உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ramadan 2022: رمضان کی 10 خاص غذائیں، جن کے بغیر افطار اور سحری لگتی ہے ادھوری

    مہینہ ختم ہونے سے پہلے کچھ آزمائیں!

    مہینہ ختم ہونے سے پہلے کچھ آزمائیں!

    کھیمہ سموسہ یا کٹے ہوئے گوشت کا سموسہ رمضان میں خاص مزہ دیتا ہے۔ کوئی بھی ’’افطار‘‘ اس کے بغیر مکمل نہیں ہوتا۔ کھیما سموسے باہر سے کرکرا اور اندر سے نم اور لذیذ ان کی بیرونی تہہ آٹے یا پورے گندم کے آٹے سے بنی ہوتی ہے۔ لیکن اس میں وہ سب کچھ ہوتا ہے جس کی خاص ذائقہ کی امید کی جاسکتی ہے۔

    • Share this:
      رمضان کا مقدس مہینہ دنیا بھر کے مسلمانوں کے نہایت ہی قابل احترام ہوتا ہے۔ یہ مہینہ پیغمبرِ انسانیت حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم پر قرآنی آیات کے پہلے نزول کا بھی مہینہ ہے۔ اس مہینے کے دوران مسلمان صبح سے شام تک روزہ رکھ کر اللہ سے رحمت، توجہ اور انعامات حاصل کرتے ہیں۔ کھانا صرف طلوع آفتاب سے پہلے اور غروب آفتاب کے بعد کھایا جاتا ہے۔

      روزے سے پہلے فجر کے کھانے کو سحری کہتے ہیں جبکہ غروب آفتاب کے بعد جو کھانا یا پھل کھایا جاتا ہے، اسے افطار کہتے ہیں۔ یہ نمکین، بھوک بڑھانے والے، مشروبات اور میٹھے ذائقے اور مختلف قسم کے ہوتے ہیں۔ کھانا یا تو گھر میں پورے خاندان کے ساتھ یا پوری برادری کے ساتھ مساجد یا دیگر مقامات پر پیش کیا جاتا ہے۔ کھجور، خشک میوہ جات اور موسمی پھلوں اور لیموں شربت سے روزہ افطار کیا جاتا ہے۔

      کھانا پکانے کے ماہر پالتھی ہری ناتھ نے ’’10 رمضان فوڈز‘‘ کی فہرست کے بارے میں بتایا ہے۔
      1. حلیم

      حلیم اس فہرست میں سرفہرست ہے۔ اسے صحت بخش مٹن، دال، گندم اور مسالوں کے ساتھ آہستہ سے پکائی جاتی ہے۔ یہ ڈش عام طور پر 'افطار' کے لیے تیار کی جاتی ہے کیونکہ اس کی اعلیٰ غذائیت قوت بخشتی ہے اور دلیہ کی طرح کی ساخت کو تسکین دیتی ہے۔

      2. کباب

      اس ماہ کا ایک خاص ڈش کباب ہے۔ اس ڈش کو تیار کرنے کے لیے چکن یا مٹن کے ٹکڑوں کو دہی اور مسالوں کی انوکھی تیاری میں میرینیٹ کیا جاتا ہے، جس سے الگ ہی ذائقہ ملتا ہے۔ خوشبودار اور بھوک بڑھانے والے کباب یا تو تلے ہوئے ہوتے ہیں یا سیخ شدہ اور گرم کوئلوں پر باربی کیو ہوتے ہیں۔

      3. چکن شوارما

      شوارما مشرق وسطیٰ کی ایک مشہور ڈش ہے۔ باریک کٹے ہوئے چکن یا مٹن کو پیٹا بریڈ میں سبزیوں اور چٹنی کے ساتھ لپیٹا جاتا ہے۔ ہونٹ سمیکنگ اور مزیدار، یہ اپنے آپ میں ایک کھانا ہے۔

      4. کھیمہ سموسہ

      کھیمہ سموسہ یا کٹے ہوئے گوشت کا سموسہ رمضان میں خاص مزہ دیتا ہے۔ کوئی بھی ’’افطار‘‘ اس کے بغیر مکمل نہیں ہوتا۔ کھیما سموسے باہر سے کرکرا اور اندر سے نم اور لذیذ ان کی بیرونی تہہ آٹے یا پورے گندم کے آٹے سے بنی ہوتی ہے۔ لیکن اس میں وہ سب کچھ ہوتا ہے جس کی خاص ذائقہ کی امید کی جاسکتی ہے۔

      5. مٹن ریسلا

      مٹن ریسلا ایک مستند بنگالی ڈش ہے۔ یہ بونی مٹن کے ٹکڑوں کے ساتھ دہی میں میرینیٹ کرکے تیار کیا جاتا ہے اور ہندوستانی مسالوں کے ساتھ کاجو اور پوست کے بیجوں کے پیسٹ کے ساتھ بھونا جاتا ہے اور پراٹھا یا نان کے ساتھ بہترین لطف اٹھایا جاتا ہے۔

      6. دم کی بریانی

      یہ ڈش ملک بھر میں مختلف طریقوں سے تیار کی جاتی ہے۔ خود جنوبی ہندوستان میں کئی اقسام ہیں۔ بنیادی طور پر چاول، مٹن یا چکن، اور گھی اور زعفران کے ساتھ مل کر مصالحے کے ساتھ، بعض اوقات یہ سبزیوں، سمندری غذا یا سویا کے ٹکڑوں کے ساتھ بھی بنایا جاتا ہے۔

      7. فلافل

      فلافل (Falafel) ایک گہری تلی ہوئی گیند یا پیٹی ہے جو پسی ہوئی چنے، فاوا پھلیاں یا دونوں سے بنائی جاتی ہے۔ افطار کے دوران انہیں اکثر ہمس اور تاہینی چٹنی کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ Falafel ایک عالمی پسندیدہ ہے.

      8. سیر خرما

      سیر خرما ایک بھرپور مغلائی میٹھا ہے جو رمضان کی عید یعنی عید الفظر کے دن بنایا جاتا ہے۔ شیر کا مطلب دودھ اور خرما کا مطلب کھجور ہے۔ اس میٹھے کی بناوٹ اور مٹھاس اس قدر منفرد ہے کہ یہ مقدس مہینے میں پہلے نمبر کی میٹھی ہونے پر فخر کرتی ہے۔

      مزید پڑھیں: niform Civil Code: کئی ریاستیں یونیفارم سول کوڈ کا کیسے بنا رہی ہیں منصوبہ؟ اور کیوں...؟

      9. افلاطون

      افلاطون واقعی ایک خاص میٹھا ہے جو رمضان میں پیش کیا جاتا ہے۔ اس کا بھرپور اور مسحور کن ذائقہ یقینی طور پر طویل عرصے تک باقی رہے گا۔ خالص گھی اور گری دار میوے سے بنا اور چھوٹے پیکٹوں میں پیک کیا ہوا ہوتا ہے۔

      10. روح افزا

      روح افزا ایک عام شربت ہے جو رمضان میں تیار کیا جاتا ہے، اس کے بغیر افطای ادھوری تصور کی جاتی ہے۔ اس میں جڑی بوٹیاں، پھل، سبزیاں، پھول اور جڑیں شامل ہیں۔ اس کی شاندار خوشبو، خاص ذائقہ اور ٹھنڈک کا اثر اسے دوسرے مشروبات سے منفرد اور خاص بناتا ہے۔ ہندوستان میں روح افزا کے شربت کو اکثر قلفی آئس کریم اور ورمیسیلی نوڈلز کے ساتھ ملایا جاتا ہے تاکہ زیادہ الگ ذائقہ ہو۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      گولڈ ڈراپ کے سیلز اور مارکیٹنگ کے ڈائریکٹر متیش لوہیا کہتے ہیں کہ رمضان کے مہینے کی خوبصورتی اس کی حرمت کے ساتھ پورے خاندان کو بھی اکٹھا کرتی ہے۔ یہ واقعی ایک جشنِ رمضان ہے جو لوگوں کو جوڑتا ہے اور مقدس مہینے کو مزید بامعنی اور الہی بناتا ہے۔

      لہٰذا اگر آپ نے ابھی تک رمضان کے ان ہونٹ اسماکنگ فوڈز کا مزہ نہیں لینا ہے، تو مہینہ ختم ہونے سے پہلے کچھ آزمائیں!
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: