اپنا ضلع منتخب کریں۔

    جشنِ جمہوریہ کے موقع پر پریڈ میں کیا ہوتا ہے خاص؟ کیوں کیا جاتا ہے ثقافتی تنوع کا اہتمام

    مصری صدر عبدالفتاح السیسی پریڈ کے مہمان خصوصی ہے۔

    مصری صدر عبدالفتاح السیسی پریڈ کے مہمان خصوصی ہے۔

    صدر دروپدی مرمو 26 جنوری 2023 کو نئی دہلی میں کرتاویہ پاتھ سے 74 ویں یوم جمہوریہ کی تقریب میں قوم کی قیادت کریں گی۔ مصری صدر عبدالفتاح السیسی پریڈ کے مہمان خصوصی ہوں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      Republic Day 2023 parade: رواں سال کے یوم جمہوریہ کی تقریب میں ملک کی فوجی صلاحیت، ثقافتی تنوع اور بہت سے دوسرے منفرد اقدامات کا مشاہدہ کیا جارہا ہے۔ اس سال گزشتہ سال کی تقریبات کی بنیاد پر آزادی کے 75 ویں سال میں ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ کے طور پر منایا جارہا ہے۔ ان تقریبات میں جوش و خروش، حب الوطنی اور جن بھاگداری کا مشاہدہ کیا جاتا ہے۔ جیسا کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے اس کا تصور پیش کیا تھا۔

      صدر دروپدی مرمو 26 جنوری 2023 کو نئی دہلی میں کرتاویہ پاتھ سے 74 ویں یوم جمہوریہ کی تقریب میں قوم کی قیادت کریں گی۔ مصری صدر عبدالفتاح السیسی پریڈ کے مہمان خصوصی ہوں گے۔ ہفتہ بھر کی تقریبات کا آغاز 23 جنوری کو عظیم آزادی پسند رہنما نیتا جی سبھاش چندر بوس کے یوم پیدائش سے ہوا۔ اس موقع کی مناسبت سے 23 اور 24 جنوری کو نئی دہلی میں ایک قسم کا فوجی ٹیٹو اور قبائلی رقص فیسٹیول ’آڈی شوریہ - پرو پراکرم کا‘ منعقد کیا گیا۔ تقریبات کا اختتام 30 جنوری کو ہوگا جسے یوم شہداء کے طور پر منایا جاتا ہے۔

      تقریبات میں ملک بھر کے رقاصوں کے وندے بھارتم گروپ کی پرکشش پرفارمنس، ویر گاتھا 2.0 کے شرکاء کی بہادری کی داستانیں، نیشنل وار میموریل میں اسکول بینڈز کی مدھر پرفارمنس، پہلی بار ای دعوت نامے، اب تک کا سب سے بڑا جشن، ڈرون شو اور 3-D anamorphic پروجیکشن کا بھی اہتمام کیا جاتا ہے۔

      پریڈ

      یہ بھی پڑھیں: 

      پریڈ کی تقریب کا آغاز وزیر اعظم نریندر مودی کے نیشنل وار میروریل پر جانے کے ساتھ ہوگا۔ وہ پھولوں کی چادر چڑھا کر شہید ہونے والے ہیروز کو خراج عقیدت پیش کرنے میں قوم کی رہنمائی کریں گے۔ اس کے بعد وزیر اعظم اور دیگر معززین پریڈ کا مشاہدہ کرنے کے لیے کرتاویہ پاتھ پر سلامی کے ڈائس پر جائیں گے۔

      یوم جمہوریہ کی پریڈ میں تقریباً 10:30 بجے شروع ہوگی، ملک کی فوجی صلاحیتوں اور ثقافتی تنوع کا ایک انوکھا امتزاج ہوگا، جس میں ملک کی بڑھتی ہوئی مقامی صلاحیتوں، ناری شکتی اور ایک 'نئے ہندوستان‘ کے ابھرنے کی عکاسی کی گئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: