உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پی ایم مودی آج وارانسی کے دورے پر، عوام کو دیں گے کئی تحفے، سیکورٹی کے وسیع انتظامات

    وارانسی۔  وزیر اعظم نریندر مودی اپنے پارلیمانی حلقہ وارانسی کے دورے پر آج یہاں آ رہے ہیں۔

    وارانسی۔ وزیر اعظم نریندر مودی اپنے پارلیمانی حلقہ وارانسی کے دورے پر آج یہاں آ رہے ہیں۔

    وارانسی۔ وزیر اعظم نریندر مودی اپنے پارلیمانی حلقہ وارانسی کے دورے پر آج یہاں آ رہے ہیں۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:

      وارانسی۔  وزیر اعظم نریندر مودی اپنے پارلیمانی حلقہ وارانسی کے دورے پر آج یہاں آ رہے ہیں۔ ان کےاس دورے کے پیش نظر سیکورٹی کے چاق چوبند انتظامات کئے گئے ہیں۔ مسٹر مودی بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کےبوتھ سطح کارکن کانفرنس میں شامل ہوں گے۔ وہ وارانسی اور پوروانچل کے شہریوں سے اپنا وعدہ پورا کرتے ہوئے بنکروں کے لئے 200 کروڑ روپے کی تجارت کی سہولت کے ساتھ ساتھ مرکز اور ہینڈی کرافٹ میوزیم کی تعمیر کے علاوہ بی ایچ یو میں مهامنا کے نام پر کینسر سینٹر سمیت سینکڑوں کروڑ روپے کے چار بڑے اسپتالوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے جس کی سیکورٹی سمیت تمام تیاریاں تقریباً مکمل کر لی گئی ہیں۔ ضلع افسر یوگیشور رام مشرا نے یہاں بتایا کہ ممکنہ دورے کے پروگرام کے مطابق، مسٹر مودی خصوصی طیارے سے صبح قریب ساڑھے دس بجے بابت پور میں واقع لال بہادر شاستری کے بین الاقوامی ہوائی اڈے پہنچیں گے۔ وہاں سے فوج کے ہیلی کاپٹر سے کاشی ہندو یونیورسٹی (بی ایچ یو) آئیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ وزیر اعظم صبح تقریباً سوا گیارہ بجے سے پونے بارہ بجے تک بی ایچ یو کے دوران تاریخی سوتنترتابھون آڈیٹوریم میں مهامنا پنڈت مدن موہن مالویہ کینسر سینٹر اور بی ایچ یو کے طبی سائنس انسٹی ٹیوٹ میں شتابدی سپر اسپشلٹی سینٹر کا سنگ بنیادرکھیں گے۔ وزیر اعظم اسی آڈیٹوریم میں آٹھ روزہ تیسرے قومی تہذیب فیسٹیول کے تحت ہونے والے ’’چانکیہ‘‘ڈرامہ دیکھیں گے، جس کا انعقاد مرکزی وزارت ثقافت نے کیا ہے


      ضلع مجسٹریٹ نے بتایا کہ سوتنترتا بھون کے پروگرام کے بعد مسٹر مودی وارانسی کے کبیر نگر میں آئی پی ڈی ایس اور هرديا پراجیکٹ کے تحت ڈالے جا رہے بجلی کے زیر زمین تاروں اور ہیریٹیج لائٹنگ نظام کا تقریبا 10ً منٹ تک معائنہ کریں گے۔ انہوں نے بتایا کہ مسٹر مودی ڈیزل انجن ریل فیکٹری (ڈيریكا) کے احاطے میں شام تقریباً ساڑھے بارہ بجے سے تقریباً ایک بجے کے دوران وارانسی کے بڑالال پور میں 200 کروڑ روپے کی لاگت سے بنے تجارت میں سہولت مرکز اور ہینڈی کرافٹ میوزیم کا معنون کریں گے، جس کا سنگ بنیاد انہوں نے وزیر اعظم بننے کے بعد پہلے وارانسی دورے پر سات نومبر 2014 کو خود رکھاتھا۔ اس مرکز کے شروع ہونے سے وارانسی اور پوروانچل کے ہزاروں بنکروں کو اپنا کاروبار بڑھانے میں اچھی مدد ملے گی۔ یہیں مسٹر مودی ای ایس آئی سی کا 150 بستروں والا سپر اسپیشلیٹی اسپتال اور بی آر ایس ہیلتھ ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔
      وزیر اعظم ان سرکاری پروگراموں کے بعد شام ایک بجے سے تقریباً ڈھائی بجے کے درمیان بی جے پی کے بوتھ سطح کانفرنس میں شامل ہوں گے اور کارکنوں کو خطاب کریں گے۔ کانفرنس میں 25 ہزار کارکنوں کے آنے کا اندازہ ہے اور پارٹی کے مقامی رہنما زور شور سے تیاریاں کر رہے ہیں۔


      سرکاری ذرائع نے بتایا کہ مهامنا پنڈت مدن موہن مالویہ کینسر سینٹر پر 500 کروڑ روپے، شتابدی سپر اسپیشلیٹی سینٹر پر 200 کروڑ روپے اور ای ایس آئی سی اسپتال پر 150 کروڑ روپےکی لاگت کا اندازہ لگایا گیا ہے۔ سنگ بنیاد کے ساتھ ہی ان منصوبوں پر کام جلد شروع کر دیا جائے گا، جس کے لئے اقتصادی اور دیگر ضروری کاغذی عمل بہت حد تک مکمل کر لیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ صحت سے منسلک چاروں منصوبوں کی تکمیل سے وارانسی اور پوروانچل کے علاوہ پڑوسی ریاست بہار، مدھیہ پردیش، چھتیس گڑھ کے علاوہ نیپال سے آنے والے ہزاروں مریضوں کو علاج میں مدد ملے گی۔ دریں اثنا، سینئر پولیس سپرنٹنڈنٹ نتن تیواری نے بتایا کہ وزیر اعظم کے دورے کے پیش نظر سیکورٹی کے چاق و چوبند انتظام کیے جا رہے ہیں۔ مقامی پولیس، پی اے سی کے علاوہ مختلف مرکزی سیکورٹی ایجنسیوں نے تقریباً 7000 سیکورٹی دستے جگہ جگہ تعینات کئے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ تین سے زیادہ مقامات پر بیریگیڈ کی گئی ہے۔ کبیر نگر، بی ایچ یو اور ڈيرےكے احاطے کے ارد گرد خاص سیکورٹی کی نگرانی کی جا رہی ہے۔ وزیر اعظم کے سفر کے راستوں کے ارد گرد واقع بڑی عمارتوں پر سیکورٹی اہلکاروں کو تعینات کیا گیا ہے۔

      First published: