உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پنجاب میں سب کو 300 یونٹ مفت بجلی منصوبے کا اعلان جلد ممکن، آج کابینہ کی میٹنگ میں پیش ہوگی تجویز 

    Youtube Video

    punjab free power kejriwal: پنجاب اسمبلی کے انتخابات میں بجلی ایک بڑا مدعا رہا تھا۔ تب عام آدمی پارٹی نے اپنی انتخابی گارنٹی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر اقتدار میں آیا تو پنجاب کے تمام گھرانوں کو 300 یونٹ مفت بجلی اور 24 گھنٹے بجلی فراہم کی جائے گی۔

    • Share this:
      punjab free electricity: پنجاب میں زبردست اکثریت کے ساتھ اقتدار آنے والی عام آدمی پارٹی اپنی پہلی انتخابی گارنٹی پوری کرنے کے قریب ہے۔ ذرائع کے حوالے سے رپورٹس کے مطابق بھگونت مان کی حکومت جلد ہی پنجاب کے ہر گھر کو 300 یونٹ مفت بجلی  ( punjab free power kejriwal) فراہم کرنے کے منصوبے کا اعلان کر سکتی ہے۔ منگل کو اس معاملے پر عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال اور بھگونت مان Bhagwant Mann کے درمیان ڈھائی گھنٹے تک میٹنگ ہوئی۔ اس کے بعد پنجاب کے سی ایم بھگونت مان نے ٹویٹ کیا کہ میں بہت جلد پنجاب کے لوگوں کو ایک خوشخبری سناؤں گا۔ اس کو ری ٹویٹ کرتے ہوئے کیجریوال نے کہا کہ ہم مل کر دہلی، پنجاب اور پورے ملک کو بدلیں گے۔ بدھ کو چندی گڑھ میں ہونے والی کابینہ کی میٹنگ میں مفت بجلی کے 300 یونٹ کے معاملے پر بحث ہو سکتی ہے۔

      پنجاب اسمبلی کے انتخابات میں بجلی ایک بڑا مدعا رہا تھا۔ تب عام آدمی پارٹی نے اپنی انتخابی گارنٹی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر اقتدار میں آیا تو پنجاب کے تمام گھرانوں کو 300 یونٹ مفت بجلی (300 unit free power) اور 24 گھنٹے بجلی فراہم کی جائے گی۔ 16 مارچ کو انتخابات میں زبردست اکثریت کے ساتھ وزیر اعلی بننے والے بھگونت مان کے مفت بجلی کے وعدے کو پورا نہ کرنے کے بارے میں اپوزیشن جماعتوں کے ساتھ ساتھ عام لوگوں میں بھی سوالات اٹھائے جا رہے ہیں۔ کیجریوال خود اس میں ملوث ہیں کہ مفت بجلی کا حساب کیسے ترتیب دیا جائے۔ گزشتہ دنوں میں وہ پنجاب حکومت، محکمہ بجلی اور دیگر حکام سے کئی میٹنگیں کر چکے ہیں۔ منگل کو ہوئی میٹنگ میں بھگونت مان، منیش سسودیا، پنجاب کے وزیر خزانہ ہرپال سنگھ چیمہ کے علاوہ ریاست کے کئی اعلیٰ افسران بھی موجود تھے۔

      یہ بھی پڑھیں: Raj Thackeray کی مہاراشٹر حکومت کو وارننگ! 3مئی تک بند کریں مساجد کے Loudspeaker، ورنہ۔۔۔

      یہاں کلک کریں: کیا اب نہیں بڑھیں گی Petrol۔Dieselکی قیمتیں!کمپنیوں نے ساتویں دن بھی کیوں نہیں کی تبدیلی۔۔

      حکام کے مطابق پنجاب میں کچھ طبقوں کے لیے مفت بجلی کی اسکیم پہلے ہی نافذ ہے۔ اس کے تحت ایس سی، او بی سی اور غربت ریکھا نیچے کے لوگوں کو 200 یونٹ مفت بجلی دی جاتی ہے لیکن اب عآپ حکومت ہر گھر کو 300 یونٹ مفت بجلی فراہم کرنے پر کام کر رہی ہے۔ جو بھی 300 یونٹ سے زیادہ بجلی خرچ کرے گا اس سے پورا بل وصول کیا جائے گا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: