உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rahul Gandhi: آج راہل گاندھی ای ڈی کے سامنے ہوں گےدوبارہ حاضر، کانگریس نے ملک گیر احتجاج کا کیا اعلان

    National Herald Case: ای ڈی نے راہل گاندھی کو پوچھ گچھ کیلئے پھر بلایا، جانئے پورا معاملہ

    National Herald Case: ای ڈی نے راہل گاندھی کو پوچھ گچھ کیلئے پھر بلایا، جانئے پورا معاملہ

    راہول گاندھی نے ہندی میں ایک ٹوئٹ میں کہا، ’’نوکریوں کی جھوٹی امید، وزیر اعظم نے ملک کے نوجوانوں کو بے روزگاری کے اگنی پتھ پر چلنے پر مجبور کر دیا ہے۔ ان آٹھ سال میں 16 کروڑ نوکریاں دینی تھیں لیکن نوجوانوں کو صرف پکوڑوں کو تلنے کا علم ہے‘‘۔

    • Share this:
      کانگریس لیڈر راہل گاندھی (Rahul Gandhi) پیر کو چوتھے دن پوچھ گچھ کے لیے انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ED) کے سامنے پیش ہونے والے ہیں۔ ای ڈی نے پچھلے ہفتے کانگریس لیڈر سے پوچھ گچھ کو ان کی والدہ سونیا گاندھی (Sonia Gandhi) کے اسپتال میں داخل ہونے کی وجہ سے پیر تک ملتوی کرنے کی اجازت دی تھی۔

      تاہم گاندھی سے مسلسل تین دنوں میں تقریباً 30 گھنٹے تک پوچھ گچھ کی گئی۔ کانگریس لیڈر سے نیشنل ہیرالڈ-ایسوسی ایٹڈ جرنلز لمیٹڈ ڈیل (National Herald-Associated Journals Ltd deal) سے متعلق منی لانڈرنگ کیس کے سلسلے میں تحقیقاتی ایجنسی پوچھ گچھ کر رہی ہے۔

      انڈیا ٹوڈے کی ایک رپورٹ کے مطابق سوالات زیادہ تر ینگ انڈین پرائیویٹ لمیٹڈ کے کام کاج اور مالیات سے متعلق ہیں، جہاں گاندھی نہ صرف 38 فیصد شیئرز رکھتے ہیں بلکہ 13 دسمبر 2010 کو اس کے ڈائریکٹرز میں سے ایک کے طور پر بھی مقرر ہوئے تھے۔

      اس سے قبل اتوار کو راہول گاندھی نے نئی فوجی بھرتی اسکیم کے خلاف مظاہروں پر پی ایم مودی پر سخت حملہ کیا اور کہا کہ بار بار نوکریوں کی جھوٹی امید دے کر انہوں نے نوجوانوں کو بے روزگاری کے اگنی پتھ پر چلنے پر مجبور کیا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ آٹھ سال میں 16 کروڑ نوکریاں دی جانی تھیں لیکن نوجوانوں کو صرف ”پکوڑے تلنے“ کا علم ہے۔

      راہول گاندھی نے ہندی میں ایک ٹوئٹ میں کہا، ’’نوکریوں کی جھوٹی امید، وزیر اعظم نے ملک کے نوجوانوں کو بے روزگاری کے اگنی پتھ پر چلنے پر مجبور کر دیا ہے۔ ان آٹھ سال میں 16 کروڑ نوکریاں دینی تھیں لیکن نوجوانوں کو صرف پکوڑوں کو تلنے کا علم ہے"

      مزید پڑھیں: Agnipath Scheme : چار سال بعد اگنی ویروں کیلئے کیا؟ فوج نے بتایا کتنے طرح کے ملیں گے متبادل


      دریں اثنا کانگریس نے کہا کہ ملک بھر میں پارٹی کے لاکھوں کارکن پیر کو راہول گاندھی کو نشانہ بنانے میں حکومت کی "انتقام کی سیاست" کے خلاف پرامن احتجاج کریں گے۔


      یہ بھی پڑھئے: شہادت پر ملیں گے ایک کروڑ روپے، نیوی میں ہوگی خواتین کی انٹری

      کانگریس قائدین کا ایک وفد صدر رام ناتھ کووند سے بھی ملاقات کرے گا تاکہ ان کے نوٹس میں دہلی پولیس کے ذریعہ پارٹی ممبران پارلیمنٹ کے ساتھ مبینہ طور پر بدسلوکی اور ہراساں کئے جانے کے خلاف ان کے احتجاج کے دوران راہول گاندھی کی انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کے ذریعہ منی لانڈرنگ کیس میں پوچھ گچھ کے خلاف احتجاج کیا جاسکے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: