٹک: حجاب پہن کر کالج آئیں طالبات کو لوٹایا گیا، وزیر تعلیم نے کہی یہ بڑی بات

      وزارت نے کہا کہ یہ بات چیت ان اسکیموں کے ہم آہنگی کے امکانات کو تلاش کرے گی اور ہندوستان کے لیے شہریوں کی خواہش کا اندازہ لگانے کا موقع فراہم کرے گی کیونکہ ہم 2047 میں آزادی کے 100 سال مکمل کر رے ہیں۔

      مزید پرھیں: Nupur Sharma Controversial Remark:متنازعہ تبصرہ کا معاملہ، نیشنل کانفرنس کی مانگ-BJPلیڈر نوپور شرما کے خلاف درج ہوFIR

      امید کی جاتی ہے کہ یہ تعامل نہ صرف ان اسکیموں کے عوام پر مبنی نقطہ نظر کو اجاگر کرے گا جس سے شہریوں کی زندگی میں آسانی پیدا ہوگی بلکہ حکومت کو عوام کی امنگوں پر بھی روشنی ڈالی جائے گی اور اس بات کو یقینی بنایا جائے گا کہ کوئی بھی قوم کے مارچ میں پیچھے نہ رہے۔ ترقی، وزارت نے کہا. یہ پروگرام بی جے پی کے زیر اقتدار ہماچل پردیش میں منعقد کیا جا رہا ہے جہاں اس سال کے آخر میں اسمبلی انتخابات ہونے جا رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: