ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

دشاشومیدھ گھاٹ پرگنگا آرتی دیکھ کر مبہوت رہ گئے جاپان کے وزیر اعظم شنزو آبے

وارانسی : جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے اور وزیر اعظم مودی گنگا آرتی میں شامل ہونے کے لئے وارانسی پہنچ گئے ہیں۔ وزیر اعلی اکھلیش یادو اور گورنر رام نائک نے ان کا استقبال کیا۔ وزیر اعظم مودي اور جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے کا ڈھول اور شہنائی کے ساتھ استقبال کیا گیا۔

  • UNI
  • Last Updated: Dec 12, 2015 09:21 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
دشاشومیدھ گھاٹ پرگنگا آرتی دیکھ کر مبہوت رہ گئے جاپان کے وزیر اعظم  شنزو آبے
وارانسی : جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے اور وزیر اعظم مودی گنگا آرتی میں شامل ہونے کے لئے وارانسی پہنچ گئے ہیں۔ وزیر اعلی اکھلیش یادو اور گورنر رام نائک نے ان کا استقبال کیا۔ وزیر اعظم مودي اور جاپان کے وزیر اعظم شنزو ابے کا ڈھول اور شہنائی کے ساتھ استقبال کیا گیا۔

وارانسی: وارانسی کے دشاشومیدھ گھاٹ پر ہفتہ کو گنگا آرتی کچھ زیادہ ہی خوبصورت نظر آئی۔ ایسا ہوتا بھی کیوں نہ، جاپان کے وزیر اعظم شنزو آبے ملک کے تین روزہ دورے کے دوران اپنے مصروف شیڈول سے وقت نکال کر وزیر اعظم مودی کے وارانسی پارلیمانی حلقے میں گنگا کی مہا آرتی دیکھنے کے لئے دشاشومیدھ گھاٹ آئے تھے۔ دشاشومیدھدھاٹ پهنچنے پر مسٹر مودی اور مسٹر شنزو نے بڑے ہی خوشدلی سے اہل كاشي کو سلام کیا۔


ہر ہر مہادیو کے نعرے کے درمیان بڑی تعداد میں لوگ ان کی جھلک پانے کو پہلے ہی پہنچے ہوئے تھے۔ سخت سیکورٹی کے نظام کے درمیان دشاشومیدھ گھاٹ میں اہم مہمانوں کی کافی گہما گہمی تھی۔ دونوں وزرائے اعظم نے پہلے گنگا پوجن کیا اور اپنے اپنے ممالک کی خوشحالی کی دعا کی ۔ بعد میں دونوں نے گھاٹ پر بنائے گئےعظیم الشان پلیٹ فارم پر بیٹھ کر گنگا آرتی کا جائزہ لیا۔ روشنی اور آواز سے آرتی کو شاندار شکل دی گئی تھی۔


گنگا آرتی دیکھ سن کر مبہوت مسٹر شنزو سحر زدہ ہو گئے اور الفاظ کے معنی نہ جانتے ہوئے بھی ان کے ہاتھ کرسی کے ہتھے پر تھركنے لگے۔ دونوں وزرائے اعظم نے سیلفي لیں اور ان تصاویر کو فوری طور ٹویٹ کیا گیا۔


غور طلب ہے کہ شام میں کاشی کے دشاشومیگھ گھاٹ پر روزانہ ہونے والی گنگا آرتی حیرت انگیز ہوتی ہے۔ آرتی کے لئے گھاٹ کی سیڑھیوں پر خاص طور سے چبوتروں کی تعمیر کی گئی تھی۔ چبوتروں پر تربیت یافتہ پنڈوں طرف گھٹنہ گھڑیال اور شنكھوں کی آواز کے ساتھ گنگا کی آرتی ایک ساتھ انجام دی کی جاتی ہے۔


غور طلب ہے کہ شام میں کاشی کے دشاشومیگھ گھاٹ پر ہونے والی گنگا آرتی حیرت انگیز ہوتی ہے۔ آرتی کے لئے گھاٹ کی سیڑھیوں پر خاص طور سے چبوترو کی تعمیر کرائی گئی ہے۔ چبوتروں پر تربیت یافتہ پنڈو گھٹنہ ،گھڑیال اور شنكھوں کی آواز کے ساتھ گنگا کی آرتی ایک ساتھ انجام دی جاتی ہے۔


ان پنڈو کی وقت کی پابندی اتنی ہوتی ہے کہ آرتی، پھولوں کی بارش اور دیگر عوامل ایک وقت میں ایک ساتھ ہوتے ہیں۔ خوبی یہ ہے کہ ہر کردار میں 108 دیئے ہوتے ہیں۔


اس خوبصورت منظر کا لطف لینے اور آرتی میں شریک ہونے کے لئے ملکی و غیر ملکی سیاح اور مقامی لوگوں کی آمد گھاٹ پر ہوتی ہے۔ ناظرین گھاٹ کی سیڑھیوں اور کشتیوں اس کا نظارہ کرنے کے لئے مشتاق رہتے ہیں۔


قبل ازیں وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ پہلی بار یہاں آنے والے جاپان کے وزیر اعظم شنزو آبےکا ہوائی اڈے پر پہنچنے پر شاندار استقبال کیا گیا۔ وزیر اعظم نریندر مودی کے وارانسی پارلیمانی حلقہ میں پهنچنے پر ہوائی اڈے پر دونوں وزرائے اعظم کا شہنائی نوازی، كتھك رقص، ڈھول اور بدھ مت کے راہبوں نے روایتی بودھ آلات بجا کر استقبال کیا۔


ایک ہی خصوصی طیارے سے یہاں پہنچے مسٹر مودی اور مسٹر شنزو کا اترپردیش کے وزیر اعلی اکھلیش یادو نے شال اوڑھاكر استقبال کیا۔ اس موقع پر گورنر رام نائک اور مسٹر یادو کو وزیر اعظم نریندر مودی سے گفتگو کرتے دیکھا گیا، تاہم ان میں کیا بات چیت ہوئی اس کا علم نہیں ہوسکا۔ بعد میں، دونوں وزرائے اعظم کا بدھ مت کے راہبوں نے بھی شال اوڑھاكر استقبال کیا۔ اس موقع پر روایتی بودھ آلات بھی بجائے گئے۔

First published: Dec 12, 2015 05:20 PM IST