உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    تمل ناڈو میں 11 نئے میڈیکل کالجز اور سنٹرل انسٹی ٹیوٹ آف کلاسیکل تمل کے نئے کیمپس کا افتتاح

    انسٹی ٹیوٹ کی لائبریری میں 45,000 قدیم تامل کتابوں کا بھرپور ذخیرہ ہے۔

    انسٹی ٹیوٹ کی لائبریری میں 45,000 قدیم تامل کتابوں کا بھرپور ذخیرہ ہے۔

    پی ایم آفس نے ایک بیان میں کہا کہ نئے میڈیکل کالج تقریباً 4,000 کروڑ روپے کی لاگت سے قائم کیے جا رہے ہیں، جن میں سے تقریباً 2,145 کروڑ روپے مرکزی حکومت اور باقی تمل ناڈو حکومت نے فراہم کیے ہیں۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) تمل ناڈو میں 11 نئے میڈیکل کالجز، سنٹرل انسٹی ٹیوٹ آف کلاسیکل تمل کے نئے کیمپس کا افتتاح کریں گے۔ وزیر اعظم نریندر مودی ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے بدھ کو تامل ناڈو میں 11 نئے سرکاری میڈیکل کالجوں اور چنئی میں سنٹرل انسٹی ٹیوٹ آف کلاسیکل تمل کے نئے کیمپس کا افتتاح کریں گے۔

      پی ایم آفس نے ایک بیان میں کہا کہ نئے میڈیکل کالج تقریباً 4,000 کروڑ روپے کی لاگت سے قائم کیے جا رہے ہیں، جن میں سے تقریباً 2,145 کروڑ روپے مرکزی حکومت اور باقی تمل ناڈو حکومت نے فراہم کیے ہیں۔

      اس میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعظم مودی 12 جنوری کو شام 4 بجے تامل ناڈو میں 11 نئے سرکاری میڈیکل کالجوں اور چنئی میں سنٹرل انسٹی ٹیوٹ آف کلاسیکل تمل کے نئے کیمپس کا ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے افتتاح کریں گے۔

      جن اضلاع میں نئے میڈیکل کالج قائم کیے جا رہے ہیں ان میں ویردھو نگر، نامکل، نیلگیرس، تروپور، تروولور، ناگاپٹنم، ڈنڈیگل، کلکوریچی، آریالور، رامناتھ پورم اور کرشنا گری شامل ہیں۔ پی ایم او نے کہا کہ ان میڈیکل کالجوں کا قیام وزیر اعظم کی سستی طبی تعلیم کو فروغ دینے اور ملک کے تمام حصوں میں صحت کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے کی مسلسل کوششوں کے مطابق ہے۔

      نئے میڈیکل کالج، جن کی مجموعی گنجائش 1,450 نشستیں ہیں، 'موجودہ ضلع/ریفرل ہسپتال کے ساتھ منسلک نئے میڈیکل کالجوں کا قیام' کی مرکزی اسپانسر شدہ اسکیم کے تحت قائم کیے جا رہے ہیں۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ اسکیم کے تحت، اضلاع میں میڈیکل کالج قائم کیے گئے ہیں، جن میں کوئی سرکاری یا نجی میڈیکل کالج نہیں ہے۔

      پی ایم او نے کہا کہ چنئی میں سینٹرل انسٹی ٹیوٹ آف کلاسیکل تمل (CICT) کے نئے کیمپس کا قیام ہندوستانی ورثے کے تحفظ اور تحفظ اور کلاسیکی زبانوں کو فروغ دینے کے وزیر اعظم کے وژن کے مطابق ہے۔

      اس نے کہا کہ نیا کیمپس مکمل طور پر مرکزی حکومت کی طرف سے فنڈ کیا گیا ہے اور 24 کروڑ روپے کی لاگت سے بنایا گیا ہے۔ سی آئی سی ٹی، جو اب تک کرائے کی عمارت سے کام کر رہی تھی، اب ایک نئے تین منزلہ کیمپس سے کام کرے گی۔ بیان میں کہا گیا کہ نیا کیمپس ایک کشادہ لائبریری، ایک ای لائبریری، سیمینار ہال اور ایک ملٹی میڈیا ہال سے لیس ہے۔

      اس نے کہا کہ مرکزی وزارت تعلیم کے تحت ایک خود مختار ادارہ، CICT تحقیقی سرگرمیاں کرکے کلاسیکی تمل کے فروغ میں اپنا حصہ ڈال رہا ہے تاکہ تمل زبان کی قدیمیت اور انفرادیت کو قائم کیا جا سکے۔

      انسٹی ٹیوٹ کی لائبریری میں 45,000 قدیم تامل کتابوں کا بھرپور ذخیرہ ہے۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ کلاسیکی تمل کو فروغ دینے اور اپنے طلباء کی مدد کرنے کے لیے، انسٹی ٹیوٹ تعلیمی سرگرمیوں جیسے سیمینار اور تربیتی پروگراموں کا انعقاد، فیلوشپ دینا وغیرہ میں شامل ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: