اپنا ضلع منتخب کریں۔

    مالیاتی سال 2023 میں جی ڈی پی صرف 6.8 فیصد کی پیش گوئی، آر بی آئی گورنر کا بیان

     آر بی آئی کے گورنر شکتی کانت داس

    آر بی آئی کے گورنر شکتی کانت داس

    ورلڈ بینک کے تازہ ترین انڈیا ڈویلپمنٹ اپ ڈیٹ کے مطابق اسے 23-2022 میں خوردہ افراط زر 7.1 فیصد رہنے کی توقع ہے۔ تاہم رپورٹ میں بگڑتے ہوئے بیرونی ماحول کی نشاندہی کی گئی ہے۔ مالیاتی سال 2023 کے لیے ہندوستان کی 6.9 فیصد ترقی کی پیشن گوئی ورلڈ بینک کی اکتوبر میں دی گئی

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      ریزرو بینک آف انڈیا کے شرح متعین کرنے والے پینل نے حقیقی مجموعی گھریلو مصنوعات (GDP) کی شرح نمو کے بارے میں اظہار خیال کیا ہے۔ پینل نے جی ڈی پی کو 6.8 فیصد تک محدود کر دیا ہے۔ گورنر داس نے کہا کہ ہمارے نمو کے تخمینے میں اس نظر ثانی کے بعد بھی ہندوستان اب بھی سب سے تیزی سے ترقی کرنے والی بڑی معیشت میں رہے گا۔ اس نے کہا کہ سب سے بڑا خطرہ عالمی سست روی اور مالیاتی حالات ہیں، جس کی وجہ سے جی ڈی پی میں نمایاں تبدیلی آئی ہے۔

      30 ستمبر کو اپنے آخری پالیسی بیان میں آر بی آئی کی مانیٹری پالیسی کمیٹی (MPC) نے جاری مالی سال کے لیے ہندوستان کی جی ڈی پی کی شرح نمو 7 فیصد رہنے کا اندازہ لگایا تھا۔ داس نے کہا کہ ایم پی سی نے جی ڈی پی کے تیسری سہ ماہی نمو 4.4 فیصد اور چوتھے سہ ماہی میں 4.2 فیصد پر پیشن گوئی کی ہے، جس میں خطرات یکساں طور پر متوازن ہیں۔ اگلے مالی سال کی پہلی سہ ماہی میں شرح نمو 7.1 فیصد رہنے کے لیے مقرر ہے۔

      دوسری سہ ماہی (جولائی-ستمبر) کے دوران ہندوستان کی جی ڈی پی میں 6.3 فیصد اضافہ ہوا، جو کہ زیادہ تر مارکیٹ کے شرکاء کی توقعات کے مطابق ہے۔ تاہم منگل کو عالمی بینک نے ملک میں مضبوط اقتصادی سرگرمیوں کی وجہ سے موجودہ مالی سال کے لیے ہندوستان کی جی ڈی پی کی شرح نمو کی پیشن گوئی کو 6.9 فیصد کر دیا ہے، جو پہلے تخمینہ 6.5 فیصد تھا۔

      ورلڈ بینک کے تازہ ترین انڈیا ڈویلپمنٹ اپ ڈیٹ کے مطابق اسے 23-2022 میں خوردہ افراط زر 7.1 فیصد رہنے کی توقع ہے۔ تاہم رپورٹ میں بگڑتے ہوئے بیرونی ماحول کی نشاندہی کی گئی ہے۔ مالیاتی سال 2023 کے لیے ہندوستان کی 6.9 فیصد ترقی کی پیشن گوئی ورلڈ بینک کی اکتوبر میں دی گئی 6.5 فیصد کے پہلے کی پیش گوئی سے زیادہ ہے۔ اکتوبر میں اس نے خبردار کیا تھا کہ یوکرین پر روس کے حملے اور عالمی مالیاتی سختی کے اثرات اقتصادی نقطہ نظر پر اثر انداز ہوں گے۔ اس سے پہلے ورلڈ بینک نے 7.5 فیصد کی شرح نمو کا تخمینہ لگایا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے مطابق ہندوستان دس سال پہلے کے مقابلے میں اب زیادہ لچکدار ہے۔

      ورلڈ بینک کے سینئر ماہر اقتصادیات دھرو شرما نے کہا کہ گزشتہ دس سال میں اٹھائے گئے تمام اقدامات ہندوستان کو عالمی سطح پر چلنے میں مدد کر رہے ہی
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: