உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RIL: ریلائنس نے خریدا نیویارک کی مینڈارن اورینٹل لگژری ہوٹل، جملہ 98 ڈالر ملین قیمت ہے

    تصویر : منی کنٹرول

    تصویر : منی کنٹرول

    ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ آر آئی ایل کی ریلائنس انڈسٹریل انویسٹمنٹس اینڈ ہولڈنگز لمیٹڈ Reliance Industrial Investments and Holdings Limited (RIIHL) نے کولمبس سینٹر کارپوریشن (Cayman) کے جاری کردہ تمام حصص کیپٹل کو حاصل کرنے کے لیے ایک معاہدہ کیا ہے، جو کیمن جزائر میں شامل کمپنی ہے اور مینڈارن اورینٹل نیویارک میں 73.37 فیصد حصص کا بالواسطہ مالک بن گیا ہے۔

    • Share this:
      ارب پتی مکیش امبانی (Mukesh Ambani) کی زیرقیادت ریلائنس انڈسٹریز نے ہفتے کے آخر میں کہا کہ اس نے نیویارک میں ایک پریمیم لگژری ہوٹل مینڈارن اورینٹل (Mandarin Oriental) کو تقریباً 98.15 ملین ڈالر کی ایکویٹی پر معاہدہ کیا ہے۔ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ آر آئی ایل کی ریلائنس انڈسٹریل انویسٹمنٹس اینڈ ہولڈنگز لمیٹڈ Reliance Industrial Investments and Holdings Limited (RIIHL) نے کولمبس سینٹر کارپوریشن (Cayman) کے جاری کردہ تمام حصص کیپٹل کو حاصل کرنے کے لیے ایک معاہدہ کیا ہے، جو کیمن جزائر میں شامل کمپنی ہے اور مینڈارن اورینٹل نیویارک میں 73.37 فیصد حصص کا بالواسطہ مالک بن گیا ہے۔

      یہ حصول آر آئی ایل کی اپنے صارفین اور مہمان نوازی کے نقش کو بڑھانے کی حکمت عملی کا ایک حصہ ہے۔ اس گروپ کی EIH (Oberoi Hotels) میں سرمایہ کاری ہے اور اس نے بکنگھم شائر میں 300 ایکڑ پر مشتمل اسٹوک پارک کنٹری کلب حاصل کیا ہے۔ آر آئی ایل ممبئی میں باندرہ-کرلا کمپلیکس میں ایک کنونشن سنٹر، ہوٹل اور منظم رہائش گاہیں بھی تیار کر رہا ہے۔

      مینڈارن اورینٹل نیو یارک 80 کولمبس سرکل پر واقع ہے، جو براہ راست سینٹرل پارک اور کولمبس سرکل سے ملحق ہے۔ اس کی آمدنی 2018 میں 115 ملین ڈالر، 2019 میں 113 ملین ڈالر اور 2020 میں 15 ملین ڈالر تھی۔ آر آئی ایل کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ہوٹل 2003 میں قائم کیا گئی تھی، جو عالمی سطح پر اپنی پہچان رکھتی ہے اور اس نے کئی بااثر ایوارڈز جیتے ہیں۔

      آر آئی ایل نے کہا ہے کہ لین دین کی بندش مارچ 2022 کے آخر تک متوقع ہے اور یہ بعض روایتی ریگولیٹری اور دیگر منظوریوں اور بعض دیگر شرائط کے اطمینان سے مشروط ہے۔ اس صورت میں کہ ہوٹل کے دیگر مالکان فروخت کے لین دین میں حصہ لینے کا انتخاب کرتے ہیں، RIIHL بقیہ 26.63 فیصد حاصل کر لے گا، اسی قدر کی بنیاد پر جو بالواسطہ 73.37 فیصد حصص کے حصول کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: