உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: وزیراعظم اگلےہفتےیوپی کے 296 کلومیٹرکےبندیل کھنڈ ای-وے کاکریں گےافتتاح

    میرٹھ سے پریاگ راج تک 594 کلومیٹر طویل گنگا ایکسپریس وے پر بھی کام شروع ہو گیا ہے۔

    میرٹھ سے پریاگ راج تک 594 کلومیٹر طویل گنگا ایکسپریس وے پر بھی کام شروع ہو گیا ہے۔

    گزشتہ سال 19 نومبر کو پی ایم مودی نے جھانسی میں بھارت ڈائنامکس لمیٹڈ (بی ڈی ایل) یونٹ کا سنگ بنیاد رکھا تھا جہاں پہلے مرحلے میں 400 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجویز ہے۔

    • Share this:
      اگلے ہفتے اتر پردیش کو اپنا پانچواں ایکسپریس وے ملے گا- یہ بندل کھنڈ کے دور افتادہ علاقے کو جوڑنے کے لیے تعمیر کیا جارہا ہے۔ جس کا سنگ بنیاد وزیر اعظم نریندر مودی نے 12 جون کو تجویز رکھا تھا۔ یہ 296 کلومیٹر طویل ایکسپریس وے منفرد ہے کیونکہ یہ 29 فروری 2020 کو وزیر اعظم کے ذریعے اپنے افتتاح کے 28 ماہ کے اندر مقررہ تاریخ سے پہلے مکمل کر لیا گیا ہے، جب کہ 36 ماہ کا ہدف مقرر کیا گیا تھا۔

      تاہم کووڈ۔19 کی لہروں کے باوجود منصوبہ وقت سے پہلے مکمل ہو گیا ہے۔ یوگی آدتیہ ناتھ حکومت نے بھی ای ٹینڈرنگ کے ذریعے 1,132 کروڑ روپے کی بچت کی ہے، جو کہ اصل تخمینہ لاگت کا تقریباً 12.72 فیصد ہے۔ چار لین والا ایکسپریس وے مستقبل میں چھ لین تک قابل توسیع ہے، اس کے 13 انٹرچینج پوائنٹس ہیں اور یہ ریاست کے سات اضلاع کو جوڑے گا۔

      وزیر اعظم ایکسپریس وے کا افتتاح کرنے کے لیے جالون ضلع کے گاؤں کاٹھیری جائیں گے۔ نئے ایکسپریس وے کا ایک اور یو ایس پی یہ ہے کہ یہ اٹاوہ کے قریب آپریشنل آگرہ-لکھنؤ ایکسپریس وے سے جڑے گا، اور اس لیے دہلی-این سی آر کے ساتھ ساتھ لکھنؤ سے بندیل کھنڈ سے براہ راست رابطہ فراہم کرے گا۔ یمنا ایکسپریس وے دہلی-این سی آر کو آگرہ-لکھنؤ ایکسپریس وے سے جوڑتا ہے۔

      بندیل کھنڈ ایکسپریس وے ریاست میں آئندہ دفاعی راہداری کی کامیابی کے لیے بھی اہم ہے۔ بانڈہ اور جالون اضلاع میں بھی صنعتی راہداری پر کام شروع ہو گیا ہے۔ چترکوٹ میں دوسرے سرے پر ایکسپریس وے قومی شاہراہ-35 پر ختم ہو جائے گا، جو جھانسی کو پریاگ راج سے جوڑتا ہے۔

      یوپی ایکسپریس ویز انڈسٹریل ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے سی ای او اونیش کمار اوستھی نے کہا کہ یہ نیا ایکسپریس وے بندیل کھنڈ خطے کی ہمہ گیر ترقی میں مدد کرے گا، جس میں سماجی اور اقتصادی ترقی، زراعت، سیاحت اور صنعت کے شعبوں میں آمدنی میں اضافہ کرے گا۔ یہ دہلی-این سی آر کے علاقے کے لیے ایک صنعتی راہداری کے طور پر کام کرے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Part-time PhD courses: کام کرنےوالے پیشہ ورافرادکیلئےپارٹ ٹائم پی ایچ ڈی کورسز، جانیےتفصیل

      آئندہ دفاعی راہداری کے دو نوڈس جھانسی اور چترکوٹ میں نئے ایکسپریس وے کے قریب آئیں گے۔ گزشتہ سال 19 نومبر کو پی ایم مودی نے جھانسی میں بھارت ڈائنامکس لمیٹڈ (بی ڈی ایل) یونٹ کا سنگ بنیاد رکھا تھا جہاں پہلے مرحلے میں 400 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجویز ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ریسٹورنٹ میں اب نہیں دینا ہوگا جبراً سروس چارج، CCPAنے جاری کی گائیڈ لائنس

      یوپی کے پاس پہلے سے ہی چار آپریشنل ایکسپریس وے ہیں: نوئیڈا-گریٹر نوئیڈا ایکسپریس وے، یمنا ایکسپریس وے جو گریٹر نوئیڈا کو آگرہ سے جوڑتا ہے، 302 کلومیٹر طویل آگرہ-لکھنؤ ایکسپریس وے، اور 341 کلومیٹر طویل پوروانچل ایکسپریس وے لکھنؤ سے غازی پور تک۔ گزشتہ سال پی ایم نے افتتاح کیا۔ یوپی کے آنے والے سب سے طویل ای وے، میرٹھ سے پریاگ راج تک 594 کلومیٹر طویل گنگا ایکسپریس وے پر بھی کام شروع ہو گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: