உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Republic Day 2022: آئین ہند کے بارے میں جانیے تاریخی معلومات، یوم جمہوریہ پر خاص پیشکش

    ہندوستان کے آئین کا دیباچہ

    ہندوستان کے آئین کا دیباچہ

    ہندوستان کا آئین اس ملک کا سپریم قانون بن گیا، جس نے 1935 کے گورنمنٹ آف انڈیا ایکٹ کی جگہ لے لی، جسے برطانیہ کی پارلیمنٹ سے منظور کیا گیا۔ 1947 میں برطانوی راج سے ہندوستان کی آزادی کے بعد ہندوستان کی دستور ساز اسمبلی نے ہندوستان کا آئین بنانے کے لیے منتخب کیا تھا۔

    • Share this:
      Republic Day 2022: ہرسال 26 جنوری کو ہندوستان میں یوم جمہوریہ منایا جاتا ہے۔ یہ اس تاریخ کو نشان زد کرتا ہے جس دن 1950 میں ہندوستان کا آئین نافذ ہوا تھا اور اسے یوم جمہوریہ کے طور پر منایا جاتا ہے۔ اس تاریخ کو ہندوستان برطانوی حکمرانی سے آزاد ایک خودمختار ملک بن گیا۔ یوم جمہوریہ کی 72 ویں سالگرہ پر ہم ہندوستانی آئین کے بارے میں کچھ اہم حقائق پر نظر ڈالتے ہیں۔

      تاریخ:

      ہندوستان کا آئین اس ملک کا سپریم قانون بن گیا، جس نے 1935 کے گورنمنٹ آف انڈیا ایکٹ کی جگہ لے لی، جسے برطانیہ کی پارلیمنٹ سے منظور کیا گیا۔ 1947 میں برطانوی راج سے ہندوستان کی آزادی کے بعد ہندوستان کی دستور ساز اسمبلی نے ہندوستان کا آئین بنانے کے لیے منتخب کیا تھا۔ یہ 26 نومبر 1949 کو منظور اور اپنایا گیا اور اگلے سال 26 جنوری کو نافذ ہوا۔

      ڈرافٹنگ کمیٹی کی سربراہی اس کے چیئرمین ڈاکٹر بی آر امبیڈکر کر رہے تھے، جو ماہر قانون اور سماجی مصلح تھے جنہوں نے ہندوستان کے دلتوں کی بہتری کے لیے کام کیا۔ کے ایم منشی، علادی کرشنسوامی آئیر، محمد سعد اللہ، این مادھوا راؤ اور گوپالا سوامی آیانگر کمیٹی کے دیگر چھ ارکان تھے۔ ہندوستان کے پہلے صدر ڈاکٹر راجندر پرساد ڈرافٹنگ کمیٹی کے صدر تھے۔

      خصوصیات:

      ہندوستانی آئین دنیا کا سب سے طویل آئین ہے اور دوسرا سب سے بڑا فعال آئین ہے۔ اس کے 25 حصوں میں 470 دفعات اور پانچ ضمیموں کے ساتھ 12 شیڈول ہیں۔ اس میں اصل میں 22 حصوں اور 8 شیڈولز میں 395 دفعات تھے۔ اس کے بعد اضافہ آئین میں ترامیم یا تبدیلیوں کے ذریعے ہوا۔

      اختیارات کی علیحدگی:

      ہندوستان کا آئین مرکز اور ریاستوں کے درمیان ملک میں سیاسی طاقت کے ڈھانچے میں امتیازات بیان کرتا ہے۔ یہ حکومت کے حصوص یعنی عدلیہ، عاملہ اور مقننہ کے درمیان چیک اینڈ بیلنس فراہم کرتا ہے، تاکہ کسی خاص شاخ میں طاقت کے ارتکاز کو روکا جا سکے۔

      جمہوریت:

      ہندوستان کے آئین کا دیباچہ ہندوستان کو ایک ’خودمختار سوشلسٹ سیکولر جمہوری جمہوریہ‘ قرار دیتا ہے، جس میں پارلیمانی حکومت کا نظام ہے۔

      چھ بنیادی حقوق یعنی مساوات کا حق، آزادی، استحصال کے خلاف حق، مذہب کی آزادی، ثقافتی اور تعلیمی حقوق، اور آئینی علاج کا حق، کو ہندوستانی آئین میں تسلیم کیا گیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: