உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Reliance New Energy Solar نے فارادیون لمیٹڈ (Faradion Limited) میں 100 فیصد حصص حاصل کر لیا

    تصویر : moneycontrol

    تصویر : moneycontrol

    ریلائنس انڈسٹریز کی کلین انرجی آرم، ریلائنس نیو انرجی سولر لمیٹڈ (RNESL) نے 100 ملین پاؤنڈز (10 بلین روپے سے زیادہ) کے ساتھ فارادیون لمیٹڈ (Faradion Limited) میں 100 فیصد حصص حاصل کرنے کے لیے قطعی معاہدوں پر دستخط کیے ہیں۔

    • Share this:
      ریلائنس انڈسٹریز کی کلین انرجی آرم، ریلائنس نیو انرجی سولر لمیٹڈ (RNESL) نے 100 ملین پاؤنڈز (10 بلین روپے سے زیادہ) کے ساتھ فارادیون لمیٹڈ (Faradion Limited) میں 100 فیصد حصص حاصل کرنے کے لیے قطعی معاہدوں پر دستخط کیے ہیں۔

      ریلائنس نیو انرجی سولر لمیٹڈ (RNESL)، جو کمپنی کی ایک مکمل ملکیتی ذیلی کمپنی ہے۔ اس نے Faradion Limited (Faradion) اور اس کے شیئر ہولڈرز کے ساتھ ثانوی لین دین کے ذریعے 100 فیصد ایکویٹی شیئرز حاصل کرنے کے لیے ایک معاہدہ کیا ہے۔

      ریگولیٹری فائلنگ کے مطابق RIL کی ذیلی کمپنی بند ہونے پر 83.97 ملین (INR 8.43 ملین) کے مجموعی طور پر غور کرنے کے لیے Faradion کے 88.92 فیصد ایکویٹی حصص حاصل کرے گی، جو جنوری 2022 کے اوائل میں متوقع ہے۔ بقیہ 11.08 فیصد ایکویٹی شیئرز فارادیون کے بند ہونے سے 3 سال کے اندر 10.45 ملین پاؤنڈز (INR 1.04 بلین) تک کے مجموعی غور کے لیے حاصل کیے جائیں گے۔

      ریلائنس نیو انرجی سولر نے 31.59 ملین پاؤنڈز (INR 3.17 بلین) کے مجموعی طور پر غور کرنے کے لیے فارادیون کے نئے ایکویٹی حصص کو سبسکرائب کرنے پر بھی اتفاق کیا ہے، جس میں سے 25 ملین پاؤنڈ (INR 2.5 بلین) کمرشل رول آؤٹ کو تیز کرنے کے لیے گروتھ کیپیٹل کے طور پر ہے۔ قرض اور دیگر فیسوں کی ادائیگی کے لیے بیلنس ہوگا۔

      یہ اعلان ارب پتی مکیش امبانی کے اگلے تین سال میں 75,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کے منصوبوں کے مطابق ہے جس کا مقصد ایک نیا صاف توانائی کا کاروبار بنانا ہے جس کا مقصد آر آئی اے کے 2035 تک نیٹ کاربن نیوٹرل ہونے کا عزم ہے۔ اس منصوبے کے تین حصے ہیں۔ ایک 60,000 روپے کور۔ چار گیگا فیکٹریوں میں سرمایہ کاری جو کاروبار کے لیے تمام اہم اجزا کو تیار اور مکمل طور پر مربوط کرے گی۔ مزید 15,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری ویلیو چین، شراکت داری اور مستقبل کی ٹیکنالوجیز کو تیار کرنے میں۔

      ریلائنس اپنے مجوزہ مکمل طور پر مربوط توانائی ذخیرہ کرنے والی گیگا فیکٹری میں فارادیون کی جدید ترین ٹیکنالوجی کا استعمال دھیرو بھائی امبانی گرین انرجی گیگا کمپلیکس پروجیکٹ کے حصے کے طور پر جام نگر، ہندوستان میں کرے گی۔

      آر آئی ایل کے چیئرمین امبانی نے ایک بیان میں کہا کہ یہ سب سے جدید اور مربوط نئے توانائی کے ماحولیاتی نظام میں سے ایک بنانے اور ہندوستان کو بیٹری کی معروف ٹیکنالوجیز میں سب سے آگے رکھنے کے ہمارے عزائم کو مزید مضبوط اور تیز تر کرے گا۔ Faradion کی طرف سے تیار کردہ سوڈیم آئن ٹیکنالوجی عالمی سطح پر توانائی کا ذخیرہ اور بیٹری حل فراہم کرتی ہے جو محفوظ، پائیدار، اعلی توانائی کی کثافت فراہم کرتی ہے اور نمایاں طور پر مسابقتی قیمت پر ہے۔ اس کے علاوہ اس میں نقل و حرکت سے لے کر گرڈ اسکیل اسٹوریج اور بیک اپ پاور تک وسیع استعمال کی ایپلی کیشنز ہیں۔
      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: