ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

نیوز18 رائزنگ انڈیا میں بولے راج ناتھ ، کشمیر کے بچے ہمارے بچے ہیں

نئی دہلی۔ مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے کہا ہے کہ کشمیر ہمارا ہے اور ہم سے کوئی بھی اسے چھین نہیں سکتا ہے اور اشارہ کیا کہ اگر ضرورت پڑی تو ملک کی سلامتی کے لئے دوبارہ حد کو پار کرنے میں نہیں هچكچائیں گے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 17, 2018 02:04 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
نیوز18 رائزنگ انڈیا میں بولے راج ناتھ ، کشمیر کے بچے ہمارے بچے ہیں
وزیر داخلہ راجناتھ سنگھ نیوز 18 کی رائزنگ انڈیا سمٹ میں

نئی دہلی۔ مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے کہا ہے کہ کشمیر ہمارا ہے اور ہم سے کوئی بھی اسے چھین نہیں سکتا ہے اور اشارہ کیا کہ اگر ضرورت پڑی تو ملک کی سلامتی کے لئے دوبارہ حد کو پار کرنے میں نہیں هچكچائیں گے۔  سنگھ  نے آج یہاں نیوز18 رائزنگ انڈیا سمٹ  سے خطاب کرتے ہوئے کہا ’’کوئی بھی کشمیر کو ہم سےنہیں لے سکتا ہے‘‘۔ انہوں نے کہا کہ جو لوگ جہاد کا پرچار کر رہے ہیں، میں ان سے کہنا چاہتا ہوں کہ پہلے وہ خود جہاد کی حقیقت کو سمجھیں اور اس کے بعد کشمیر کے ہمارے بچوں کو بہکانے کی کوشش کریں۔


انہوں نے کہا’’کشمیر کے نوجوان بچے سب ہمارے بچے ہیں اور حکومت نے پہلی بار پتھر بازی میں شامل ہونے والوں کو معاف کر دیا ہے۔ کشمیر میں پتھر بازی کے 9000 معاملے درج تھے‘‘۔ ملک کو بیرونی چیلنجوں کا ذکر کرتے ہوئے سنگھ نے کہا کہ ہندوستان پڑوسیوں سے اچھے تعلقات چاہتا ہے، مگر پاکستان اسے سمجھ نہیں رہا۔ سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی نے اس کو واضح کیا تھا۔ انہوں نے کہا’’دوست بدلے جا سکتے ہیں مگر پڑوسی نہیں۔ ہم پاکستان کے ساتھ اچھے تعلقات چاہتے ہیں، لیکن پاکستان سننے کو تیار نہیں ہے۔ پاکستان اقوام متحدہ کی جانب سے دہشت گرد قرار دیئے گئے حافظ سعید کو پناہ دے رہا ہے جس نے بڑی تعداد میں لوگوں کو ہلاک کیا ہے‘‘۔


پاکستان کو اشاروں میں انتباہ دیتے ہوئے وزیر داخلہ نے کہا’’ہم چاہتے ہیں کہ آپ یہ یقین کریں کہ ہم سرحد کو محفوظ ركھیں گے۔ ضرورت پڑی تو ہم اپنے ملک کو بچانے کے لئے کسی بھی حد کو پار کرلیں گے۔‘‘انہوں نے کہا’’ جس رفتار سے ہمارا ملک ترقی کررہا ہے میرا خیال ہے کہ وہ وقت دور نہیں ہے جب ہم دنیا کے پانچ ممالک کی قطار میں کھڑے ہوں گے اور ہم دنیا کے سپر پاور بنیں گے‘‘۔

First published: Mar 17, 2018 02:04 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading