ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

وزیر اعظم نریندر مودی  نے National Doctors Day پر کیا خطاب، بولے، کورونا سے جنگ میں ڈاکٹروں نے بچائی لوگوں کی جان

National Doctor's Day: مودی نے کہا کہ یہ نیک کام کرتے ہوئے ملک کے بہت سارے ڈاکٹروں نے اپنی جان بھی دے دی ہے۔ میں ان کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں ، ان کے اہل خانہ سے اظہار تعزیت پیش کرتا ہوں۔

  • Share this:
وزیر اعظم نریندر مودی  نے National Doctors Day پر کیا خطاب، بولے، کورونا سے جنگ میں ڈاکٹروں نے بچائی لوگوں کی جان
National Doctor's Day:

نئی دہلی. وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) جمعرات کو ڈاکٹروں کے قومی دن  (National Doctors Day)  کے موقع پر طبی دنیا کے لوگوں سے خطاب کر رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ڈاکٹروں کو خدا کا روپ دیا جاتا ہے ، تو ایسے ہی انہیں یہ نہیں کہا جاتا ہے۔ کتنے لوگ ہوں گے جن کی زندگی خطرے میں پڑی ہو گی، کسی بیماری یا حادثے کا شکار ہوا ہوگا ، یا پھر کئی بار ہمیں ایسا لگتا ہے کہ ہم اپنا کوئی کھو بیٹھیں گے۔ اس موقع پر ، پی ایم مودی نے اپنے خطاب میں کہا کہ 130 کروڑ ہندوستانیوں کی طرف سے ، میں ملک کے تمام ڈاکٹروں سے اظہار تشکر کرتا ہوں۔


مودی نے کہا کہ یہ نیک کام کرتے ہوئے ملک کے بہت سارے ڈاکٹروں نے اپنی جان بھی دے دی ہے۔ میں ان کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں ، ان کے اہل خانہ سے اظہار تعزیت پیش کرتا ہوں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ آج جب ملک کورونا وائرس کے خلاف اتنی بڑی جنگ لڑ رہا ہے ، ڈاکٹروں نے دن رات محنت کرکے لاکھوں جانیں بچائیں۔ انہوں نے کہا کہ اس سال Health Sector کے لئے بجٹ کی مختص دوگنی سے زیادہ یعنی دو لاکھ کروڑ روپے سے زیادہ کیا گیا۔

ایمس کا 15 کام 7 سال میں شروع ہوا

نئی اسکیموں کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ اب ہم ایسے علاقوں میں جہاں صحت کی سہولیات کا فقدان ہے وہاں صحت کے انفراسٹرکچر کو مستحکم کرنے کے لئے 50،000 کروڑ روپے کی کریڈٹ گارنٹی اسکیم لے کر آئے ہیں۔


پی ایم مودی نے کہا کہ 2014 تک ، جہاں ملک میں صرف 6 ایمس تھے ، ان 7 سالوں میں 15 نئے ایمس کا کام شروع ہوا ہے۔ میڈیکل کالجوں کی تعداد میں بھی تقریبا ڈیڑھ گنا اضافہ ہوا ہے۔ اس کے نتیجے میں اتنے کم وقت میں جہاں انڈرگریجویٹ سیٹ میں ڈیڑھ گنا سے زیادہ کا اضافہ ہوا ہے، وہاں پی جی سیٹوں میں 80 فیصد کا اضافہ ہوا ہے۔

اپنے خطاب میں ، وزیر اعظم نے کہا کہ ایک اور اچھی چیز جو ہم نے دیکھی ہے وہ یہ ہے کہ طبی برادری کے لوگ یوگا کے بارے میں بیداری پھیلانے کے لئے آگے آئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جو کام یوگا کی تشہیر کے لئے آزادی کے بعد گذشتہ صدی میں ہونا چاہئے تھا، وہ اب ہو رہا ہے۔
ڈاکٹر ڈے ۔ ممتاز ڈاکٹر اور سابق وزیر اعلی مغربی بنگال بیدان چندر رائے کے اعزاز میں منایا جاتا ہے ، جن کی پیدائش اور وفات کی تاریخ یکم جولائی ہوتی ہے۔
Published by: Sana Naeem
First published: Jul 01, 2021 05:26 PM IST