உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     اعظم نریندر مودی کی اعلی سطحی میٹنگ، Heatwave اور مانسون کی تیاریوں کو لیکر افسران کو دیں ہدایات

     اجلاس میں وزیر اعظم نے حکام کو ہدایات دیں کہ گرمی کی لہر یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات کو روکنے کے لیے اقدامات کریں۔

    اجلاس میں وزیر اعظم نے حکام کو ہدایات دیں کہ گرمی کی لہر یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات کو روکنے کے لیے اقدامات کریں۔

    Heatwave: وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) نے جمعرات کو گرمی، لو ( Heatwave) کے انتظام اور مانسون کے لیے تیاریوں (Monsoon Preparedness) کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ بلائی۔ اجلاس میں وزیر اعظم نے حکام کو ہدایات دیں کہ گرمی کی لہر یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات کو روکنے کے لیے اقدامات کریں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: یورپ کے دورے سے واپس آنے کے بعد، وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) نے جمعرات کو گرمی، لو ( Heatwave) کے انتظام اور مانسون کے لیے تیاریوں (Monsoon Preparedness) کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ بلائی۔ اجلاس میں وزیر اعظم نے حکام کو ہدایات دیں کہ گرمی کی لہر یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات کو روکنے کے لیے اقدامات کریں۔ پی ایم مودی نے یہ میٹنگ ملک کے کئی حصوں میں تیزی سے بڑھتے ہوئے درجہ حرارت ( rising temperature) کو ذہن میں رکھتے ہوئے کی۔ ذرائع کے مطابق اس میٹنگ میں عہدیداروں نے گرمی، لو، آگ لگنے جیسے واقعات سے بچنے کے لیے تیاریوں کی پریزنٹیشن بھی دی۔

      میٹنگ کے دوران محکمہ موسمیات Meteorological Department کے افسران نے پی ایم مودی کو مارچ اور مئی کے مہینوں میں ملک کے مختلف حصوں میں بڑھتے ہوئے درجہ حرارت کے بارے میں آگاہ کیا۔ پی ایم اوPMO کی طرف سے جاری ایک بیان میں بتایا گیا کہ پی ایم مودی نے حکام سے کہا کہ ہمیں ہیٹ ویو یا آگ لگنے کے واقعات سے ہونے والی اموات سے بچنے کے لیے ہر ممکن اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔
      یہ بھی پڑھئے: جسم کو دھوپ اور گرمی سے بچانے پر خصوصی توجہ دی جاتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آنکھیں بھی جسم کے نازک ترین حصوں میں سے ایک ہیں۔

      پیاز گرمیوں کی سپر فوڈ ہے، اسے جیب میں رکھ کر Heatstroke کو کہیں بائے: جانئے اس کے حیرت انگیز فائدے

      وزیر اعظم نے حکام سے کہا کہ اگر کوئی ایسا واقعہ منظر عام پر آتا ہے تو ایکشن کے لیے وقت کافی کم ہونا چاہیے۔ اس کے ساتھ ہی وزیراعظم نے بڑھتے ہوئے درجہ حرارت کے پیش نظر اسپتالوں کی فائر سیفٹی چیک کرنے کی بھی ہدایات دی ہیں۔

      چلچلاتی دھوپ سے جلد کی خوبصورتی کو لیکر ہیں فکرمند، تو اپنائیں یہ Skin Care Tips

      وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ موجودہ موسم گرما اور آئندہ مانسون کے موسم میں کسی بھی صورت حال سے نمٹنے کے لیے تمام نظاموں کو تیار کرنے کے لیے مرکزی اور ریاستی ایجنسیوں کے درمیان موثر تال میل کا ہونا بہت ضروری ہے۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے بڑھتے ہوئے درجہ حرارت میں جنگلات کو آگ سے بچانے کے لیے ضروری اقدامات کرنے کی ہدایت کی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: