உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ration Door Step Delivery: راشن ڈور اسٹیپ ڈلیوری اسکیم ہوگی پنجاب میں نافذ اروندکجریوال کا اعلان

    مفت راشن اسکیم۔ (فائل فوٹو)

    مفت راشن اسکیم۔ (فائل فوٹو)

    ہم نے دہلی میں اس اسکیم کو شروع کرنے کا سارا کام کیا تھا، لیکن مرکز کی بی جے پی حکومت نے اسے روک دیاپنجاب میں آپ حکومت نے غریبوں کو گھر گھر راشن پہنچانے کا اعلان کیا ہے، اس کا اثر پورے ملک پر پڑے گا

    • Share this:
    نئی دہلی: عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے پنجاب کی آپ حکومت کے غریبوں کے لیے 'گھر گھر راشن اسکیم' شروع کرنے کے اعلان کو غلط بہت شاندار بتایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکز کی بی جے پی حکومت نے ہمیں دہلی میں 'گھر گھر راشن اسکیم' لاگو کرنے نہیں دیا، کوئی مسئلہ نہیں، ہم اسے پنجاب میں نافذ کریں گے۔ ہم نے اسے دہلی میں شروع کرنے کا تمام کام کیا تھا، لیکن مرکز کی بی جے پی حکومت نے اسے روک دیا۔ پنجاب میں آپ حکومت نے اعلان کیا ہے کہ غریبوں کا راشن ان کی دہلیز پر پہنچایا جائے گا اور اس کا اثر پورے ملک پر پڑے گا۔ پنجاب میں لاگو ہو گا اور پورا ملک دیکھے گا۔ پورے ملک کے عوام اس کا مطالبہ کریں گے اور پھر اسے پورے ملک میں نافذ کیا جائے گا۔ آپ کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ پچھلے 75 سالوں سے اس ملک کے لوگوں کو ہر قدم پر روکا گیا، جب کہ لوگ ترقی اور ترقی چاہتے ہیں۔ اس ملک کے لوگوں میں بہت ٹیلنٹ ہے لیکن انہیں روکا جا رہا ہے۔ اب لوگ رکنے والے نہیں ہیں۔ اب عوام فیصلہ کر چکے ہیں اور اٹھ کھڑے ہوئے ہیں۔ میں ان تمام قوتوں سے کہنا چاہتا ہوں جو اس ملک کو روکنے کی کوشش کر رہے ہیں، جو چاہو کرو۔ اب یہ ملک رکنے والا نہیں ہے۔
    آج فون پر آرڈر کرنے سے آپ کے گھر پیزا آتا ہے، لیکن ایک غریب کو راشن لینے کے لیے لمبی لائنوں میں کھڑا ہونا پڑتا ہے: اروند کیجریوال
    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج ایک اہم ڈیجیٹل پریس کانفرنس کی۔ آپ کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ آج میں بہت خوش ہوں۔ میں پنجاب کے لوگوں کے لیے خوش ہوں، میں ملک کے لوگوں کے لیے خوش ہوں۔ پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان نے آج پنجاب کے غریبوں کے لیے بہت ہی شاندار اعلان کیا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ آنے والے وقت میں اس کا اثر پورے ملک پر پڑے گا۔ بھگونت مان جی نے اعلان کیا ہے کہ پنجاب میں غریبوں کا راشن ان کی دہلیز پر پہنچایا جائے گا۔ پنجاب میں (گھر گھر راشن سکیم) کی گھر گھر ترسیل شروع کی جائے گی۔ آزادی کے 75 سال بعد بھی ایک غریب آدمی کو حکومت سے اپنا ماہانہ راشن لینے کے لیے لمبی لائنوں میں کھڑا ہونا پڑتا ہے۔ لوگوں کو اپنے کام سے چھٹی لینا پڑتی ہے۔ لوگوں کو بہت نقصان اٹھانا پڑتا ہے۔ یہ فون پر آرڈر کرنے کا وقت ہے اور پیزا آپ کے گھر پہنچا دیا جاتا ہے۔ سارا سامان آپ کے گھر آتا ہے لیکن ایک غریب کو راشن لینے کے لیے لمبی لائنوں میں کھڑا ہونا پڑتا ہے۔ گھر گھر راشن اسکیم کے تحت لوگوں کے پاس مہینے بھر کا جو بھی سامان ہے جس میں گیہوں، چاول اور دالیں شامل ہیں، حکومت اسے ایک بوری میں اچھی طرح پیک کرنے کے بعد ہر ماہ آپ کے گھر آئے گی۔ پنجاب کے غریبوں کو اس سے بہت فائدہ ہوگا۔ میں پنجاب کے عوام کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔  میں سمجھتا ہوں کہ یہ بہت جلد نافذ ہو جائے گا۔ اس کا اعلان آج وزیراعلیٰ پنجاب بھگونت مان نے کیا۔
    دہلی میں ہم 'گھر گھر راشن اسکیم' کو لاگو کرنے کے لیے پچھلے چار سالوں سے کافی جدوجہد کر رہے ہیں: اروند کیجریوال
    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی میں پچھلے چار سالوں سے ہم راشن کی ڈور اسٹیپ ڈیلیوری اسکیم کو لاگو کرنے کے لیے کافی جدوجہد کر رہے ہیں۔ ہم نے سارا کام کیا تھا، سب کچھ ہو چکا ہے، لیکن مرکز کی بی جے پی حکومت نے اسے روک دیا اور اس پر عمل درآمد نہیں ہونے دیا۔ یہ صحیح نہیں کیا ہے. انگریزی میں کہاوت ہے کہ 'You can't staff the idea, who's time has come' یعنی جس خیال کے لیے وقت آگیا ہے اسے کوئی نہیں روک سکتا۔ کوئی طاقت نہیں روک سکتی۔ اس کے بعد فطرت اس پر قبضہ کر لیتی ہے۔ اب خیال آیا۔ اس کا وقت آ گیا ہے۔ تو اس کا اطلاق ہوگا۔ ہمیں دہلی میں اسے نافذ کرنے کی اجازت نہیں دی گئی، کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ پنجاب میں نافذ کریں گے۔ پنجاب میں لاگو ہو گا اور پورا ملک دیکھے گا۔ پورے ملک کے عوام اس کا مطالبہ کریں گے اور پھر اسے پورے ملک میں نافذ کیا جائے گا۔ جیسے محلہ کلینک دہلی میں بنائے گئے تھے اور اب پورے ملک میں بنائے جارہے ہیں۔ دہلی کے اندر جو بھی چیزیں لاگو ہو رہی ہیں، وہ پورے ملک میں لاگو ہو رہی ہیں۔
    دو ریاستوں میں لوگوں نے سخت گیر ایماندار حکومت بنائی، اب یہ ملک ترقی کرے گا اور آگے بڑھے گا: اروند کیجریوال
    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ پچھلے کچھ سالوں میں آپ سب نے دیکھا کہ کس طرح دہلی کے لوگوں کے کام روکے گئے۔ ہم محلہ کلینکس کیسے بنانا چاہتے تھے، لیکن محلہ کلینکس کو دو سال تک روک دیا، لیکن پھر ہم نے انہیں بنایا۔ پوری دہلی میں سی سی ٹی وی کیمرے نصب کرنا چاہتے تھے، مرکز نے اس کی فائل کو تین سال تک روک دیا۔  وہ اسکول بنانا چاہتے ہیں، انہیں روک دیا گیا ہے۔ اسپتال بنانا چاہتے ہیں، انہیں روکنے کی کوشش کی جاتی ہے۔ پچھلے 75 سالوں سے اس ملک کے عوام کو ہر قدم پر روکا گیا۔  لوگ آگے بڑھنا چاہتے ہیں، لوگ ترقی اور ترقی چاہتے ہیں، انہیں روک دیا جاتا ہے۔ اس ملک کے لوگ بہت اچھے ہیں۔ اس ملک کے لوگ بہت ذہین ہیں، اس ملک کے لوگوں میں بہت ٹیلنٹ ہے۔ اس ملک کے لوگ ترقی کرنا چاہتے ہیں، لیکن انہیں روکا جا رہا ہے، لیکن اب لوگ رکنے والے نہیں ہیں۔ اب لوگوں نے فیصلہ کر لیا ہے اور اب لوگ اٹھ کھڑے ہوئے ہیں۔  دونوں ریاستوں میں عوام نے سخت گیر ایماندار حکومت بنائی ہے۔ اب یہ ملک ترقی کرے گا۔ اب یہ ملک آگے بڑھے گا۔ میں ان تمام طاقتوں سے کہنا چاہتا ہوں، جو اس ملک کو روکنے کی کوشش کر رہے ہیں کہآپ جو مرضی کرلیجئے ، اب یہ ملک رکنے والا نہیں ہے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: