உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rahul Gandhi: راہل گاندھی 52 سال کے ہو گئے، کہا اگنی پتھ ہنگامے کے درمیان جشن نہ منائیں

    کانگریس کا کہنا ہے کہ یہ محض ایک سیاسی کھیل ہے

    کانگریس کا کہنا ہے کہ یہ محض ایک سیاسی کھیل ہے

    نہوں نے اپنی پارٹی کے کارکنوں پر زور دیا کہ وہ مرکز کی اگنی پتھ اسکیم (Agnipath scheme) کے خلاف ملک بھر میں جاری احتجاج کے درمیان اپنی سالگرہ نہ منائیں۔ کانگریس کے جنرل سکریٹری (مواصلات) جے رام رمیش نے راہول گاندھی کے ایک بیان کو ٹویٹ کیا جس میں وائناڈ کے ایم پی نے پارٹی کارکنوں سے اپیل کی کہ وہ ان کی سالگرہ کے موقع پر کوئی جشن نہ منائیں۔

    • Share this:
      کانگریس کے رہنما راہول گاندھی (Rahul Gandhi) اتوار کو 52 سال کے ہو گئے۔ ایک دن پہلے انہوں نے اپنی پارٹی کے کارکنوں پر زور دیا کہ وہ مرکز کی اگنی پتھ اسکیم (Agnipath scheme) کے خلاف ملک بھر میں جاری احتجاج کے درمیان اپنی سالگرہ نہ منائیں۔ کانگریس کے جنرل سکریٹری (مواصلات) جے رام رمیش نے راہول گاندھی کے ایک بیان کو ٹویٹ کیا جس میں وائناڈ کے ایم پی نے پارٹی کارکنوں سے اپیل کی کہ وہ ان کی سالگرہ کے موقع پر کوئی جشن نہ منائیں۔

      کانگریس پارٹی لیڈر نے ایک بیان میں کہا ہے کہ میں ملک بھر میں کانگریس کے تمام کارکنوں اور اپنے خیر خواہوں سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ میری سالگرہ کے موقع پر کسی قسم کی تقریبات کا انعقاد نہ کریں۔ ملک کے موجودہ حالات تشویشناک ہیں، کروڑوں نوجوان پریشان ہیں۔ ہمیں ان کے دکھ درد میں شریک ہونا چاہیے۔ نوجوان اور ان کے اہل خانہ اور ان کے ساتھ کھڑے ہیں۔

      راہل گاندھی، جو نیشنل ہیرالڈ کیس کے سلسلے میں ای ڈی کی جانچ کا سامنا کر رہے ہیں، اگنی پتھ اسکیم کے خلاف آواز اٹھا رہے ہیں جس میں حکومت چار سال کی مدت کے لیے فوج میں نوجوانوں کو بھرتی کرے گی۔ راہول گاندھی کو پیر کو دوبارہ ای ڈی کی پوچھ گچھ کا سامنا کرنا پڑے گا کیونکہ انہیں سونیا گاندھی کی صحت کی خرابی کی وجہ سے کچھ دنوں کی نرمی کی اجازت دی گئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed Video:فوائل پیپر کی ڈریس کہنے والوں پر بھڑکی عرفی جاوید، کہی یہ بات

      ہفتہ کو راہول گاندھی نے کہا کہ پی ایم مودی کو نوجوانوں کی مانگ کو قبول کرنا ہوگا اور اگنی پتھ اسکیم کو واپس لینا ہوگا جس طرح انہوں نے کسانوں کے ایک سال کے احتجاج کے بعد فارم قوانین کو واپس لے لیا تھا۔ انھوں نے کہا کہ میں نے پہلے بھی کہا تھا کہ وزیر اعظم کو کالے زرعی قوانین کو واپس لینا پڑے گا، اسی طرح انہیں ملک کے نوجوانوں کا مطالبہ ماننا ہوگا اور 'اگنی پتھ' اسکیم کو واپس لینا ہوگا۔

      مزید پڑھیں: Celebs Education:سونوسود نے انجینئرنگ تو سنیل شیٹی نے ہوٹل مینجمنٹ میں حاصل کی ڈگری، جانیے کتنے تعلیم یافتہ ہیں بالی ووڈ کے یہ ستارے

      کانگریس کی صدر سونیا گاندھی جو ہسپتال میں ہیں ہفتہ کو ایک بیان جاری کر کے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ پرامن طریقے سے اگنی پتھ اسکیم کے خلاف احتجاج کریں۔ انہوں نے کہا کہ یہ بدقسمتی کی بات ہے کہ حکومت نے مسلح افواج کی بھرتی کی نئی پالیسی کا اعلان کیا ہے، جو کہ مکمل طور پر بے سمت ہے اور اس نے آپ کی آوازوں کو نظر انداز کرتے ہوئے ایسا کیا ہے۔

       

       

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: