உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پی ایم مودی آج نئے سینٹرل وسٹا ایوینیو کا کریں گے افتتاح، جانیے تفصیلات

    وزیراعظم مودی

    وزیراعظم مودی

    Central Vista Avenue: وزیر اعظم کے دفتر سے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ یہ سابقہ ​​برطانوی آثار کے خاتم، عوامی ملکیت اور بااختیار بنانے کی ایک مثال ہے۔ یہ اقدامات امرت کال میں نیو انڈیا کے لیے وزیر اعظم کے دوسرے پانچ سال کے موقع پر مکمل ہوں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Jammu | Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad]
    • Share this:
      Central Vista Avenue: وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) آج یعنی جمعرات کو راشٹرپتی بھون (Rashtrapati Bhavan) سے انڈیا گیٹ (India Gate) تک نئے کرتویہ پاتھ کا افتتاح کریں گے اور نیتا جی سبھاش چندر بوس کے مجسمے کا افتتاح کریں گے، جو قومی دارالحکومت میں تجدید شدہ سنٹرل وسٹا (Central Vista) کے پہلے مرحلے کو عوام کے لیے کھولیں گے۔

      یہ تقریب شام 7 بجے شروع ہوگی، جب پی ایم مودی مجسمہ کی نقاب کشائی کریں گے اور سنٹرل وسٹا ایونیو کا افتتاح کریں گے۔ پورا حصہ سرسبز لان 16.5 کلومیٹر کے سرخ گرینائٹ واک ویز، تجدید شدہ نہریں، مرمت شدہ اور پالش شدہ اگواڑے، عوامی سہولیات اور خصوصی وینڈنگ زونز سے لیس ہے۔ پیدل چلنے والوں کے لیے نئے انڈر پاسز، پارکنگ کی بہتر جگہیں، نئے نمائشی پینلز اور اپ گریڈ شدہ نائٹ لائٹنگ بھی دشتیاب ہیں۔

      یہ بھی پڑھئے : آزاد اور ان کی سیاسی پارٹی جموں و کشمیر کے سیاسی منظر نامہ پر کتنا ہوسکتی ہے اثر انداز؟


      وزیر اعظم کے دفتر سے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ یہ سابقہ ​​برطانوی آثار کے خاتم، عوامی ملکیت اور بااختیار بنانے کی ایک مثال ہے۔ یہ اقدامات امرت کال میں نیو انڈیا کے لیے وزیر اعظم کے دوسرے پانچ سال کے موقع پر مکمل ہوں گے۔ اس دوران نوآبادیاتی ذہنیت کے کسی بھی نشان کو ہٹا دیا جائے گا۔ مودی کے یوم آزادی کے خطاب کے دوران 2047 تک ہندوستان کو ایک ترقی یافتہ ملک بنانے کے لیے کیے گئے پانچ عہد کا بھی اس میں ذکر کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Bengaluru Heavy Rain: بارش سے بے حال بنگلورو، لیکن الیکٹرانک سٹی کو کیوں نہیں ہوا نقصان؟



      حکومت نے نئے سرے سے بنائے گئے راستے پر چار روزہ ثقافتی تقریب کا اعلان کیا، جو 19 ماہ کے بعد عوام کے لیے کھول دیا جائے گا۔ افتتاحی تقریب شام 7 بجے شروع ہوگی۔ انڈیا گیٹ پر 1500 مہمانوں کے لیے انتظامات کیے گئے ہیں۔ ہاؤسنگ اور شہری امور کی وزارت کے ایک سینئر اہلکار نے کہا کہ مان سنگھ روڈ اور رفیع مارگ کے درمیان لان میں چار مراحل ہیں جہاں عوام کے لیے ثقافتی تقریبات کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: