اپنا ضلع منتخب کریں۔

    دہلی میں پیر سے کھلیں گے اسکول، رات کا کرفیو 11 بجے سے صبح پانچ بجے تک رہے گا

    اس کے پیش نظر دہلی حکومت نے یہ اہم فیصلہ لیا ہے کہ کورونا کے بعد زندگی دوبارہ پٹری پر آئے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ کورونا سے متعلق پابندیوں میں کچھ نرمی کی جائے۔

    اس کے پیش نظر دہلی حکومت نے یہ اہم فیصلہ لیا ہے کہ کورونا کے بعد زندگی دوبارہ پٹری پر آئے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ کورونا سے متعلق پابندیوں میں کچھ نرمی کی جائے۔

    اس کے پیش نظر دہلی حکومت نے یہ اہم فیصلہ لیا ہے کہ کورونا کے بعد زندگی دوبارہ پٹری پر آئے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ کورونا سے متعلق پابندیوں میں کچھ نرمی کی جائے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: دہلی میں 7 فروری سے 9ویں سے 12ویں جماعت کے اسکولوں اور کوچنگ انسٹی ٹیوٹ کے ساتھ تمام کالج دوبارہ کھلیں گے۔ یہ فیصلہ جمعہ کو دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کی میٹنگ میں لیا گیا۔ یہ معلومات شیئر کرتے ہوئے نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا کہ دہلی میں کورونا کے معاملات میں تیزی سے کمی آئی ہے اور ساتھ ہی انفیکشن کی شرح بھی کم ہوئی ہے۔ اس کے پیش نظر دہلی حکومت نے یہ اہم فیصلہ لیا ہے کہ کورونا کے بعد زندگی دوبارہ پٹری پر آئے، اس کے لیے ضروری ہے کہ کورونا سے متعلق پابندیوں میں کچھ نرمی کی جائے۔ انہوں نے کہا کہ کافی عرصے سے اسکول بند ہونے کی وجہ سے بچوں کی تعلیم کو کافی نقصان پہنچا ہے۔ اس لیے پیر سے تمام اسکول اور کالج کھل جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ پیر سے دہلی میں تمام دفاتر 100 فیصد صلاحیت کے ساتھ کھولے جا سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ آپریٹرز کے مطالبے پر جم، اسپا، سوئمنگ پول کو بھی کھولنے کی اجازت ہوگی۔ رات کے کرفیو میں بھی نرمی کر دی گئی ہے۔ اب رات 11 بجے سے صبح 5 بجے تک کرفیو رہے گا اور ریسٹورنٹس بھی رات 11 بجے تک کھل سکیں گے۔
    پیر سے کورونا پابندیوں میں نرمی ہوگی۔
    نویں سے بارہویں تک کے اسکول پیر سے کھلیں گے، نرسری سے آٹھویں تک کے اسکول 14 فروری سے کھلیں گے
    نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے اسکول بند ہونے کی وجہ سے بچوں کی تعلیم کے ساتھ ساتھ ان کی سماجی جذباتی بہبود بھی متاثر ہوئی ہے۔  اب جب کہ دہلی میں کورونا کے معاملات میں کمی آئی ہے اور نویں سے بارہویں جماعت کے زیادہ تر بچوں کو ٹیکہ لگایا گیا ہے، اس کے پیش نظر یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ پیر سے نویں سے بارہویں جماعت کے لیے اسکول کھولے جائیں گے۔ اس کے ساتھ اسکولوں کو 1 ہفتہ کا وقت دیا جائے گا تاکہ وہ نرسری سے ہشتم تک کی کلاسز کے لیے اسکول کھولنے کی تیاری بھی کرسکیں۔ تمام اسکولوں کو یہ بھی ہدایت کی جائے گی کہ اسکول کے تمام اساتذہ اور عملہ مکمل طور پر حفاظتی ٹیکے لگائے۔ نائب وزیر اعلی نے بتایا کہ نرسری سے آٹھویں تک کے اسکول 14 فروری سے کھولے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت اسکولوں میں آن لائن اور آف لائن (بلینڈڈ موڈ میں) پڑھائی جاری رہے گی اور رفتہ رفتہ مکمل طور پر فزیکل موڈ میں پڑھائی شروع کر دی جائے گی۔
    کالج تمام کالج کھولیں گے، آف لائن اسٹڈیز فزیکل موڈ میں کی جائیں گی
    نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے کالج بھی طویل عرصے سے بند ہیں اور کالج جانے والے بچوں کی پوری کالج لائف اور کیمپس گھر کے ایک کمرے میں سمٹ کر رہ گیا ہے۔ اس لیے یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ پیر 7 فروری سے دہلی کے تمام کالج کھول دیے جائیں گے اور پڑھائی کو مکمل طور پر آن لائن سے آف لائن موڈ میں منتقل کر دیا جائے گا۔

    آئی ٹی آئی، پولی ٹیکنک انسٹی ٹیوٹ کے ساتھ ساتھ کوچنگ انسٹی ٹیوٹ بھی کھولے جائیں گے۔
    ڈی ڈی ایم اے کی میٹنگ میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ دہلی کے تمام سرکاری اور پرائیویٹ آئی ٹی آئی اور پولی ٹیکنک انسٹی ٹیوٹ کے ساتھ ساتھ تمام کوچنگ انسٹی ٹیوٹ بھی پیر سے کھولے جائیں گے. سرکاری اور نجی دفاتر پوری استعداد کے ساتھ چلیں گے، رات کے کرفیو کا وقت بھی کم کر دیا گیا ہے۔ دہلی میں کورونا کی پابندیوں کی وجہ سے پرائیویٹ دفاتر کو صرف 50 فیصد صلاحیت کے ساتھ کام کرنے کی اجازت دی گئی تھی، لیکن کورونا کیسز میں کمی اور زندگی کو پٹری پر لانے کے لیے پیر سے دہلی کے تمام دفاتر پوری صلاحیت کے ساتھ کام کریں گے۔  اس کے ساتھ ہی رات کے کرفیو کا وقت، جو پہلے رات 10 بجے سے صبح 5 بجے تک تھا،اس کو 11 بجے سے گھٹا کر صبح 5 بجے کر دیا گیا ہے۔ اب تک ریسٹورنٹس کو رات 10 بجے تک کھولنے کی اجازت تھی لیکن اب تمام ریسٹورنٹس رات 11 بجے تک کھولے جا سکتے ہیں۔
    جم، اسپا اور سوئمنگ پول کھولنے کے ساتھ بزنس 2 بزنس ایگزیبیشن کے انعقاد کی بھی اجازت دی گئی۔
    نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے جم، اسپا اور سوئمنگ پولز کے طویل عرصے سے بند رہنے کی وجہ سے ان کے آپریٹروں کو کافی نقصان اٹھانا پڑا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کھلاڑیوں کو بھی اپنے کھیلوں کی تیاری میں مشکلات کا سامنا تھا جس کے پیش نظر فیصلہ کیا گیا ہے کہ پیر سے تمام جم، اسپا اور سوئمنگ پول کھول دیے جائیں گے اور اس کے ساتھ ساتھ بزنس 2 بزنس ایگزیبیشن کے ایونٹس کو بھی منظوری دی جائے گی ۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: