உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پی ایم مودی کا 5 اکتوبر کو دورہ ہماچل پردیش، کئی پروجیکٹوں کا کریں گے افتتاح

    وزیر اعظم نریندر مودی (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی (فائل فوٹو)

    پی ایم او کی ریلیز کے مطابق وزیر اعظم تقریباً 11:30 بجے ایمس بلاسپور کا افتتاح کریں گے۔ اس کے بعد وہ تقریباً 12:45 بجے بلاس پور کے لوہنو گراؤنڈ پہنچیں گے، جہاں وہ متعدد ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے اور ایک عوامی تقریب سے بھی خطاب کریں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Delhi | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی 5 اکتوبر کو ہماچل پردیش کا دورہ کر کے 3,650 کروڑ روپے سے زیادہ کے پروجیکٹوں کا افتتاح کریں گے اور کئی ایک پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد بھی رکھیں گے۔ دسہرہ تہوار کے موقع پر وزیر اعظم تقریبات میں شرکت کے لیے کولو کے ڈھلپور گراؤنڈ بھی پہنچیں گے۔ یہ پہلا موقع ہوگا جب ملک کے وزیر اعظم کولو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کریں گے۔

      پی ایم او کی ریلیز کے مطابق وزیر اعظم تقریباً 11:30 بجے ایمس بلاسپور کا افتتاح کریں گے۔ اس کے بعد وہ تقریباً 12:45 بجے بلاس پور کے لوہنو گراؤنڈ پہنچیں گے، جہاں وہ متعدد ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے اور ایک عوامی تقریب سے بھی خطاب کریں گے۔ ایمس بلاسپور 1,470 کروڑ روپے سے زیادہ کی لاگت سے بنایا گیا۔ ایمس بلاسپور کا سنگ بنیاد بھی وزیر اعظم نے اکتوبر 2017 میں رکھا تھا۔ یہ اسپتال مرکزی سیکٹر اسکیم پردھان منتری سواستھیا تحفظ یوجنا کے تحت قائم کیا جا رہا ہے۔

      ایمس بلاسپور 1,470 کروڑ روپے سے زیادہ کی لاگت سے تعمیر کیا گیا ایک جدید ترین ہسپتال ہے جس میں 18 اسپیشلٹی، 17 سپر اسپیشلٹی ڈیپارٹمنٹس، 18 ماڈیولر آپریشن تھیٹر، 64 آئی سی یو بستروں کے ساتھ 750 بستر ہیں۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ 247 ایکڑ پر پھیلے ہوئے ہسپتال میں 24 گھنٹے ایمرجنسی اور ڈائیلاسز کی سہولیات، جدید تشخیصی مشینیں جیسے الٹراسونوگرافی، سی ٹی سکین، ایم آر آئی وغیرہ، امرت فارمیسی اور جن اوشدھی کیندر اور 30 ​​بستروں پر مشتمل آیوش بلاک بھی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ہسپتال نے ہماچل پردیش کے قبائلی اور ناقابل رسائی قبائلی علاقوں میں صحت کی خدمات فراہم کرنے کے لیے ڈیجیٹل ہیلتھ سینٹر بھی قائم کیا ہے۔ ہسپتال کی طرف سے قابل رسائی قبائلی اور بلند ہمالیائی علاقوں جیسے کازہ، سلونی اور کیلونگ میں ہیلتھ کیمپوں کے ذریعے خصوصی صحت کی خدمات بھی فراہم کی جائیں گی۔ اسپتال ہر سال ایم بی بی ایس کورس کے لیے 100 اور نرسنگ کورسز کے لیے 60 طالب علموں کو داخل کرے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: