உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: پی ایم مودی کا آج دورہ گجرات، 21,000 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کاکریں گےآغاز

     وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) نے ایک بیان میں کہا ہے کہ مودی 18 جون کو پاوا گڑھ پہاڑی میں شری کالیکا ماتا کے دوبارہ تعمیر شدہ مندر کا افتتاح کریں گے، اس کے بعد وہ ویرات وان کا دورہ کریں گے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) آج یعنی 17 جون 2022 سے گجرات کے دو روزہ دورے پر ہوں گے۔ اپنے دورے کے دوران وزیر اعظم 21,000 کروڑ روپے سے زیادہ کے منصوبوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب سمیت متعدد پروگراموں میں شرکت کریں گے۔

      وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) نے ایک بیان میں کہا ہے کہ مودی 18 جون کو پاوا گڑھ پہاڑی میں شری کالیکا ماتا کے دوبارہ تعمیر شدہ مندر کا افتتاح کریں گے، اس کے بعد وہ ویرات وان کا دورہ کریں گے۔

      وہ وڈودرا میں گجرات گورو ابھیان میں بھی حصہ لیں گے، جہاں وہ 21,000 کروڑ روپے سے زیادہ کے پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے۔ اتفاق سے مودی کی والدہ کی سالگرہ بھی 18 جون کو آتی ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ جب وہ اپنی زندگی کے 100 ویں سال میں داخل ہو رہی ہیں تو وہ ان سے آشیرواد لینے کے لیے ان سے ملاقات کریں گے۔

      سورت، ادھنا، سومناتھ اور سابرمتی اسٹیشنوں کی از سر نو ترقی کے لیے مختلف دیگر اقدامات کا حوالہ دیتے ہوئے پی ایم او نے کہا کہ یہ پروجیکٹ لاجسٹک لاگت کو کم کرنے اور اس خطے میں صنعتوں اور زراعت کے شعبے کو فروغ دینے میں مدد کریں گے۔ اس نے کہا کہ وہ خطے میں رابطے کو بھی بہتر بنائیں گے اور مسافروں کی سہولیات میں اضافہ کریں گے۔

      مزید پڑھیں: دہلی میں پھر Covid-19 کا قہر، 10 دنوں میں 7 ہزار کیسیز، انفیکشن کی شرح میں بھی اچھال

      بیان میں کہا گیا ہے کہ پردھان منتری آواس یوجنا کے تحت کل 1.38 لاکھ مکانات کا وزیر اعظم افتتاح کریں گے، جن میں شہری علاقوں میں تقریباً 1,800 کروڑ روپے کے مکانات اور دیہی علاقوں میں 1,530 کروڑ روپے سے زیادہ کے مکانات شامل ہیں۔ اس کے علاوہ 310 کروڑ روپے سے زیادہ مالیت کے تقریباً 3,000 مکانات کی 'کھٹ مہورت' بھی کی جائے گی۔

      مزید پڑھیں: UP Violence: جمعہ کی نماز سے پہلے پورے اترپردیش میں ہائی الرٹ، چپے چپے پر سیکورٹی فورسز کا پہرہ

      پی ایم او نے کہا کہ حکومت کی مختلف اسکیموں کے استفادہ کنندگان وڈودرا میں گجرات گورو ابھیان میں حصہ لیں گے۔ ترقیاتی منصوبوں میں 16,000 کروڑ روپے سے زیادہ مالیت کے ریلوے سے متعلق منصوبے شامل ہوں گے۔ ریلوے کے منصوبوں میں وقف فریٹ کوریڈور کا 357 کلومیٹر لمبا نیو پالن پور-مدار سیکشن، 166 کلومیٹر طویل احمد آباد-بوٹاڈ سیکشن کی گیج کی تبدیلی اور 81 کلومیٹر طویل پالن پور-مٹھا سیکشن کی برقی کاری شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: